کد خبر : 154211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 13:56

معرفی جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی

معرفی جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی

بانک کتاب طلایی، موضوع بحث ما است. خرید کتاب‌های کمک درسی در سال‌های اخیر به یکی از ضروریات تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف تبدیل شده است؛ به طوریکه دستیابی به اهداف تعیین شده و کسب رتبه خوب در کنکور بدون استفاده از کتاب‌های کمک درسی امکان‌پذیر نیست. یکی از چالش‌های اغلب دانش‌آموزان این است که

بانک کتاب طلایی، موضوع بحث ما است. خرید کتاب‌های کمک درسی در سال‌های اخیر به یکی از ضروریات تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف تبدیل شده است؛ به طوریکه دستیابی به اهداف تعیین شده و کسب رتبه خوب در کنکور بدون استفاده از کتاب‌های کمک درسی امکان‌پذیر نیست. یکی از چالش‌های اغلب دانش‌آموزان این است که کتاب‌های مورد نیاز خود را چگونه تهیه کنند؟

این روزها مراجعه حضوری برای خرید کتاب به ندرت صورت می‌گیرد؛ با وجود کتابفروشی‌های اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کتابفروشی‌ها نیست و دانش‌آموزان می‌توانند به جای مراجعه به کتابفروشی‌های مختلف برای پیدا کردن کتاب مورد نظر خود، زمان بیشتری را به مطالعه دروس خود اختصاص دهند و به نوعی مدیریت زمان داشته باشند.

یکی از کتابفروشی‌های اینترنتی معتبر و خوشنام در زمینه عرضه کتاب‌های کمک درسی و کنکوری، بانک کتاب طلایی است که بهترین کتاب‌های کمک درسی در رشته‌های مختلف را عرضه می‌کند. در ادامه به معرفی و نحوه خرید پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی می‌پردازیم.

معرفی جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی2

پیشنهاد کتاب برای درس ریاضی رشته تجربی

ریاضی یکی از مهم‌ترین دروس رشته تجربی است و داشتن مهارت در تست‌زنی این درس می‌تواند تأثیر شایان توجهی در رتبه کنکور شما داشته باشد و شما را نسبت به سایر دانش‌آموزانی که از نظر درسی هم ‌سطح‌تان هستند چندین گام جلو بیندازد؛ بنابراین بهتر است مطالعه این درس و تهیه کتاب‌های کمک آموزشی آن را نوعی سرمایه‌گذاری تلقی کنید.

کتاب‌های کمک درسی زیادی برای درس ریاضی رشته تجربی تألیف شده‌اند اما با توجه به وجود محدودیت زمانی بهتر است کتابی را تهیه کنید که توسط مؤلفان متخصص نگارش شده باشد و درسنامه، تست و پاسخنامه را شامل شود. در این زمینه بهترین انتخاب شما می‌تواند خرید کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز از بانک کتاب طلایی باشد.

معرفی کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز

در این کتاب مطالب درس ریاضی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم با زبانی ساده و روان توضیح داده شده‌اند؛ به طوریکه با مطالعه چند صفحه از آن متوجه می‌شوید که درس ریاضی بسیار شیرین است و به آن سختی که فکر می‌کنید نیست.

بخش‌های مختلف کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز شامل درسنامه، تست، پاسخنامه کلیدی و پاسخنامه تشریحی است. این کتاب در دو جلد عرضه می‌شود و پاسخنامه تشریحی تمام تست‌ها در جلد دوم ارائه شده است. در ادامه به ویژگی‌های بخش‌های مختلف این کتاب بی‌نظیر اشاره می‌کنیم.

معرفی جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی3

درسنامه

درسنامه این کتاب کمک درسی به شیوه استاندارد طراحی شده است؛ به طوریکه مباحث اصلی و ضروری درس بدون ارائه مطالب اضافی و با زبانی ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند. این درسنامه‌ها به صورت فصل به فصل از هم تفکیک شده‌اند و این سازماندهی مطالب به یادگیری بیشتر دانش‌آموز کمک می‌کند. شایان ذکر است که این سبک درسنامه‌ها بر اساس تجربه‌ واقعی مؤلفان در کنکورهای سال‌های اخیر طراحی شده است.

