کد خبر : 54047
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 5:49

چطور در اسنپ ثبت نام و کار کنیم؟ سیر تا پیاز کسب درآمد از اسنپ

چطور در اسنپ ثبت نام و کار کنیم؟ سیر تا پیاز کسب درآمد از اسنپ

اسنپ را می‌توان به‌عنوان مبتکر و پیشگام در راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در ایران معرفی کرد. این استارت‌آپ با ارائه امکانات متنوع به خوبی جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده‌است؛ اما کسب درآمد از اسنپ چگونه انجام می شود؟
طی سال‌های اخیر، اسنپ بیش از هر استارت‌آپ دیگری پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده‌است. ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای که این شرکت ارائه می‌کند، در نوع خود بی‌نظیر است. به همین خاطر ثبت نام در اسنپ را باید فرصتی منحصربه‌فرد دانست.
آیا ثبت نام در اسنپ آسان است؟ قوانین کار برای اسنپ چیست؟ به چه مدارکی برای ثبت نام نیاز داریم و مراحل آن کدامند؟ در صورتی‌که متقاضی بهره‌مندی از خدمات و امکانات فوق‌العاده اسنپ هستید، مقاله پیش‌رو را از دست ندهید!
چرا کسب درآمد از اسنپ فرصتی استثنائی به شمار می‌آید؟ با شروع فعالیت اسنپ در سال ۱۳۹۳، حوزه حمل‌و‌نقل کشوری متحول شد. این برنامه کاربردی به پل ارتباطی میان مسافران و رانندگان تبدیل شده‌است. جالب است بدانید که این استارت آپ در نخستین سال‌های فعالیت خود با چنان رشدی مواجه شد که همه را حیرت‌زده کرد.
این سامانه شامل لاین‌های متعد..

اسنپ را می‌توان به‌عنوان مبتکر و پیشگام در راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در ایران معرفی کرد. این استارت‌آپ با ارائه امکانات متنوع به خوبی جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده‌است؛ اما کسب درآمد از اسنپ چگونه انجام می شود؟

طی سال‌های اخیر، اسنپ بیش از هر استارت‌آپ دیگری پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده‌است. ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای که این شرکت ارائه می‌کند، در نوع خود بی‌نظیر است. به همین خاطر ثبت نام در اسنپ را باید فرصتی منحصربه‌فرد دانست.

آیا ثبت نام در اسنپ آسان است؟ قوانین کار برای اسنپ چیست؟ به چه مدارکی برای ثبت نام نیاز داریم و مراحل آن کدامند؟ در صورتی‌که متقاضی بهره‌مندی از خدمات و امکانات فوق‌العاده اسنپ هستید، مقاله پیش‌رو را از دست ندهید!

چرا کسب درآمد از اسنپ فرصتی استثنائی به شمار می‌آید؟

با شروع فعالیت اسنپ در سال ۱۳۹۳، حوزه حمل‌و‌نقل کشوری متحول شد. این برنامه کاربردی به پل ارتباطی میان مسافران و رانندگان تبدیل شده‌است. جالب است بدانید که این استارت آپ در نخستین سال‌های فعالیت خود با چنان رشدی مواجه شد که همه را حیرت‌زده کرد.

این سامانه شامل لاین‌های متعددی می‌شود که هریک از آن‌ها برای دستیابی به اهداف جداگانه طراحی شده‌اند. اسنپ اکو، اسنپ بایک، اسنپ باکس، اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ روم از جمله طرح‌های اجرایی این شرکت هستند؛ ایده‌های خلاقانه اسنپ در راستای کسب درآمد بیشتر و رفاه حال شهروندان هرگز تمامی ندارد!

