کد خبر : 209786
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 10:56
دیدگاه‌ها برای آموزش کامل پرایس اکشن از تئوری تا عمل به سبک حرفه‌ای‌ها در ره‌آورد ۳۶۵ بسته هستند

آموزش کامل پرایس اکشن از تئوری تا عمل به سبک حرفه‌ای‌ها در ره‌آورد ۳۶۵

آموزش کامل پرایس اکشن از تئوری تا عمل به سبک حرفه‌ای‌ها در ره‌آورد ۳۶۵

یکی از روش‌های تحلیل بازار بورس و شناسایی نقاط ورود و خروج از یک سهم، پرایس اکشن است. این روش از دو واژه price و Action به معنی پول و واکنش ترکیب شده و وظیفه آن تحلیل حرکات قیمتی سهام است. اگر به‌دنبال کسب سود از بازار مالی هستید باید با روش‌های تحلیلی کاملا آشنا

یکی از روش‌های تحلیل بازار بورس و شناسایی نقاط ورود و خروج از یک سهم، پرایس اکشن است. این روش از دو واژه price و Action به معنی پول و واکنش ترکیب شده و وظیفه آن تحلیل حرکات قیمتی سهام است. اگر به‌دنبال کسب سود از بازار مالی هستید باید با روش‌های تحلیلی کاملا آشنا شوید. زیرا بدون علم و سواد نه ‌تنها سودی از معاملات نصیب‌تان نمی‌شود بلکه امکان از بین­رفتن سرمایه نیز وجود دارد. در ادامه این روش تحلیلی را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل Price Action

این روش می‌تواند به تحلیل‌گر مهارت کافی برای آنالیز نوسانات قیمتی سهام را بدهد. فرد با استفاده ازprice action و آگاهی از روان‌شناسی بازار توانایی پیش‌بینی قیمت سهام را خواهد داشت. اگر قصد ورود به بازار سرمایه را دارید آموزش رایگان پرایس اکشن  برای شما بسیار مناسب است.

زیرا این روش تنها با استفاده از نمودار کندل استیک که به ‌صورت رایگان در وب‌سایت‌هایی مانند ره­آورد365 وجود دارد، قابل انجام است. اگر استفاده از این روش تحلیل را یاد بگیرد و از آن در انجام معاملات خود استفاده کنید به شما “Price Action Trader”  گفته می‌شود.

کاربرد پرایس اکشن چیست؟

برای آموزش بورس از صفر تا صد حتما یادگیری Price Action را نیز در برنامه خود قرار دهید. زیرا استفاده از آن در بازارهای مختلف مانند فارکس و رمزارز‌‌ها و دیگر بازارهای مالی نیز امکان‌پذیر است. در این روش تمام تمرکز معامله‌گر باید روی قیمت فعلی سهم و همچنین در کنار آن نوسانات قیمت در گذشته باشد تا بتواند آینده سهام را پیش‌بینی کند. در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می شویم.

دلیل تمرکز روی قیمت فعلی سهم در پرایس اکشن چیست؟

مسائل زیادی وجود دارد که روی قیمت سهام تاثیرگذارند و از آنها می‌توان به عوامل سیاسی، روان‌شناسی، اقتصادی و حتی رانت اشاره کرد.‌ با توجه به این موضوع، گذشته سهام و رفتار آن نباید تنها فاکتور تصمیم‌گیری تحلیل‌گر باشد. بلکه با در نظر گرفتن قیمت فعلی و توجه به نوسانات بازار باید اقدام به پیش‌بینی قیمت سهم کند.

ویژگی‌های کاربردی Price Action

اگر مشتاق به یادگیری دوره پرایس اکشن ره‌آورد 365 هستید بهتر است با ویژگی‌های آن نیز آشنا شوید.

  • اولین ویژگی توجه به گذشته سهم و بررسی نمودارها و کندل‌های گذشته آن است.
  • علاوه ‌بر توجه به گذشته در این تکنیک، معامله‌گر باید تمامی اتفاقات حول محور بازار و نوسانات آن را بررسی و با در نظر گرفتن آنها اقدام پیش‌بینی سهم کند.
  • توجه کامل به تایم‌فریم‌های معاملاتی و میزان عرضه و تقاضا در این تحلیل باعث بالابردن امنیت آن شده است.

برای بهره‌مندی از این روش پرسرعت و استفاده از آن در بازارهای مالی متفاوت باید برای آموزش صحیح و کامل آن مصمم باشید و همچنین از تکرار و تمرین دست نکشید.

آموزش کامل پرایس اکشن از تئوری تا عمل به سبک حرفه‌ای‌ها در ره‌آورد ۳۶۵

جمع‌بندی

آشنایی کامل با تحلیل تکنیکال برای کسب درآمد از بازارهای مالی بسیار مفید است. در این بین استفاده از روش‌ پرایس اکشن که دارای ویژگی‌های خاصی است توصیه می‌شود. در این روش تحلیل‌گر می‌تواند به‌ صورت رایگان و با استفاده از نموارد کندل استیک که در وب‌سایت ره‌آورد365 موجود است؛ اقدام به پیش‌بینی ارزش سهام و قیمت آن کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.