کد خبر : 135835
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 21:09

سرور مجازی بورس برای ترید ارزهای دیجیتال

سرور مجازی بورس برای ترید ارزهای دیجیتال

حتما به عنوان یک تریدر ارزهای دیجیتال، تمایل دارید در صرافی های بزرگ فعالیت داشته و با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهید، اما محدودیت هایی که بر کشور ایران اعمال شده این امکان را از شما گرفته است. یک راه حل فوق العاده برای ترید در صرافی هایی همچون بایننس؛ سرور مجازی بورس

حتما به عنوان یک تریدر ارزهای دیجیتال، تمایل دارید در صرافی های بزرگ فعالیت داشته و با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهید، اما محدودیت هایی که بر کشور ایران اعمال شده این امکان را از شما گرفته است. یک راه حل فوق العاده برای ترید در صرافی هایی همچون بایننس؛ سرور مجازی بورس است که در این مقاله به راهنمایی خرید آن می پردازیم.

کسب درآمد با ارزهای دیجیتال

یک اتفاق شگفت انگیز برای کسانی که به سرمایه گذاری علاقه مند هستند؛ ترید ارزهای دیجیتال می باشد که از هیجان و قدرت ریسک بالایی برخوردار است.

برای کسب درآمد دلاری بصورت روزانه یا بلند مدت، ممکن است اقدام به ترید ارزهای دیجیتال کنید و نیاز داشته باشید در صرافی های بزرگی که حجم معاملات بالایی را تجربه می کنند، کارمزد کمتری دارند و تعداد بیشتری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کنند، فعالیت داشته باشید. بهترین راهکار، خرید سرور مجازی می باشد که در ادامه آن را معرفی می کنیم.

سرور مجازی ترید چیست؟

Vps ترید با آی پی ثابت ، اولین قدم برای سرمایه گذاری در بایننس است که بستری امن را برای شما ایجاد می کند. خرید vps با آی پی ثابت کمک می کند شما سرعت بالایی از انجام معاملات را تجربه کنید و به صورت اختصاصی به مدیریت از راه دور بپردازید.

سرور ارز دیجیتال هور مورد نظر شما عمل کرده و شما می توانید بدون نگرانی از تغییر آی پی خود؛ به سرمایه گذاری در ارز همچون یک کامپیوتر مجازی در کشهای دیجیتالی بپردازید.

مزایای خرید بهترین سرور مجازی برای بایننس

  • سرعت بالا
  • داشتن آی پی ثابت و اختصاصی
  • عدم قطع و وصل شدن سرور
  • امنیت بالا
  • امکان مدیریت اختصاصی از راه دور
  • دور زدن محدودیت صرافی‌ های بین المللی
  • قابلیت تمدید آی پی ثابت شما تا هر زمان

سرور مجازی 2

دور زدن تحریم های ترید در سه شماره

با خرید vps برای بایننس یا سایر صرافی های ارز دیجیتالی همچون کوکوین، کوین بیس، هوبی گلوبال، کراکن و غیره در کمتر از چند دقیقه، شما می توانید خرید و فروش ارز دیجیتالی را تجربه کنید و از این ابزار برای ترید ارز دیجیتالی استفاده کنید. با خرید وی پی اس برای بایننس با آی پی ثابت؛ تمرکز خود را بر روی معاملات گذاشته و دیگر نگران مسدود شدن اکانت خود با آی پی های متغیر نباشید.

معرفی بهترین سرور برای ترید

اگر قصد شما از خرید سرور مجازی صرفا انجام معاملات در بایننس می باشد؛ پیشنهاد ما برای مدیریت بودجه تان؛ خرید پلن های ابتدایی سرور مجازی برای ترید می باشد. در غیر اینصورت می توانید از سرورهایی با منابع بیشتر و سخت افزارهای قدرتمند تر استفاده کنید.

همچنین باید گفت بهترین سرور برای ترید ، سروری است که با قیمت مناسب ارائه شده، از سرعت مناسب بهره مند بوده و نیاز به احراز هویت نداشته باشد.

هاردهای سخت افزاری قدرتمند با پردازشگرهای 2 تا 4 هسته ای؛ 2 تا 6 گیگ حافظه رم از پینگ پایین، سرعت بالای ترید با سرور مجازی ، استفاده از سیستم عامل های متنوع نظیر ویندوز، مک، اندروید و آی او اس تنها بخشی از مشخصات بهترین سرور مجازی بورس است که به آن اشاره کردیم.

مشکلاتی که به دلیل استفاده از وی پی ان در ترید با آن رو به رو می شوید!!!