این سامانه با ارائه طرح‌های متنوع سعی در جلب رضایت رانندگان و مسافران خود دارد. برخی از مزایای کار در اسنپ به شرح زیر است:

  • ارائه قیمت به‌صرفه برای رانندگان
  • در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی بی‌شمار برای رانندگان نظیر بنزین سهمیه‌ای، طرح‌های رفاهی و درمانی
  • امکان کسب درآمد بالا
  • ارائه تخفیف‌های ویژه

فرقی ندارد که به صورت پاره‌وقت یا تمام وقت کار می‌کنید، اسنپ همواره راهکاری ایده‌آل برای کسب درآمد به‌شمار می‌آید. جالب است بدانید روزانه بیش از ۱۰ میلیون مسافر از طریق این ناوگان جابه‌جا می‌شوند؛ این موضوع به معنای پتانسیل درآمدزایی فوق‌العاده از طریق کار در اسنپ است.

ثبت نام در اسنپ به راحتی آب خوردن!

کسب

در صورتی‌که قصد ثبت نام در اسنپ به عنوان راننده کاربر و بهره‌مندی از مزایای بی‌حدو‌حصر آن را دارید، مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. ما قصد داریم ثبت نام در سامانه این شرکت را به صورت گام به گام و با ذکر جزئیات برای شما توضیح دهیم.

ناوگان اسنپ به منظور سهولت هر چه بیشتر رانندگان دو شیوه را برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته‌است:

  • ثبت نام به صورت حضوری
  • ثبت نام به صورت غیرحضوری

در ثبت نام به صورت حضوری، متقاضی باید به آدرس دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کند. برای یافتن آدرس این مراکز تنها کافی‌است که روی لینک https://snapp.ir/drivers#car کلیک کنید.

در ثبت نام غیرحضوری نیز ابتدا اطلاعاتی از متقاضی به صورت مجازی دریافت می‌شود. در ادامه نیز توضیحات لازم به منظور ادامه همکاری به او انتقال داده می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای کار در اسنپ

فرقی نمی‌کند که کدام شیوه را در انتخاب کرده‌اید، در هر دو روش برای ثبت نام به مدارک زیر نیاز پیدا خواهید کرد:

  • اصل گواهی‌نامه
  • اصل کارت یا برگه سبز خودرو
  • کارت بیمه
  • گواهی معاینه فنی

البته پیش از تهیه این مدارک نیاز به توضیحاتی نیز وجود دارد؛ از زمان صدور گواهی‌نامه فرد مورد نظر باید حداقل ۳ ماه گذشته باشد. از طرفی معاینه فنی تنها برای خودروهایی مورد نیاز است که ۴ سال از زمان تولید آن‌ها گذشته باشد.

نکاتی در خصوص ثبت نام غیرحضوری اسنپ بدانید!

پیش از ثبت نام باید بدانید که شرکت اسنپ قوانین سرسختانه‌ای را برای انتخاب رانندگان خود در نظر گرفته‌است. اگرچه بخشی از ثبت نام در اسنپ به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر خواهد بود، با این حال شما برای تکمیل و تایید اطلاعات باید به صورت حضوری در دفاتر اسنپ حضور پیدا کنید.

این قوانین با شیوع بیماری همه‌گیر کرونا با تغییر و تحولاتی همراه بوده‌است. به منظور ثبت نام غیر حضوری، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی آدرس https://snapp.ir/drivers کلیک کنید.
  2. با ورود به صفحه رانندگان اسنپ با کادرهای زیر مواجه می‌شوید که اطلاعات اولیه را از شما دریافت می‌کنند. در این صفحه تنها با وارد کردن اطلاعاتی مانند شماره موبایل، نوع وسیله نقلیه و استان محل سکونت فرصت دارید ثبت نام اولیه در اسنپ را تکمیل کنید.

کسب

  1. در نهایت و پس از ورود مشخصات مورد نیاز کافی‌است که روی کادر ” ارسال اطلاعات” کلیک کنید.
  2. سپس کارشناسان شرکت اسنپ به منظور ارائه توضیحات تکمیلی با شما تماس خواهند گرفت.

