کد خبر : 92518
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 21:32

نمایندگی والئو به ایران برگشت

نمایندگی والئو به ایران برگشت

شرکت والئو به واسطه تولید و پخش دیسک و صفحه و لنت و وایر شمع خودرو های پژو 405 ، 206 ، پارس ، سمند ، پراید ، دنا ، رانا ، تیبا و زانتیا و… توانست خیلی سریع خود را در بازار ایران جا بیاندازد ولی در سال های اخیر به واسطه تحریم ها

شرکت والئو به واسطه تولید و پخش دیسک و صفحه و لنت و وایر شمع خودرو های پژو 405 ، 206 ، پارس ، سمند ، پراید ، دنا ، رانا ، تیبا و زانتیا و… توانست خیلی سریع خود را در بازار ایران جا بیاندازد ولی در سال های اخیر به واسطه تحریم ها شرکت والئو، نمایندگی والئو را از ایران پس گرفت.

بعد از لغو نمایندگی والئو در ایران شرکت های وارد کننده دیسک و صفحه و لنت و وایر شمع والئو محصولات خود را از واسطه خرید و به صورت مستقیم نمی توانستند وارد کشور کنند و همین امر سبب شد تا قیمت دیسک و صفحه والئو و لنت و وایر شمع والئو در بازار بسیار گران شود.

متاسفانه از دیگر مشکلات نبود نمایندگی والئو در ایران، رشد بسیار زیاد محصولات تقلبی و بی کیفیت از این شرکت در بازار شد که خسارات و هزینه های زیادی را بر روی دوش مصرف کنندگان این محصولات گذاشت.

در سال های اخیر به واسطه واردات بسیار پایین محصولات والئو و تزریق قطره چکانی این محصولات نتوانست نیاز مصرف کنندگان این محصول را در بازار برطرف نماید.

والئو با ثریاکو به ایران برگشت

شرکت ثریا قطعه سپاهان ( ثریاکو ) به واسطه واردات مستقیم دیسک و صفحه و لنت و وایر شمع والئو از فرانسه توانسته نمایندگی فروش محصولات والئو در ایران باشد.

این شرکت قبلا نیز توانسته بود با واردات محصولات شرکت های بزرگی همچون دایکن ژاپن ،  kik ترکیه ، کنتیننتال آلمان ، لوک آلمان ، زیمنس المان ، PHC Valeo کره جنوبی ، RIK ژاپن و… سهم بسزایی از بازار ایران را از آن خود کند، حالا با واردات و اخذ نمایندگی دیسک و صفحه والئو و لنت و دیگر قطعات والئو جای خود را در بازار ایران بیشتر خواهد کرد.

یکی از مزایا و یا بهترین مزایای شرکت ثریاکو فروش دیسک و صفحه والئو و دیگر قطعات والئو به صورت تکی در سایت فروش اینترنتی ثریاکو می باشد که می توانید با کلیک بر روی قطعات والئو محصولات این شرکت را خریداری نمایید.

برای خرید عمده محصولات و اخذ نمایندگی والئو در شهرستان ها نیز می توانید از طریق سایت شرکت به نشانی www.sorayaco.com و یا تماس با شماره 02128428512 و 02128428643 اقدام فرمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.