کد خبر : 208725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آبان 1401 - 19:34
دیدگاه‌ها برای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بسته هستند

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شما هر آنچه را که برای شروع شغل تعمیرات موبایل لازم دارید کسب خواهید . در این دوره که به صورت تضمینی در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف برگزار می شود تمام تجهیزات مورد نیاز برای آموزش عملی تعمیرات موبایل در اختیار کارآموزان قرار می گیرد و شامل دو بخش

در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شما هر آنچه را که برای شروع شغل تعمیرات موبایل لازم دارید کسب خواهید .

در این دوره که به صورت تضمینی در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف برگزار می شود تمام تجهیزات مورد نیاز برای آموزش عملی تعمیرات موبایل در اختیار کارآموزان قرار می گیرد و شامل دو بخش تعمیرات نرم افزار تلفن همراه و تعمیرات سخت افزار تلفن همراه می باشد.

ما در مجموعه آموزشی کاف تلاش خود را کرده ایم تا آموزش صفرتاصد تعمیرات موبایل را تحت استانداردهای فنی و حرفه ای و نیاز روز بازارکار و با به کارگیری اساتید با تجربه و کاردیده به شما ارائه دهیم.

همچنین نیاز است که در این دوره آموزشی ما شمارا پس از اتمام دوره پشتیبانی کنیم تا در صورت بروز مشکل در تعمیرات و یا عیب یابی بتوانید تجربه کسب کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این دوره آموزشی شامل آموزش و کار کاملا عملی بر روی جدیدترین گوشی های بازار و روی برد های زنده از برند های سامس.نگ و آیفون و شیائومی و….  برگزار میشود.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز با آموزشگاه کاف

جلسه آشنایی 0
آشنایی با ابزارآلات 1
آشنایی به دستگاهها 2
قطعات تشکیل دهنده گوشی 3
تشریح گوشی و باز و بست 4
الکترونیک عمومی 5
آشنایی با انواع باتری و نحوه شک دادن 6
جریان کشی 7
آشنایی با انواع بلوک و مدارات 8
تشریح مدار 9
Wifi-bt-gpsعیب یابی 10
عیب یابی مدار شارژ 11
عیب یابی مدار آنتن و سیم کارت 12
عیب یابی صدا (اسپیکر-میکروفن-بازر) 13
تعویض المان ها 14
SMDتعویض آی سی و قطعات 15
BGAتعویض آی سی های 16
شابلون زنی 17
شماتیک و تحلیل مدار توسط شماتیک 18
نحوه تعمیر دستگاه های ضربه خورده 19
نحوه تعمیر دستگاه های آبخورده 20
آی سی زنی 21
قلق های تعمیراتی و تجربیات بازار 22
ترمیم لاین 23
نحوه کار با مولتی متر 24

مجتمع فنی کاف به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید.

آموزشگاه کاف زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با ارائه خدمات نوین با تجهیزات و اساتید مجرب در زمینه آموزش تعمیرلا موبایل در شهر تبریز در خدمت هم شهریان و کارآموزان خود توانسته در سال جارس جزو تخصصی ترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل از سوی سازمان مربوطه انتخاب گردد.

کاف توانسته است از لحظه تاسیس آموزشگاه به مدت 6 ماه 200 نفر مهارت آموز حرفه ای تحویل بازارکار دهد و در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای با  80 در صد قبولی جزو اولین آموزشگاه پربازده شود.

کاف با شعار کاف برایتان کافیست در شهر اولین ها ثابت کرد هر مهارت آموزی با ورودبه مجموعه کارآفرینان فناور باید موفق شود و این فقط یک حرف نیست.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز
چرا کاف؟

کاف تخصصی تربن مرکز آموزش فنی وحرفه ای

کوتاهترین راه تا اشتغال

با مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور

زیر نظر برترین مشاورین

حضور مجرب ترین  اساتیدو تعمیرکاران

برند برتر آموزشی کارآفرینی

تجهیزات به روز

تهیه ست کامل تعمیراتی برای هر کارآموز

حضور صبح تا عصر اساتید در موسسه

پشتیبانی نامحدود

و هزاران دلایل دیگر

در رابطه با دوره آموزش تعمیرات موبایل :

طول دوره آموزش تعمیرات موبایل 30 جلسه می باشد که بیش از 90% این زمان صرف کار عملی می گردد.

دوره آموزشی شامل تعمیر تمامی برندهای موبایل و تبلت برای سیستم عامل های اندروید و آیفون می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

در پایان دوره تعمیرات موبایل به شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه و مدرک فنی و حرفه ای معتبر ارائه می شود که قابل ترجمه و استعلام از سازمان فنی و حرفه ای می باشد تا ضامن اشتغال آنها در شرکت های تعمیرات گوشی های موبایل و همچنین گواهی کسب برای راه اندازی و کسب و کار مغزه تعمیرات موبایل باشد.