در ادامه کاربر راننده با مراجعه به دفاتر اسنپ باید نسبت به پر کردن قرارداد کاری شرکت اقدام کند. طی این قرارداد اطلاعاتی در رابطه با شخص کاربر و خودروی او مورد نیاز است.

ثبت نام غیرحضوری و فوری در دوران کرونا

مراحل ثبت نام غیرحضوری و کسب درآمد از اسنپ به شرح زیر است:

  1. برای طی این فرایند لازم است به آدرس اینترنتی ثبت نام دیجیتالی مراجعه کنید.
  2. در مرحله بعد تنها کافی‌است که شماره تلفن خود را به منظور ورود به سامانه در کادر تعیین شده وارد کنید و کادر ثبت رنگ “ورود” را بزنید.

کسب

  1. به محض ورود شماره تلفن، کد ۶ رقمی برای شما ارسال خواهد شد؛ کد مورد نظر را در کادر وارد کرده و در نهایت روی کادر سبز رنگ ” ورود” کلیک کنید.
  2. در این بخش شرایط و قوانین مربوط به شرکت اسنپ قرار گرفته‌است. پیشنهاد ما این است که پیش از قبول شرایط، فایل قوانین و مقررات را مورد مطالعه قرار دهید. در نهایت در صورتی‌که با قوانین این شرکت موافق بودید، روی کادر “شرایط را مطالعه کردم و قبول دارم” کلیک کنید.

کسب

  1. با پذیرش شرایط توسط کاربر راننده، صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود؛ در این صفحه باید نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی کادر ” ثبت” وارد صفحه بعد خواهید شد.

کسب

  1. در صفحه مربوط به اطلاعات اصلی، کاربر باید نسبت به پر کردن کادرهای درج شده اقدام کند. با ورود این اطلاعات نوبت به کلیک روی کادر “ثبت اطلاعات” می‌رسد.

کسب

  1. در گام بعدی مدارک الزامی برای ثبت نام در شرکت اسنپ که پیش تر بدان پرداختیم باید در صفحه جدید و در کادر مربوط بارگذاری شوند.
  2. تایید هویت کاربر راننده، مرحله بعدی از ثبت نام برای کار در اسنپ است. بدین منظور نیاز به بارگذاری عکسی از خود دارید.
  3. کلیه اطلاعات شما باید توسط کارشناسان مورد تایید قرار بگیرد. با دریافت “تایید نهایی” فعالیت شما به عنوان راننده شرکت اسنپ امکان‌پذیر می‌شود.

بدین ترتیب بدون نیاز به مراجعه به دفاتر شرکت اسنپ، امکان کسب درامد از این شرکت بزرگ ایرانی فراهم می‌شود.

پیش از دانستن این نکات، برای کسب درآمد از اسنپ اقدام نکنید!

به منظور همکاری ایده‌آل بین شما و شرکت اسنپ لازم است که با شرایط این شرکت به‌خوبی آشنا باشید. تعداد لاین‌های حمل‌و‌نقل این شرکت، کارشناسان را وادار به در نظر گرفتن قوانین به خصوصی کرده‌است. به همین سبب پیشنهاد می‌کنیم که پیش ثبت نام در این مجموعه، نکات طلایی زیر را از دست ندهید؛ به کمک این نکات پا در مسیری درست قرار خواهید داد.

۱- حقوق راننده و شرکت اسنپ

با هر سفری که در اسنپ به عنوان راننده کاربر انتخاب می‌کنید،۲۰% از کل هزینه سفر به شرکت اسنپ تعلق می‌گیرد. بدین ترتیب این شرکت به عنوان پل ارتباطی میان مسافر و راننده در ازای به اشتراک‌گذاری خدمات نرم‌افزاری خود، این مبلغ را از هزینه کل هر سفر کسر می‌کند. البته عدم تعهد کاربر به قوانین تعیین شده بی‌شک جریمه و خسارت مالی به دنبال خواهد داشت.

