کد خبر : 195464
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 21:43

گوشی های مخصوص بازی

گوشی های مخصوص بازی

یک سری افراد علاقه زیادی به بازی کردن با گوشی‌های موبایلشان دارند؛ درواقع تعداد قابل‌توجهی از کاربران موبایل‌های هوشمند دوست دارند، از محصولاتی استفاده کنند که با آن‌ها می‌توانند بازی‌های متنوعی را انجام دهند؛ ازاین ‌رو کمپانی‌های بزرگ موبایل سعی کردن محصولاتی را به بازار عرضه کنند که از نظر کارکرد قدرتمند بوده و همین‌طور

یک سری افراد علاقه زیادی به بازی کردن با گوشی‌های موبایلشان دارند؛ درواقع تعداد قابل‌توجهی از کاربران موبایل‌های هوشمند دوست دارند، از محصولاتی استفاده کنند که با آن‌ها می‌توانند بازی‌های متنوعی را انجام دهند؛ ازاین ‌رو کمپانی‌های بزرگ موبایل سعی کردن محصولاتی را به بازار عرضه کنند که از نظر کارکرد قدرتمند بوده و همین‌طور سیستم خنک‌کننده خوبی دارند تا بتواند به کاربران امکان بازی کردن با موبایل را بدهند.

ما می‌خواهیم یکسری موبایل به شما بگوییم که اگر قصد دارید از گوشی‌هایی با ویژگی‌های بازی کردن استفاده کنید به سراغ این محصولات بروید.

اما پیش‌از هر چیزی یادتان باشد گوشی برای بازی‌ های متنوع مناسب است که شارژدهی بالایی داشته باشد و همین‌طور تراشه قدرتمند باشد.

نکته بعدی نمایشگر بزرگ و باکیفیت است چراکه نمایشگرهای کوچک معمولاً در بازی چشم کاربر را خیلی زود خسته می‌کند. از طرفی سیستم‌عامل موبایل شما باید از نسخه‌های به‌روز هم استفاده کند و امکان نرم‌افزاری ویژه‌ای برای بازی کردن داشته باشد ما در ادامه سعی می‌کنیم محصولاتی که تمام ویژگی‌های مناسب برای بازی کردن را دارند به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

ردمی 10شیائومی

اگر به‌دنبال گوشی هستید که بتوانید با قیمت مناسب با آن بازی کنید ردمی 10 شیائومی برای شما موبایل راضی‌کننده‌ای خواهد بود.

این محصول از نمایشگر شش اینچی برخوردار است و همین‌طور پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی برای باتری آن می‌باشد و درواقع انتظاراتی که از یک گوشی گیمینگ می‌رود را تا حدی برآورده می‌کند. همین‌طور این محصول دارای کارت حافظه جانبی اختصاصی و جک سه و نیم میلی‌متری هدفون است.

قیمت گوشی شیائومی آن‌قدر متنوع است که شما می‌توانید با تقریباً یک بودجه‌ای نسبتاً مناسب یک گوشی خوب تهیه کنید اما اگر به‌دنبال یک میان رده هستید که قابلیت بازی کردن هم داشته باشد این محصول برایتان مناسب است‌.

سامسونگ گلکسی S20FE

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس بیست اف ای یکی از پرچم‌داران اقتصادی در حال حاضر در بین محصولات سامسونگ محسوب می‌شود‌ قدرت پردازشگر خیلی خوبی دارد و بدنه ای سبک با نمایشگر بزرگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در آن بسیار زیاد است ازاین‌رو تجربه کامل و لذت‌بخشی از استفاده کردن از یک موبایل خواهید داشت نکته‌ای که در مورد آن وجود دارد این است که شارژر پونزده واتی شارژ  می‌دهد و همین‌طور از شارژر ۲۵ وات هم پشتیبانی می‌کند کیفیت کارکرد با آن بسیار زیاد است و رابط کاربری خیلی خوبی دارد اگر شما می‌خواهید یک گوشی میان رده نسبتاً قوی برای بازی کردن داشته باشید می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

 

آیفون دوازده اپل

قیمت گوشی اپل نسبت‌ به سایر موبایل‌های موجود در بازار بیشتر است؛ چراکه جزء محصولات پرچم‌دار به شمار می‌رود. اپل سالانه سعی می‌کند محصولات باکیفیتی به دست مشتریان برساند تا بتواند کماکان قدرت خودش را در بازار نگه دارد.

