کد خبر : 171411
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 18:16

گردهمايی فعالان زنجیره خودروسازی در افق ۱۴۰۱ در هتل المپیک برگزار شد

گردهمايی فعالان زنجیره خودروسازی در افق ۱۴۰۱ در هتل المپیک برگزار شد

بورس تایمز: فعالان زنجیره خودروسازی در راستای هماهنگی و همچنین بازنگری صنعت خودروسازی در سال ۱۴۰۱ گرد هم آمدند. به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیل بورس تایمز، امیرحسین جلالی دبیر همایش “زنجیره خودروسازی در افق ۱۴۰۱” گفت: ورود مقام معظم رهبری به بحث کیفیت خودرو و همچنین بازدید ریاست جمهوری از شرکت ایران خودرو در

بورس تایمز: فعالان زنجیره خودروسازی در راستای هماهنگی و همچنین بازنگری صنعت خودروسازی در سال ۱۴۰۱ گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیل بورس تایمز، امیرحسین جلالی دبیر همایش “زنجیره خودروسازی در افق ۱۴۰۱” گفت: ورود مقام معظم رهبری به بحث کیفیت خودرو و همچنین بازدید ریاست جمهوری از شرکت ایران خودرو در هفته گذشته، حاکی از آن است که فعالیت این زنجیره نیازمند بازنگری و اصلاحات است.

جلالی افزود: در همین راستا با برنامه ریزی صورت گرفته، مدیران خودروسازی، مقامات وزارت صمت و سایر سازمان‌ها و همچنین نهاد‌های مرتبط با زنجیره خودروسازی در کنار مدیران شرکت‌های قطعه سازی، در این همایش به همفکری خواهند پرداخت.

نایب رئیس انجمن قطعه سازان تهران گفت: راهکار‌ها و برنامه ریزی در راستای افزایش تیراژ، چشم انداز فعالیت زنجیره در سال آینده، اصلاح سبد محصولات تولیدی و راهکار‌های ارتقای کیفیت، از جمله محور‌های این همایش خواهد بود.

خبرنگار رسانه: کوروش جم 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.