۲- رانندگان؛ اعتبار شرکت اسنپ

اسنپ رانندگان و شیوه رفتاری آن‌ها با مسافران را اعتبار خود می‌داند. به همین خاطر برای رانندگانی که موفق به جلب رضایت مسافران شده‌اند، طرح‌های تشویقی به خصوصی را در نظر گرفته‌است.

حفظ امنیت، آرامش و راحتی مسافر بر عهده راننده قرار دارد؛ در این راستا شرکت اسنپ از تمامی رانندگان خود انتظار دارد که این شرایط را تامین کنند و همچنین قوانینی را در این خصوص وضع کرده‌است. بنابراین، در صورت بروز هرگونه نارضایتی و شکایت از سوی مسافر، راننده موظف به پاسخگویی خواهد بود.

۳- اعتبار قرارداد بین طرفین

قرارداد بین شرکت اسنپ و کاربر راننده به صورت یک ساله وضع می‌شود. با پایان یک سال در صورتی‌که هر یک از طرفین قرارداد مایل به ادامه همکاری با یکدیگر باشند، به‌صورت خودکار تمدید خواهد شد.

۴- سلامت خودرو

همانطور که بیان شد، اسنپ به حفظ امنیت و آسایش مسافران خود اهمیت می‌دهد. به همین خاطر این شرکت قوانینی را به منظور تضمین سلامت خودروی راننده در نظر گرفته‌است. در همین راستا خودروهای تولیدی ماقبل ۹۳ توسط کارشناسان شرکت اسنپ بررسی فنی می‌شوند.

با تایید فنی خودروی مورد نظر از طرف کارشناس، امکان همکاری با راننده کاربر فراهم خواهد شد.

با توجه نکات مطرح‌شده بی‌شک همکاری مداوم و اثربخشی بین طرفین قرارداد برقرار می‌شود؛ همکاری که در راستای بهره‌مندی طرفین است.

آیا درآمد اسنپ بالا است؟

رانندگانی که فعالیت در اسنپ را به صورت شغل پاره‌وقت یا تمام وقت انتخاب می‌کنند، دلایل خاص خود را دارند. اسنپ به‌عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایرانی همواره از رانندگان خود در شرایط دشوار حمایت کرده‌است.

این شرکت بنزین سهمیه‌ای و طرح‌های فوق‌العاده‌ای را برای رانندگان خود در نظر گرفته‌است؛ اما پیش از ثبت نام در اسنپ نکته زیر را به یاد داشته باشید:

“درآمد شما در اسنپ به فعالیت خودتان بستگی دارد! “

قریب به اتفاق مردم ایران با این شرکت مشهور آشنایی دارند و روزانه میلیون‌ها نفر از طریق این ناوگان جابه‌جا می‌شوند. بنابراین، این شما هستید که سهم خود از این بازار را تعیین می‌کنید.

اسنپ برای افرادی که به دنبال درآمدزایی از طریق خودروی خود هستند، گزینه‌ای ایده‌آل و در دسترس به نظر می‌رسد.

کسب درآمد از اسنپ؛ آغاز فصل جدید برای رانندگان

شرکت اسنپ بستری ایده‌آل برای رانندگان و مسافران فراهم کرده‌است؛ این شرکت معامله‌ای دو سر برد را برای خود و کاربر راننده در نظر دارد و با ارائه طرح‌های بی‌نظیر، همه را شگفت‌زده کرده‌است.

ما شیوه ثبت نام در اسنپ به صورت حضوری و غیرحضوری را به‌طور مفصل شرح دادیم. البته به قوانین و شرایط تعیین شده از طرف این شرکت نیز پرداختیم. حال نوبت شما است؛ قوانین و مقررات این شرکت تاکسی اینترنتی را به خوبی بخوانید؛ به سایت اسنپ مراجعه کنید و فصلی جدید در زمینه درآمدزایی خود رقم بزنید.

The post چطور در اسنپ ثبت نام و کار کنیم؟ سیر تا پیاز کسب درآمد از اسنپ appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.