کد خبر : 93149
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 15:53

 آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

 آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

در صورتی که شما هم برای خود یک بیزینس داشته باشید در شرایط فعلی حتما به فکر استفاده از اینستاگرام و قابلیت های آن افتاده اید. در حال حاضر اینستاگرام را می توان محبوب ترین اپلیکیشنی به شمار آورد که بیشترین استفاده را میان ایرانی ها دارد. لذا این بهترین فرصت موجود برای ارائه ی

در صورتی که شما هم برای خود یک بیزینس داشته باشید در شرایط فعلی حتما به فکر استفاده از اینستاگرام و قابلیت های آن افتاده اید. در حال حاضر اینستاگرام را می توان محبوب ترین اپلیکیشنی به شمار آورد که بیشترین استفاده را میان ایرانی ها دارد. لذا این بهترین فرصت موجود برای ارائه ی کسب و کار ، محصول و خدمات مان برای خیل عظیمی از افراد است. برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام و جذب مخاطب شما نیاز به انجام تبلیغات در اینستاگرام دارید. این تبلیغات انواع مختلفی دارند که در صورتی که در کنار آن تولید محتوا در اینستاگرام برای صفحه تان را به شکلی اصولی پیش ببرید و طراحی پست اینستاگرام یا به طور کلی طراحی پیج اینستاگرام خودتان را با وسواس و دقت و بر اساس اصول انجام دهید آنگاه موفقیت شما حتمی است. در این مطلب از بورس تایمز قصد داریم تا به روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام که به وسیله ی سایت نمادین ارائه می شوند بپردازیم. اگر شما هم یک صفحه ی پابلیک دارید قطعا مطالعه ی این مطلب می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

 

 

انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یک مبحث بسیار گسترده را در برمی گیرد که شما میتوانید به وسیله ی آن به کسب و کار خود کمک شایانی برای بهتر و بیشتر دیده شدن کنید و در نهایت هم سبب توسعه و گسترش کسب و کار خود شوید. البته که به این موضوع دقت داشته باشید که پیش از اینکه بخواهید تبلیغات خود را ارائه دهید در ابتدا صفحه تان را درست و اصولی بچینید. به دنبال ادمین پیج اینستاگرامی باشید که از اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام غافل نشود چرا که تبلیغات تنها قسمتی از کار است و قسمت بعدی بر عهده ی صفحه ی شما و مطالب آن قرار دارد که جذاب و ترغیب کننده باشد. همچنین می بایست حتما  طراحی پست اینستاگرام برای صفحه تان به شکلی حرفه ای و بر اساس اصول و قاعده های موجود انجام شود تا کاربر جذب آنها شود. به طور کلی در کنار تبلیغات مهم است که طراحی پیج اینستاگرام خود را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید تبلیغات موفقی را تجربه کنید و از هزینه ای که کرده اید حداکثر استفاده را ببرید. برای این که بتوانید تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید روش های مختلفی در اختیار دارید می توانید بسته به نیاز صفحه تان و آنچه که انتظار دارید نوع مناسب را برای خود انتخاب کرده و از آن بهره مند شوید. این روش های موجود برای تبلیغات به شرح زیر هستند:

  1. تبلیغات در صفحه های بزرگ اینستاگرامی
  2. تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
  3. تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام
  4. تبلیغات پاپ آپ

در ادامه به هر یک از این انواع تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت. خوب است بدانید اگر مایل به دریافت هر یک از این انواع تبلیغات هستید می توانید از سایت ها و مرجع هایی که به ارائه ی خدمات در زمینه ی شبکه های اجتماعی می پردازند مانند نمادین اقدام کنید.

1. تبلیغات در صفحه های بزرگ اینستاگرامی

یکی از شیوه های تبلیغاتی که می توانند به شدت بازدهی خوبی را برای صفحه ی اینستاگرامی شما به ارمغان بیاورد تبلیغات در اینستاگرام صفحه های بزرگ است. اما این صفحه های بزرگ چه مشخصه هایی دارند و از کجا می بایست متوجه شویم که یک صفحه در دسته ی صفحه های بزرگ اینستاگرامی قرار می گیرد. به طور کلی مقصود از این دست صفحه ها، صفحه هایی هستند که مخاطب بالایی دارند و تعداد دنبال کننده های آنها، بازدیدهای صفحه شان، تعامل کاربران با آنها و سایر مواردی از این دست بسیار بالا است. نکته ی مهمی که در مورد انتخاب این صفحه ها وجود دارد این است که صفحه یا صفحه هایی که برای این نوع تبلیغ انتخاب می کنید می بایست حتما در تناسب با صفحه ی خودتان و بیزینسی که دارید باشد تا بتوانید حداکثر بازدهی ممکن را دریافت کنید. برای نمونه اگر محصولات شما مربوط به خانم ها است تبلیغات در صفحه ای که اکثریت مخاطب های آن آقا هستند و هیچ سنخیتی با صفحه ی شما ندارد نمی تواند بازدهی مناسبی را نصیب شم کند. خوب است بدانید سایت هایی که در زمینه ی اینستاگرام و خدمات مربوط به آن فعال هستند می توانند امکان انجام این تبلیغات را برای شما با تعرفه های مناسبی فراهم آورند. اگر نیاز به چنین تبلیغاتی دارد سایت نمادین می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

2. تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

انیستا2

یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی که به وسیله ی صفحه های کسب و کاری انجام می شود و بسیار پرطرفدار هم هست تبلیغات اینفلوئنسری یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ است. اینفلوئنسر به فردی گفته می شود که یک صفحه ی پربازدید اینستاگرامی دارد و دنبال کننده هایی در اختیار دارد که به شدت سبک او را می پسندند و وی را قبول دارند. لذا انجام این تبلیغات می تواند بازدهی فوق العاده ای را برای صفحه ی شما داشته باشد. این نوع از تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شیوه های مختلف انجام شود. نخست شما می تواند بنر تبلیغاتی صفحه تان را طراحی کرده و از اینفلوئنسر مورد نظر بخواهید آن را در صفحه اش قرار دهد. دیگر اینکه می توانید از اینفلوئنسر مورد نظر درخواست کنید در محل بیزینس شما حاضر شده و به معرفی شما بپردازد. همچنین می توانید محصولات خود را برای این فرد فرستاده و از وی بخواهید در قالب یک ویدیو به معرفی آنها و مزیت هایشان بپردازد. هرکدام از این روش ها که مورد بهره گیری قرار گیرد می تواند کمک زیادی به صفحه تان بکند. چون همانطور که گفتیم فالوورهای اینفلوئنسرها به شدت به اینفلوئنسر محبوب خود اطمینان دارند و معرفی های وی را با جان و دل قبول می کنند.

3. تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام

یکی از شیوه های حرفه ای تر تبلیغات در اینستاگرام را می توان تبلیغات اسپانسرینگ به شمار آورد که به وسیله ی خود اینستاگرام ارائه می شود. تنها نکته ی منفی که در مورد این نوع از تبلیغات در اینستاگرام می توان بیان کرد این است که به دلیل شرایط سیاسی خاصی که کشور ما دارد و تحریم هایی که گریبانگیر ما شده اند امکان دریافت این تبلیغ بسیار سخت است. برای این که بتوانید از این نوع از تبلیغات بهره مند شوید لازم است یک حساب تجاری یا همان Business Account داشته باشید که آن را به حساب کاربری تان در فیسبوک متصل کرده باشید. هنگامی که اینگونه تبلیغات را برای صفحه ی خود انجام میدهید پست مورد نظر شما برای افراد مختلف به نمایش درمی آید و با برچسب Sponsored مشخص می شود. این پست معمولا در صفحه ی Home کاربران و در لابلای پست های آن حساب کاربری نمایش داده می شود و می تواند افراد را به این ترغیب کند که صفحه ی شما را دنبال کنند.

4. تبلیغات پاپ آپ

یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام را می توان تبلیغات پاپ آپ به شمار آورد. در این روش شما یک بنر تبلیغاتی تهیه می کنید و آن را به سایت های ارائه دهنده ی خدمات اینستاگرام مانند نمادین می دهید تا برای شما تبلیغات انجام دهند اما چگونه؟ این بنر در سایت های مختلف به یکباره و با حالت اصطلاحا پاپ شدن به نمایش درمی آید. حال در صورتی که فرد مایل به استفاده از خدمات ارائه شده به وسیله ی شما یا محصولاتتان باشد می تواند تنها با یک کلیک وارد صفحه و یا سایت شما شود و شما را دنبال کند. یکی از مهمترین مزیت های این نوع از تبلیغات در اینستاگرام را میتوان هدفمند بودن آنها به شمار آورد. یعنی شما به عنوان تبلیغات دهنده خیلی راحت می توانید تعیین کنید که دوست دارید تبلیغات شما برای چه افرادی و با چه مشخصه هایی به نمایش دربیاید. شما می توانید جنسیت افرادی را که تبلیغ شما را قرار است ببینند مشخص کنید. علاوه بر این محدوده ی سنی این افراد هم قابل تعیین است. حتی می توانید موقعیت مکانی افرادی که قرار است این تبلیغ را مشاهده کننده را هم مشخص کنید و بسیاری مشخصه های دیگر که برای شما و کسب و کاری که دارید مهم است. خوب است بدانید فالوورهایی که به کمک این روش از تبلیغات برای صفحه ی شما جذب می شوند را هم فالوور پاپ آپ می نامند.

سایت های ارائه دهنده ی خدمات اینستاگرام

اینیستا3

برای دریافت انواع مختلف از تبلیغات و نیز سایر خدمات مربوط به اینستاگرام شما می توانید به سایت ها و مرجع هایی که کارشان ارائه ی خدمات در زمینه ی شبکه های اجتماعی است مراجعه کنید و با توجه به انواع مختلف موجود مناسب ترین آنها را برای خود انتخاب کنید. در انتخاب سایت مورد نظر دقت و وسواس به خرج دهید و سایت هایی را انتخاب کنید که کاملا مطمئن و معتبر باشند. از جمله ی بهترین این سایت ها را می توان سایت نمادین به شمار آورد که همواره توانسته است تبلیغات ایسنتاگرامی با بازدهی بالا را برای سفارش دهندگان خود به ارمغان بیاورد.

نتیجه گیری

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روشهایی است که به کمک آن شما می توانید صفحه ی بیزینسی خود را بهبود بخشیده و در معرض بهتر و بیشتر دیده شدن قرار دهید. این کار راه های گوناگونی دارد که در این مطلب به آنها پرداختیم.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.