کد خبر : 39246
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 7:45

ورود پنج شرکت جدید سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس

ورود پنج شرکت جدید سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس

ورود پنج شرکت جدید سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورسبه گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، با موافقت هیات پذیرش شرکت بورس تهران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خوزستان از ۱۶ شهریور با نماد “وسخوز” در پلاک ۵۵۶ و در گروه سرمایه‌گذاری‎‌ها با سرمایه ۲۵.۶ هزار میلیارد تومان به عنوان هشتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.
شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کردستان نیز از یکشنبه با نماد “وسکرد” در پلاک ۵۵۷ و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه ۹.۱ هزار میلیارد تومان به عنوان نهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران قرار گرفت.
همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام با نماد “وسیلام” به عنوان دهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک ۵۵۸ و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه ۲.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.
این گزارش می‌افزاید: شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان گلستان با نماد “وسگلستا” به عنوان یازدهمین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در پلاک ۵۵۹ و ب..

ورود پنج شرکت جدید سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، با موافقت هیات پذیرش شرکت بورس تهران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خوزستان از ۱۶ شهریور با نماد "وسخوز" در پلاک ۵۵۶ و در گروه سرمایه‌گذاری‎‌ها با سرمایه ۲۵.۶ هزار میلیارد تومان به عنوان هشتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کردستان نیز از یکشنبه با نماد "وسکرد" در پلاک ۵۵۷ و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه ۹.۱ هزار میلیارد تومان به عنوان نهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران قرار گرفت.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام با نماد "وسیلام" به عنوان دهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در پلاک ۵۵۸ و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه ۲.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان گلستان با نماد "وسگلستا" به عنوان یازدهمین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در پلاک ۵۵۹ و با سرمایه ۱۱.۹ هزار میلیارد تومانی و نیز شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گیلان از ۱۶ شهریور با نماد "وسگیلا" به عنوان دوازدهمین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در پلاک ۵۶۰ و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه ۱۴.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شدند.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.