کد خبر : 196862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 13:00

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریومقیمت بیت کوین از پس شکست مقاومت ۳۱,۵۰۰ دلاری برنیامد و تا جایی اصلاح شد که حمایت ۳۰,۵۰۰ دلاری نیز از بین رفت. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۰,۳۰۰ دلار معامله می‌شود که یعنی در حدود یک درصد نسبت به دیروز و ۲ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
به گزارش کریپتونیوز، سایر آلت کوین‌های اصلی بازار نیز روندی خنثی در پیش گرفته‌اند. اتریوم زیر سطوح قیمتی ۱,۸۲۰ دلار و ۱,۸۰۰ دلار معامله شد. ایکس‌آرپی (XRP) در محدوده ۰.۴۰ دلار نوسان می‌کند و کاردانو برای بازگشت به سطح مقاومتی ۰.۶۵۰ دلار می‌کوشد.
کل سرمایه بازار در نمای ساعتیقیمت بیت کوینپس از آن‌که در روز چهارشنبه بیت کوین جهشی در قیمت خود شاهد بود، در محدوده ۳۱,۵۰۰ دلار با صفی از فروشندگان مواجه شد تا بار دیگر به زیر منطقه ۳۰,۵۰۰ دلار برگردد. اگر روند پیش روی بیت کوین نزولی باشد، اولین حمایت آن در ۳۰,۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در ۲۹,۵۰۰ دلار خواهد بود. در صورت شکسته‌شدن این حمایت خطر کاهش قیمت شدیدتر دارندگان بیت کوین را تهدید می‌کند.
اما اگر روند قیمت صعودی باشد، اولین مقاومت در ۳۱,۵۰۰ دلار بو..

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم

قیمت بیت کوین از پس شکست مقاومت ۳۱,۵۰۰ دلاری برنیامد و تا جایی اصلاح شد که حمایت ۳۰,۵۰۰ دلاری نیز از بین رفت. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۰,۳۰۰ دلار معامله می‌شود که یعنی در حدود یک درصد نسبت به دیروز و ۲ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

به گزارش کریپتونیوز، سایر آلت کوین‌های اصلی بازار نیز روندی خنثی در پیش گرفته‌اند. اتریوم زیر سطوح قیمتی ۱,۸۲۰ دلار و ۱,۸۰۰ دلار معامله شد. ایکس‌آرپی (XRP) در محدوده ۰.۴۰ دلار نوسان می‌کند و کاردانو برای بازگشت به سطح مقاومتی ۰.۶۵۰ دلار می‌کوشد.

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که در روز چهارشنبه بیت کوین جهشی در قیمت خود شاهد بود، در محدوده ۳۱,۵۰۰ دلار با صفی از فروشندگان مواجه شد تا بار دیگر به زیر منطقه ۳۰,۵۰۰ دلار برگردد. اگر روند پیش روی بیت کوین نزولی باشد، اولین حمایت آن در ۳۰,۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در ۲۹,۵۰۰ دلار خواهد بود. در صورت شکسته‌شدن این حمایت خطر کاهش قیمت شدیدتر دارندگان بیت کوین را تهدید می‌کند.
اما اگر روند قیمت صعودی باشد، اولین مقاومت در ۳۱,۵۰۰ دلار بوده که با شکست آن می‌توان به رشد بیشتر قیمت امیدوار بود.

قیمت اتریوم

اتریوم از پس مقاومت‌های ۱,۸۵۰ دلاری و ۱,۸۸۰ دلاری برنیامد تا در محدوده ۱,۸۰۰ دلار معامله شود. بدین ترتیب قیمت آن نسبت به دیروز در حدود یک درصد و نسبت به هفته گذشته ۲ درصد افزایش یافته است. اگر روند پیش روی نمودار قیمت نزولی باشد، اولین حمایت در محدوده ۱,۷۵۰ دلار و حمایت بعدی در محدوده ۱,۷۲۰ دلار قرار دارند. در صورت شکسته‌شدن این حمایت خطر کاهش قیمت شدیدتر دارندگان اتریوم را تهدید می‌کند.
به فرض صعودی بودن قیمت، اتریوم در محدوده ۱,۸۵۰ دلار با اولین مقاومت و در محدوده ۱,۸۸۰ دلار با مقاومت بعدی روبه‌رو خواهد شد. در صورت عبور از این مقاومت‌ها، رسیدن به سطح ۱,۹۲۰ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

قیمت آلت کوین‌ها

تلاش موافقان افزایش قیمت کاردانو یا به اصطلاح گاوهای این بازار، برای شکستن مقاومت‌های ۰.۶۵۰ دلاری و ۰.۶۵۵ دلاری ناکام ماند و قیمت تا ۰.۶۴ دلار کاهش یافت. حمایت کلیدی این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۶۲۰ دلار قرار دارد.

بی‌ان‌بی (BNB) از پس عبور از مقاومت ۲۹۵ دلاری برنیامد، بااین‌حال قیمت به زیر ۲۹۰ دلار رسید. اصلی‌ترین حمایت در حال حاضر در محدوده ۲۷۸ دلار و ۲۷۵ دلار قرار دارد.

قیمت سولانا سعی در ماندن بالای مقاومت ۴۰ دلاری داشت؛ اما در حال حاضر بسیار پایین‌تر از این سطح معامله می‌شود. اگر روند قیمت به گونه‌ای باشد که از ۳۸ دلار نیز پایین‌تر بیاید، احتمال رسیدن به ۳۵ دلار نیز وجود دارد.

دوج کوین حمایت خود در محدوده ۰.۰۸۰ دلار را از دست داد. حمایت بعدی در ۰.۰۷۸ دلار است و کاهش بیشتر قیمت ممکن است باعث شود که قیمت به محدوده ۰.۰۷۵ دلار برسد.

ایکس‌آرپی (XRP) در حال تثبیت در محدوده ۰.۴۰ دلار است. اگر روند به گونه‌ای باشد که مقاومت‌های ۰.۴۲ دلار و ۰.۴۲۵ دلار شکسته شود، احتمال افزایش قیمت قوت می‌گیرد. در غیر این صورت امکان رسیدن به محدوده ۰.۳۵ دلار نیز میسر است.

نماد بسیاری از آلت کوین‌های بازار امروز قرمز رنگ است؛ اما در همین‌حال ارز دیجیتال تتا با جهشی ۱۰ درصدی از ۱.۳۵ دلار گذشت. قیمت هلیوم با جهشی ۱۴ درصدی به ۱۱.۷۰ دلار رسید تا سود هفتگی خود را به ۳۲ درصد افزایش دهد. قیمت تتا طی هفته جاری ۱۳ درصد افزایش یافته بود.

همچنین بخوانید: بیشتر نوسانات اخیر بیت کوین مطابق با رفتار نهنگ‌ها بوده است؛ چطور از این فرصت استفاده کنیم؟

خلاصه مطلب آن‌که قیمت بیت کوین روندی نزولی داشته و احتمال این‌که حمایت ۲۹,۵۰۰ دلاری بار دیگر آزمایش شود، فراهم است. اگر بیت کوین نتواند بالای ۲۹,۵۰۰ دلار بماند، احتمال این‌که موج نزولی قیمت جدیدی ایجاد شود نیز وجود دارد.

وضعیت بازار:‌ روند بی‌نوسان قیمت بیت کوین و اتریوم

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین، سولانا و اولنچ
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ روند کاهش نوسانات بازار چگونه به پایان خواهد رسید؟
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ بررسی مهمترین حمایت‌ها و مقاومت‌ها
  • وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
  • وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.