کد خبر : 210293
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 12:54
دیدگاه‌ها برای آشنایی با دستگاه کش لس جیبی بسته هستند

آشنایی با دستگاه کش لس جیبی

آشنایی با دستگاه کش لس جیبی

آشنایی با دستگاه کش لس جیبی ، دستگاه کارت به کارت جیبی چیست ؟ دستگاه کارت به کارت جیبی وسیله کوچکی است که می­تواند در کنار فراهم­کردن عملیات کارت­به­کارت، اقدامات دیگری نظیر گرفتن موجودی حساب را نیز در اختیار ما قرار دهد. این دستگاه با نام کیوسک غیرنقدی نیز شناخته می­شود و به­دلیل اینکه امکان

آشنایی با دستگاه کش لس جیبی ، دستگاه کارت به کارت جیبی چیست ؟

دستگاه کارت به کارت جیبی وسیله کوچکی است که می­تواند در کنار فراهم­کردن عملیات کارت­به­کارت، اقدامات دیگری نظیر گرفتن موجودی حساب را نیز در اختیار ما قرار دهد.

این دستگاه با نام کیوسک غیرنقدی نیز شناخته می­شود و به­دلیل اینکه امکان دریافت وجه نقد ندارد از امنیت بالایی برخوردار بوده و جابه­جایی و حمل آن راحت است. در ادامه به معرفی جامع آن خواهیم پرداخت.

معرفی دستگاه کارت به کارت جیبی

کش لس در مدل­های زیادی از جمله دیواری، رومیزی، سالنی و جیبی وجود دارد که مدل جیبی آن شباهت زیادی به دستگاه pos داشته و ابعاد کوچک آن باعث می­شود تا قابلیت حمل­ونقل ساده و راحتی داشته باشد.

کش لس جیبی توانایی این را دارد تا امکاناتی نظیر کارت­به­کارت، پرداخت قبض، دریافت شارژ و دریافت مقدار موجودی حساب را فراهم کرده و مناسب کسانی است که کسب­وکار آن­ها نیاز به انتقال وجه در تعداد زیاد را دارد.

در این دستگاه قادر به تعریف 5 حساب مختلف خواهید بود و در انتقال وجه هیچ محدودیتی برای شما تعریف نشده است. علاوه بر این­ها باید اضافه کرد که کنترل مالیات دریافتی یکی دیگر از مزایایی بوده که در لیست فواید این محصول قرار دارد.

برتری کش لس جیبی نسبت به نرم­افزارهای انتقال وجه

با توجه به اینکه نرم­افزارهای زیادی وجود دارند تا عملیات کارت­به­کارت را در کمترین زمان ممکن برای ما انجام دهند، ممکن است بپرسید که مزیت دستگاه کارت به کارت جیبی نسبت به این نرم­افزارها چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تک­تک نرم­افزارهای مذکور یک سقف تعریف­شده در انتقال وجه دارند. از این رو جای تعجب ندارد که بعد از چند عملیات پی­درپی کارت­به­کارت با پیغام سقف انتقال وجه شما تکمیل شده است، مواجه شوید.

از طرف دیگر این نرم­افزارها عملیات مختلف را به­واسطه اتصال به آنتن و اینترنت انجام می­دهند. بنابراین در مکان­هایی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد یا آنتن­­دهی ضعیف است، کارایی خود را از دست خواهند داد.

بررسی ویژگی­های دستگاه کارت به کارت جیبی

کش لس جیبی دارای ویژگی­های متعددی است که عبارت­اند از:

  • امکان اتصال به بلوتوث گوشی­های اندروید
  • سازگاری با اندروید 5 به بالا
  • توانایی اتصال به اینترنت از طریق وایفای و سیم­کارت موبایل
  • دارای صفحه­نمایش لمسی
  • مجهز به GPS جهت ردیابی دستگاه
  • دارای درگاه اسکنر جهت خواندن بارکد
  • توانایی اتصال به سوئیچ بانک­های تعریف­شده در دستگاه
  • قابلیت استفاده از نرم­افزارهای موجود در گوشی اندروید

پرداخت مالیات از طریق این دستگاه به چه صورتی است؟

با در نظرگرفتن اینکه مشاغل زیادی هستند که نیاز به انتقال وجه در تعداد زیاد و ابعاد گسترده دارند، بهتر است تا نحوه پرداخت از طریق دستگاه کارت به کارت جیبی را مورد بررسی قرار دهیم.

در واقع مالیات هزینه­ای است که به­واسطه درآمد خالص هر کسب­وکار برای آن در نظر گرفته می­شود. حال با توجه به اینکه در دستگاه کش لس جیبی امکان تعریف­کردن 5 حساب مختلف وجود دارد، می­توان نتیجه گرفت که واریز و برداشت از هر کدام از حساب­ها به انتخاب شما صورت می­گیرد.

به این ترتیب در صورت ورود مشتری به فروشگاه یا محیط کسب­وکار شما، سپس پرداخت هزینه از جانب او، این شما هستید که تعیین می­کنید مشتری هزینه را به کدام یک از حساب­های مربوطه واریز کند.

همچنین لازم به ذکر است که اگر بیزینس شما کارمندان زیادی دارد و به­صورت ماهانه مجبور هستید تا مبلغ حقوق این افراد را برایشان واریز کنید، باید گفت که در چنین حالتی عملیات کارت­به­کارت مداوم، میزان مالیات شما را افزایش نخواهد داد.

معرفی بهترین کش لس­های موجود در ایران

اگر بخواهیم سه عدد از بهترین کش لس های موجود در ایران را معرفی کنیم، باید اشاره­ای به انواع دستگاه کارت به کارت جیبی فروشگاهی، مخصوص سیستم­عامل اندروید و R47 داشته باشیم. در ادامه به معرفی و بررسی تک­تک این کش لس­ها خواهیم پرداخت.

