کد خبر : 8013
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 8:05

نحوه گرفتن کد بورسی برای اتباع خارجی

نحوه گرفتن کد بورسی برای اتباع خارجی

امکان دریافت کد معاملاتی و معاملات آنلاین برای اتباع خارجی که داری پاسپورت و دارای حساب بانکی هستند وجود دارد. مدارک و مراحل به شرح ذیل است:
مرحله اول، گرفتن مجوز معامله از سازمان بورس برای سرمایه گذاران خارجی است، به این منظور مشتری با در دست داشتن اصل پاسپورت و بودن نام پدر در آن (در صورتی که نام پدر در پاسپورت قید نشده مدرکی که نام پدر در آن باشد) به صورت حضوری به کارگزاری مراجعه می‌کند و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه توسط کارگزاری از اطلاعات مشتری و امضا آن توسط مشتری برای سازمان بورس ارسال می‌گردد. سازمان در صورت کامل بودن اطلاعات و مدارک ارسالی، ظرف هفت روز کاری، مجوز معامله را به زبان فارسی و ترجمه آن به زبان انگلیسی را به نام متقاضی و به امضای ریاست سازمان صادرکرده و به کارگزاری تحویل می‌دهد تا کارگزاری ظرف هفت روز کاری به متقاضی تسلیم کند.
مرحله دوم، پس از اخذ مجوز از سازمان، کارگزاری اقدام به گرفتن کد بورسی مشتری از طریق شرکت سپرده گذاری می‌نماید. پس از اخذ کد بورسی مشتری می‌تواند با عقد قرارداد آنلاین، خود اقدام به خرید و فروش نمایند. The post نحوه گرفتن کد بورسی برای اتباع خ..

امکان دریافت کد معاملاتی و معاملات آنلاین برای اتباع خارجی که داری پاسپورت و دارای حساب بانکی هستند وجود دارد. مدارک و مراحل به شرح ذیل است:

  • مرحله اول، گرفتن مجوز معامله از سازمان بورس برای سرمایه گذاران خارجی است، به این منظور مشتری با در دست داشتن اصل پاسپورت و بودن نام پدر در آن (در صورتی که نام پدر در پاسپورت قید نشده مدرکی که نام پدر در آن باشد) به صورت حضوری به کارگزاری مراجعه می‌کند و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه توسط کارگزاری از اطلاعات مشتری و امضا آن توسط مشتری برای سازمان بورس ارسال می‌گردد.

سازمان در صورت کامل بودن اطلاعات و مدارک ارسالی، ظرف هفت روز کاری، مجوز معامله را به زبان فارسی و ترجمه آن به زبان انگلیسی را به نام متقاضی و به امضای ریاست سازمان صادرکرده و به کارگزاری تحویل می‌دهد تا کارگزاری ظرف هفت روز کاری به متقاضی تسلیم کند.

  • مرحله دوم، پس از اخذ مجوز از سازمان، کارگزاری اقدام به گرفتن کد بورسی مشتری از طریق شرکت سپرده گذاری می‌نماید.
  • پس از اخذ کد بورسی مشتری می‌تواند با عقد قرارداد آنلاین، خود اقدام به خرید و فروش نمایند.

The post نحوه گرفتن کد بورسی برای اتباع خارجی appeared first on خانه سرمایه.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.