کد خبر : 208331
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 15:28
دیدگاه‌ها برای آیا پنیر پیتزا فایده ای هم دارد؟/ ۴ مزیت باورنکردنی پنیر پیتزا را در اینجا بخوانید بسته هستند

آیا پنیر پیتزا فایده ای هم دارد؟/ ۴ مزیت باورنکردنی پنیر پیتزا را در اینجا بخوانید

آیا پنیر پیتزا فایده ای هم دارد؟/ ۴ مزیت باورنکردنی پنیر پیتزا را در اینجا بخوانید

به گزارش اینتیتر چیزی به اندازه یک تکه پیتزا خوشمزه نیست، زیرا ترکیب ادویه های تازه و خمیر باعث می شود جوانه های چشایی شما بیدار شوند. پنیر یکی از مهم ترین اجزای پیتزا است که علاوه بر طعم لذیذ آن، فواید زیادی برای سلامتی شما نیز خواهد داشت. ۴ مزیت پنیر پیتزا پنیر پیتزا طعم بسیار

به گزارش اینتیتر چیزی به اندازه یک تکه پیتزا خوشمزه نیست، زیرا ترکیب ادویه های تازه و خمیر باعث می شود جوانه های چشایی شما بیدار شوند. پنیر یکی از مهم ترین اجزای پیتزا است که علاوه بر طعم لذیذ آن، فواید زیادی برای سلامتی شما نیز خواهد داشت.

۴ مزیت پنیر پیتزا

پنیر پیتزا طعم بسیار خوبی دارد و به دلیل فواید تغذیه ای آن برای شما نیز مفید است، پس مقدار زیادی از آن بخورید و لذت ببرید!

کلسیم بالایی دارد

مصرف کلسیم برای شما بسیار مهم است، زیرا کلسیم چیزی است که استخوان های شما را قوی و سالم نگه می دارد. کلسیم همچنین به جلوگیری از شکستگی استخوان کمک می کند و خطر ابتلا به پوکی استخوان را با افزایش سن کاهش می دهد. این خبر فوق‌العاده‌ای برای دوستداران پیتزا است، زیرا یک تکه آن بخشی از کلسیم مورد نیاز روزانه شما را تامین می‌کند. بسیاری از ما فقط به یک برش قانع نمی‌شویم، به این معنی که بسته به تعداد برش‌هایی که می‌خوریم، حتی ممکن است نیمی از کلسیم مقدار توصیه شده روزانه خود را دریافت کنیم.

پروتئین بالا

پنیر علاوه بر تامین کلسیم، پروتئین بالایی نیز دارد، به این معنی که به قوی و سالم ماندن ماهیچه های شما کمک می کند. آمینو اسیدهای موجود در پروتئین، در سایر مواد پیتزا از جمله گوشت نیز وجود دارد. یک تکه از پیتزا می تواند بخشی از ارزش غذایی روزانه شما را تامین کند!

متابولیسم را افزایش می دهد

همت خبر بوتیرات یک اسید چرب است که در پنیر موجود است. بوتیرات می تواند به افزایش متابولیسم و همچنین به کاهش وزن کمک کند. چدار، پارمزان و پنیر آبی هم همگی حاوی مقادیر بالایی هستند، که همگی این مزیت را دارند.

بنابراین می‌توانید نوع پنیری را که روی پیتزا قرار می‌دهید برای طعمی متفاوت تغییر دهید. پیتزا دقیقاً یک غذای سبک نیست، بنابراین بر مقدار برش هایی که می خورید نظارت کنید زیرا مقادیر بیش از حد آن برای سلامتی مضر است و به کاهش وزن شما کمک نمی کند. کنترل مقدار پیتزا برای خوردن به شما کمک می کند مزایای پیتزا و پنیر را تجربه کنید، بنابراین به این جنبه توجه داشته باشید.

به پیشگیری از سرطان کمک می کند

بوتیرات موجود در پنیر می تواند بیشتر به کاهش وزن کمک کند، زیرا شناخته شده است که سلول های روده بزرگ را تغذیه می کند و همچنین التهاب را کاهش می دهد.

در این بین به پیشگیری از سرطان روده بزرگ هم کمک کند. اضافه کردن پنیر اضافی به پیتزا ضرری ندارد، حتی مزایای بیشتری نسبت به آنچه که می دانید برای شما به ارمغان می آورد، بنابراین از درخواست پنیر بیشتر نترسید!

منبع اینتیتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.