هرچند که داشتن مهارتهای قبلی مثل بازارکار ابزارهای الکترونیکی میتوانند در کسب مهارت شرکت کنندگان تاثیر داشته باشند اما این دوره به صورت صفر تاصد و از ابتدا یی ترین مسائل شناخت و کار با ابزار تا پیشرفته ترین مباحث تعمیر موبایل را در بر می گیرد و لذا تمامی افراد بالای 12 سال می توانند در دوره آموزشی تعمیرات موبایل در تبریز شرکت کنند و با داشتن مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای تجربه های جدیدی را کسب نمایند.

در پایان هر دوره، شرکت کنندگان باید بتوانند فرآیند های عیب یابی پیشرفته را در گوشی های هوشمند و تبلت ها  انجام دهند و برای تعمیر و رفع ایراد آنها راهکارهای مناسبی ارائه دهند و خود نیز بتواند تعمیر آن را برعهده گیرند.

امتیاز و ویژگی های ما :

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز تنها مرکزی است که در آن برا ی هر یک از کارآموزان ست کامل ارائه میدهد که شامل: لوپ – هیتر – هویه – منبع تغذیه – مولتی متر – شابلون و پیچ گئوشتی و تمامی لوازم مورد نیاز که در این زمینه لازم است هر نفر به صورت شخصی داشته باشد.

لازم به ذکر است که هر کارآموز می تواند در  صورت نیاز با هماهنگی با بخش آموزش مجدد در دوره  شرکت نمایند و پشتیبانی های لازم را از استاد خود دریافت نمایند.

پشتیبانی از کارآموزان پس از اتمام دوره به صورت نامحدود انجام میشود و شرکت کنندگان میتوانند سوالات خود را از اساتید دوره بدون محدودیت بپرسند.

مجموعه آموزشی کاف به مدت 10 روز 50% تخفیف برای ثبت نام کنددگان خود در نظر گرفته است که با ثبت نام در این دوره ها و استفاده از تخفیف ویژه  دور های آموزشی می توانید این مهارت را بیاموزید.

به جرات یکی از بهترین آموزشگاه های سطح شمالغرب کشور آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف می باشد که با برخورداری از اساتید مجرب انواع آموزش های گوشی شامل نرم افزار و سخت افزار به صورت آموزش حضوری در اختیار علاقه مندان به این حرفه قرار می دهد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 

هزینه دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

یکی از مواردی که افراد در هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی به آن توجه داردند، شهریه دریافتی توسط آموزشگاه است.

خوشبختانه هزینه ای که بابت شرکت در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای دریافت می شود زیاد نبوده و تقریبا همه افراد از عهده این هزینه بر می آیند.

همچنین باید مد نظر داشته باشید که تجهیزات  و امکاناتی که آموزشگاه در اختیار شما قرار می دهد نسبت به شهریه دریافتی بسیار بوده و آموزشگاه در قبال شهریه ای که از شما دریافت می کند موظف است بهترین خدمات را ارائه دهد.

همچنین مدرس دوره باید فردی آزموده و مجرب باشد که در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل چه در دوره نرم افزاری و چه در دره سخت افزاری توانایی پاسخ گویی به تمامی سوالات کارآموزان را داشته باشد و همچنین با حوصله و صبر هرچه بیشتر به تمامی سوالات کارآموزان پاسخ دهد و راهنمایی های لازم را انجام دهد.

شما با صرف اندک هزینه ای یک حرفه را به طور کامل آموزش دیده و به راه اندازی کسب و کار پردرآمد بپردازید حتی  بعد  کسب این مهارت می توانید بدون پرداخت هزینه ای تمامی ایرادهای گوشی خود را در منزل انجام دهید و در صورت نیاز با استاد پشتیبان خود تماس حاصل نمایید و مشکل گوشی خود را بپرسید و یا با مراجعه به آموزشگاه و کمک از مدرس خود ایراد گوشی را برطرف سازید.

در کنار آموزش تعمیر موبایل  این آموزشگاه دوره های دیگر هم برگزار میکند که یکی از دوره های ویژه بازار کار ،آموزش تعمیرات پکیج در تبریز می باشد. که کسانی که علاقه مند در این  رشته هم باشند را هم آموزش بدهند و وارد بازار کار کنند.

منبع : آموزشگاه کاف kaf-edu.com

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول
09144903143
04133376266

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.