تست و پاسخنامه کلیدی

این کتاب دارای 3312 تست است که با پراکندگی مناسبی میان فصل‌های مختلف توزیع شده‌اند. تست‌های ارائه شده در این کتاب شامل تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور در سال‌های گذشته، تست‌های کانون فرهنگی آموزش و تست‌هایی است که از تمرین‌های کتاب درسی گرفته شده‌اند.

یکی دیگر از مزایای این کتاب آن است که تست‌ها از سطح ساده به سخت مرتب شده‌اند؛ همچنین برخی از تست‌ها که پیچیدگی بالایی دارند و فراتر از سطح کنکور سراسری هستند مشخص شده‌اند تا فقط دانش‌آموزانی که در المپیادهای علمی شرکت می‌کنند بر روی آن‌ها زمان صرف کنند. لازم به ذکر است که پاسخنامه کلیدی تمام تست‌ها در جلد اول این کتاب درج شده‌اند.

پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه تشریحی تمام تست‌ها در جلد دوم این کتاب قرار گرفته‌اند. پاسخ‌های تشریحی تست‌ها بسیار جامع و کاربردی هستند؛ به طوریکه تمام گزینه‌های سؤال را مورد بررسی قرار داده و دلیل صحیح یا غلط بودن آن‌ها به طور کامل توضیح داده شده است. به همین دلیل این پاسخنامه حتی می‌تواند به اندازه یک درسنامه برای دانش‌آموزان مفید باشد.

پیشنهاد کتاب برای درس حسابان رشته ریاضی

حسابان در زمره درس‌های کلیدی و مهم رشته ریاضی در مقطع یازدهم به حساب می‌آید و دانش‌آموزانی که به دنبال کسب رتبه مطلوب در کنکور هستند باید این درس را به خوبی مطالعه کرده و تست‌های آن را تمرین کنند. یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی در این زمینه کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز است که در بانک کتاب طلایی عرضه شده است؛ این کتاب کمک آموزشی شامل درسنامه، پاسخنامه کلیدی و پاسخنامه تشریحی است.

معرفی جامع‌ترین کتاب‌های کمک درسی4

معرفی کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز

کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز در 5 فصل تهیه شده است، ساختار این کتاب به نحوی تنظیم شده که ابتدا درسنامه کامل مباحث درس حسابان یازدهم با بیانی ساده و روان ارائه شده است؛ بخش دیگری از این کتاب به تست‌های تألیفی، تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور و تست‌های کنکور دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته به صورت سطح‌بندی شده اختصاص یافته است.

تست‌های مربوط به هر فصل پس از درسنامه همان فصل ارائه شده‌اند و در انتهای هر فصل از کتاب نیز یک آزمون جامع طراحی شده است که دانش‌آموزان با استفاده از آن می‌توانند میزان یادگیری خود را برای ورود به فصل بعد بسنجند. این کتاب تک جلدی بوده و درسنامه‌ها و پاسخنامه‌های کلیدی و تشریحی در آن قرار گرفته‌اند.

در پاسخنامه تشریحی این کتاب دلایل صحیح یا غلط بودن هر گزینه به طور کامل توضیح داده شده‌اند. دانش‌آموزان رشته ریاضی با تهیه این کتاب از بانک کتاب طلایی و مطالعه دقیق آن به هیچ‌گونه کلاس آموزشی یا کتاب کمک درسی دیگری برای یادگیری عمیق مباحث درس حسابان یازدهم نیاز نخواهند داشت.

سخن آخر

بانک کتاب طلایی بیش از یک دهه است که با افتخار در زمینه عرضه انواع کتاب‌های مفید کمک آموزشی برای پیشرفت دانش‌آموزان و درخشیدن آن‌ها در کنکور فعالیت می‌کند. ارائه کتاب‌های مؤلفان تخصصی، پشتیبانی فعال، ارسال سریع محصولات، ارسال به تمام نقاط ایران و عرضه محصولات با قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های متمایز این کتابفروشی است. در صورتیکه شما هم به دنبال موفقیت در کنکور و یادگیری عمیق مباحث درسی خود هستید زمان را از دست ندهید و همین الان برای تهیه کتاب‌های کمک آموزشی مورد نظر خود اقدام کنید.

کلمه کلیدی: بانک کتاب طلایی

کلمه فرعی: ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز | حسابان یازدهم تست خیلی سبز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.