برخی از افراد اصرار دارند تا با استفاده از vpn اقدام به خرید و فروش در بایننس کنند. اما آیا واقعا می توانند خطرات ناشی از استفاده از وی پی ان را بپذیرند؟ در مقایسه VPN با VPS همین بس که صرافی های بزرگ حساسیت خاصی بر روی کشورهایی نظیر ایران داشته و در صورت اطلاع از اینکه ip حساب کاربری شما، متعلق به کشور ایران است، حساب کاربری تان را برای همیشه از دست خواهید داد. برخی از این اتفاقات که منجر به مسدود شدن اکانت تان می گردد عبارتند از:

  • ممنوعیت استفاده از vpn در ایران
  • ممنوعیت استفاده از vpn در بایننس
  • تغییر آی پی شما پس از هربار اتصال به اینترنت و نداشتن ip ثابت
  • قطع شدن ناگهانی وی پی ان و مشخص شدن آی پی واقعی شما

آیا با وجود حوادث متداول که در بالا ذکر شد؛ باز هم ریسک انجام معاملات با vpn رایگان و غیر رایگان را می پذیرید؟ پیشنهاد ما این است یک بار برای همیشه با خرید سرور مجازی ترید این مشکل را حل کرده و تمامی تمرکز خود را بر روی معاملات تان بگذارید تا از سرمایه گذاری تان سود بیشتری دریافت کنید.

سرور مجازی 3

قیمت سرور مجازی بورس و ترید

سرور پارس با ارائه بهترین و اقتصادی ترین قیمت سرور مجازی بورس و ترید ، خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می کند. با این محصولات شما می توانید با خیال آسوده اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی کنید. برای انتخاب بهترین VPS بایننس ، می توانید با کارشناسان سرور پارس صحبت کرده و مشاوره تخصصی و رایگان دریافت کنید.

حداکثر چند نفر می توانند به سرور مجازی بورس متصل شوند؟

پیشنهاد ما به شما این است برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری خود، به دلیل آنکه هر نفر توسط یک IP وارد حساب کاربری خود می شود، تنها یک نفر از سرور مجازی برای ترید در بایننس استفاده کند تا مشکلی برای اکانت شما در یایننس پیش نیاید.

امکان ارتقا و تمدید سرور مجازی ترید وجود دارد؟

شما می توانید در صورت نیاز به ارتقا، درخواست خود را به شرکت هاستینگ مدنظر همچون سرور پارس اعلام کرده و با پرداخت مابه تفاوت آن؛ سرور خود را به پلن مدنظرتان ارتقا دهید.

همچنین می توانید برای تمدید vps ترید خود؛ اقدام کرده و نیاز نیست نگران تغییر آی پی خود باشید؛ چرا که در صورت تمدید یا ارتقا؛ آی پی شما ثابت باقی می ماند.

بعد از خرید سرور مجازی ترید ؛ چطور آن را متصل کنیم؟

بعد از آنکه شما سرور خود را خریداری کردید و سرور vps برای ترید آماده سازی شد؛ اطلاعات مورد نیاز برایتان فرستاده می شود و لینک راهنمای اتصال به سرور برای شما ارسال می گردد تا از این طریق بتوانید  شروع به ترید در بایننس کنید.

آیا امکان ریموت با موبایل به سرور می باشد؟

خبر خوب اینکه شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای ریموت مثل ” RD client ” از طریق تلفن همراه خود به سرور متصل شده و آن را مدیریت نمایید.

سرور مجازی 4

خرید سرور مجازی بورس

اگر برای خرید سرور مجازی بورس و ترید تصمیم خود را گرفته اید و به دنبال یک شرکت هاستینگ حرفه ای هستید تا بتوانید خرید کنید؛ سرور پارس در کنار شما عزیزان است. از جمله مزایای خرید vps ترید از سرور پارس عبارتند از:

  • قیمت مناسب و اقتصادی سرورهای مجازی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید
  • سرعت بالای سرور مجازی بورس
  • امنیت بالای vps
  • استفاده از قدرتمندترین سخت افزارها
  • استفاده از برترین دیتاسنترهای دنیا
  • آپ تایم بالای سرورها

سخن آخر

سرور پارس ؛ شرکت ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس و ترید در برترین صرافی های دنیا است که به شما کمک می کند برای همیشه تحریم ها را دور بزنید و تجربه معاملات بدون استرس و نگرانی با سود بالا را داشته باشید.

سرویس های این شرکت که در بهترین دیتاسنترهای ایران میزبانی می شود از پینگ پایین و آپتایم بالایی برخوردار است. بنابراین شما می توانید بدون هیچ مشکلی به هسته مرکزی بورس متصل شده و به سادگی معاملات خود را انجام دهید. پیشنهاد ما برای ترید و معامله در بورس، سرور مجازی سرور پارس است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.