نکته‌ای که در مورد بازی کردن با گوشی اپل وجود دارد این است که اگر شما می‌خواهید برای تهیه موبایل هزینه قابل‌توجه کنید آیفون‌های اپل جزو بهترین‌ها برای بازی کردن هستند.

اصلی‌ترین ویژگی‌ای که ما می‌توانیم در مورد آیفون 12 اپل به شما بگوییم، پردازنده فوق‌العاده قوی آن در کنار نمایشگر با کیفیتش است و همین‌طور نمایشگر آن با نرخ نوسان سازی خوب و باطری فوق‌العاده قوی می‌تواند به شما کمک کند تا ساعت‌ها بازی کنید. بدون آنکه احساس خستگی در خودتان متوجه شوید از بین آیفون‌های جدید دو مدل آیفون دوازده و آیفون پرو تفاوت بنیادی خیلی زیادی برای همدیگر ندارند اما آیفون دوازده پرو دارای فریم فولادی دوربین سه‌گانه و رمه بیشتر است که کاربران سخت پسند تر از این نظر آیفون پرو و هم نسبت‌به آیفون 12 برای بازی کردن ترجیح می‌دهند.

 

گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

گوشی های مخصوص بازی

اگر شما مشکل مالی ندارید و به‌دنبال یکی از محصولات فوق‌العاده سامسونگ می‌گردید این گوشی می‌تواند بهترین محصول برای بازی کردن باشد گوشی تاشوی کره‌ای نمایشگر فوق‌العاده‌ای دارد که مانند تبلت برای شما می‌باشد  تراشه آن پنج نانومتر است دوازده گیگابایت رم دارد و همین‌طور باتری آن 4400 میلی آمپرساعتی و با پشتیبانی سریع شارژ دارد‌‌ از دیگر ویژگی‌هایی که دارد این است که زمانی‌که شما می‌خواهید با آن بازی کنید با توجه به صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند به شما تجربه‌ای جدید نسبت‌به دیگر گوشی‌ها را بدهد. تراشه این محصول سامسونگ 5نانومتری اسنپدراگون 888 است.

 

آیفون 13 پرو مکس

گوشی های مخصوص بازی

همان‌طور که می‌دانید اپل بزرگ‌ترین کمپانی موبایل سازی در حال حاضر به شمار می‌رود.

محصولاتی که شرکت اپل ارائه می‌دهند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متمایزکننده نسبت به سایر محصولات موجود در بازار است.

از زیبایی ظاهری تا پردازشگرهای قوی در آن گرفته تا پردازنده‌های گرافیکی و همین‌طور حافظه فوق‌العاده اشاره کرد. بهترین گوشی‌ای که در حال حاضر کمپانی اپل دارد و به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به‌دنبال گوشی‌هایی مناسب برای بازی کردن می‌باشید به سراغ آیفون سیزده پرو مکس اپل بروید؛ چراکه با ویژگی‌هایی که دارد در واقع بهترین محصول برای گیمرهای عزیز می‌باشد از ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر تقریباً شیش و هفت اینچی اشاره کرد که دارای نرخ نوسان سازی 120 هرتز می‌باشد. رزولوشن فوق‌العاده بالایی دارد و بیشترین میزان روشنایی آن 1200 نیت است. تراشه‌ای که در این مدل اپل به‌کارگرفته شده‌است 5 نانومتری بوده و همین‌طور پردازنده‌ی گرافیکی برجسته ای، اپل دارد و از شارژر سریع هم پشتیبانی می‌کند‌.

درواقع سخت پسند ترین کاربران در حوزه موبایل هم آیفون سیزده پرو مکس اپل را گزینه مناسبی می‌دانند؛ چراکه قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده و کارایی خیلی سریع دارد. حتی اگر شما ساعت‌ها از این محصول استفاده کنید هیچ هنگ شدن و همین‌طور داغ کردن آن را احساس نمی‌کنید و درواقع هیچکدام از مشکلاتی که ممکن است در گوشی‌های اندرویدی مثل افت کارکرد پس‌از استفاده طولانی‌مدت یا محدودیت بروزرسانی سیستم‌عامل وجود داشته باشد در محصول جدید و آیفون 13 پرومکس مشاهده نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.