معرفی کش لس فروشگاهی پکس مدل E800 و ویژگی­های آن

ظاهر این دستگاه کارت به کارت جیبی به گونه­ای طراحی شده که امکان قراردادن آن روی پیشخوان فروشگاه وجود دارد. همچنین به­واسطه پایه­ای که برای آن تعبیه کرده­اند، می­توان آن را روی میز فیکس کرده و ثابت نگه داشت.

شرکت توسن تکنو این دستگاه را در 2 رنگ سفید و مشکی تولید کرده و به­عنوان بهترین خودپرداز غیرنقدی­اش، امکان دسترسی به یک مینی کامپیوتر را نیز به­وجود آورده است.

اگر بخواهیم از امکانات این دستگاه بگوییم، باید اشاره­ای به امکان اتصال آن به اینترنت و سرچ­کردن محصولات مورد نظر در گوگل داشته باشیم. همچنین با دستگاه E800 قادر به تماشای فیلم و گوش­دادن به موسیقی در کیفیت بالایی خواهید بود.

این دستگاه به­دلیل امکان خواندن بارکد و داشتن پایانه فروشگاهی، توانایی انبارداری و آرشیوکردن محصولات فروشگاه شما را خواهد داشت و به­خاطر اینکه از هیچ کیبوردی در تولید این محصول استفاده نکرده­اند، تک­تک عملیات گفته­شده توسط صفحه نمایش لمسی آن صورت می­گیرد.

دستگاه کش لس E800 علاوه بر اینکه به پریز برق متصل می­شود، دارای باتری است که می­تواند 3 ساعت بدون اتصال به منبع برق کار کند. همین موضوع باعث پرتال­شدن این دستگاه شده است.

ویژگی­های فنی کش لس فروشگاهی E800

ویژگی­های فنی و ظاهری این دستگاه عبارت­اند از:

  • این دستگاه یک صفحه نمایش 6 اینچ، HD و لمسی دارد.
  • یک عدد پردازنده core cortex 108 داخل آن تعبیه شده است.
  • حافظه آن 16 گیگابایت است.
  • وزن آن 6.5 کیلوگرم است و توانایی پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 6 و بالاتر را دارد.
  • دارای 4 پورت LAN و 5 پورت USB است.

معرفی دستگاه کش لس هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

این دستگاه کارت به کارت جیبی تشابه زیادی با دستگاه کارتخوان دارد، با این تفاوت که سایز آن کوچک و جمع­وجور بوده و پول­های واریزی را بلافاصله به حساب شما منتقل می­کند.

A920 یک دستگاه اندرویدی محسوب می­شود که دارای صفحه نمایش لمسی و اتصال به اینترنت از 2 طریق وایفای و سیم­کارت است.

این دستگاه برای انواع کسب­وکارهای ثابت و سیار مورد استفاده قرار می­گیرد. به­طوری که ویزیتورها معمولا به­دلیل پرتال­بودن دستگاه و امکان چاپ رسید آنی، از آن برای انجام فعالیت­های خود استفاده می­کنند.

A920 دستگاهی است که توانایی نگهداری باتری به­مدت 48 ساعت را دارد که همین موضوع باعث شده تا کسب­وکارهای سیار بدون وجود آن، اقدام به شروع فعالیت­های کاری خود نکنند.

ویژگی­های فنی دستگاه A920

ویژگی­های فنی و ظاهری دستگاه A920 شامل موارد زیر می­شود:

  • امکان اضافه­کردن سیم­کارت به این دستگاه وجود دارد.
  • A920 دارای جی­پی­اس است.
  • صفحه نمایش آن 5.5 اینچ، HD و مولتی­تاچ است.
  • سیستم­عامل آن اندروید است و حافظه 128 گیگابایت دارد.
  • امکان اتصال به اینترنت 4G، بلوتوث و وای­فای در این دستگاه وجود دارد.

معرفی دستگاه کش لس مدل R47

R47 یک دستگاه کش لس دیواری است که در درمانگاه­های، پاساژ­های تجاری و انواع مراکزی که نیاز به دستگاه خودپرداز دیواری دارند، مورد استفاده قرار می­گیرد.

R47 به­جای داشتن صفحه­نمایش لمسی، دارای کیبورد و چاپگر است تا بعد از اتمام کار با آن، امکان چاپ رسید به­صورت آنی وجود داشته باشد. به­کمک این دستگاه می­توان پرداخت و واریز وجه، خرید شارژ، اطلاع از موجودی و تراکنش­ها را به­راحتی انجام داد.

ویژگی­های دستگاه R47

از ویژگی­های فنی دستگاه R47 می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • R47 دارای گارانتی است.
  • پردازنده Intel Dual Core درون این دستگاه تعبیه شده است.
  • حافظه اصلی آن 4 گیگابایت فضا دارد.
  • حافظه جانبی­اش دارای 120 گیگابایت است.
  • وزن این دستگاه 25 کیلوگرم بوده و پایانه ارتباطی آن USB است.

آشنایی با دستگاه کش لس جیبی

جمع­ بندی

دستگاه کارت به کارت جیبی وسیله­ای است که در کسب­وکارهای زیادی مورد استفاده قرار می­گیرد و وجود آن واجب و ضروری محسوب می­شود.

علت این است که کسب­وکارها به­واسطه فعال­کردن 5 حساب بانکی به­صورت همزمان، قادر هستند تا در کنار انجام عملیات بانکی خود، میزان مالیات دریافتی روی اصل درآمد خود را نیز کنترل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.