کد خبر : 106589
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 7:30

رشد قیمت ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی، هم‌زمان با جهش بیت کوین

رشد قیمت ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی، هم‌زمان با جهش بیت کوین

رشد قیمت ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی، هم‌زمان با جهش بیت کوینداده‌های بازار نشان می‌دهد که به‌دنبال جهش قیمت بیت کوین، ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی هم در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و رشدی ۳ رقمی را تجربه کرده‌اند.
به گزارش کوین تلگراف، به‌دنبال انتشار اخبار مرتبط با تأیید احتمالی مجوز صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین، از روز گذشته تاکنون نشانه‌هایی از خوش‌‌بینی میان معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال دیده می‌شود.
اخبار مثبت اخیر قیمت بیت کوین را برای اولین بار از آوریل (فروردین) در برخی از صرافی‌ها به نزدیکی ۶۳,۰۰۰ دلار رساند و تعدادی از آلت کوین‌های بازار هم رشدی ۳ رقمی را تجربه کردند.
۷ ارز برتر بازار که بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردندداده‌های بازار نشان می‌دهد که ارزهای نو سایفر (NuCypher)، کیپ نتورک (Keep Network) و اورکید (Orchid)، که همگی در بر مسائل مربوط به حریم خصوصی تمرکز دارند، بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.
همکاری موفق نو سایفر و کیپ نتورکتمرکز پروژه نو سایفر بر راهکارهای رمزنگاری غیرمتمرکز، ارائه سیستم‌های کنترل و مدیریت ب..

رشد قیمت ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی، هم‌زمان با جهش بیت کوین

داده‌های بازار نشان می‌دهد که به‌دنبال جهش قیمت بیت کوین، ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی هم در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و رشدی ۳ رقمی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، به‌دنبال انتشار اخبار مرتبط با تأیید احتمالی مجوز صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین، از روز گذشته تاکنون نشانه‌هایی از خوش‌‌بینی میان معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال دیده می‌شود.

اخبار مثبت اخیر قیمت بیت کوین را برای اولین بار از آوریل (فروردین) در برخی از صرافی‌ها به نزدیکی ۶۳,۰۰۰ دلار رساند و تعدادی از آلت کوین‌های بازار هم رشدی ۳ رقمی را تجربه کردند.

۷ ارز برتر بازار که بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردند

داده‌های بازار نشان می‌دهد که ارزهای نو سایفر (NuCypher)، کیپ نتورک (Keep Network) و اورکید (Orchid)، که همگی در بر مسائل مربوط به حریم خصوصی تمرکز دارند، بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

همکاری موفق نو سایفر و کیپ نتورک

تمرکز پروژه نو سایفر بر راهکارهای رمزنگاری غیرمتمرکز، ارائه سیستم‌های کنترل و مدیریت بلاک چین‌های عمومی از طریق به اشتراک‌گذاری سرتاسری (End-to-End) داده‌های رمزنگاری‌شده و راهکارهای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است.

قیمت نو سایفر روز گذشته و پس از سقوط به سطح ۰.۲۸۳ دلار، در ساعات ابتدایی روز با افزایشی ۵۳۵ درصدی به ۱.۸۰ دلار رسید و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در کمال تعجب رشدی ۱۹,۴۴۰ درصدی را تجربه کرد و به ۲.۱۵۲ میلیارد دلار رسید.

نمودار قیمت نو سایفر (نمای ۴ ساعته بازار نو سایفر/ دلار)

دلیل اصلی رشد باورنکردنی قیمت و حجم معاملات نو سایفر، همکاری این پروژه در راه‌اندازی نسخه دوم پل ارتباطی و مقیاس‌پذیر تی بی‌تی‌سی (tBTC v۲) در شبکه کیپ نتورک است. ایده اصلی پروژه تی بی‌تی‌سی ایجاد بستری برای استفاده از ویژگی سانسورناپذیری شبکه بیت کوین در تمامی شبکه‌هایی است که می‌توانند با اتریوم ارتباط برقرار کنند.

ترکیب سانسورناپذیری بیت کوین و کارایی اتریوم

تمرکز پروتکل کیپ نتورک بر ارائه زیرساخت‌های مبتنی بر حریم خصوصی در بلاک چین‌های عمومی از طریق ساخت شبکه‌های تشویقی برای ذخیره و رمزنگاری داده‌های خصوصی است. شبکه‌های تشویقی بلاک چین‌هایی هستند که برای ترغیب اشخاص به مشارکت بیشتر از مشوق‌هایی نظیر اهدای توکن به کاربران و توسعه‌دهندگان استفاده می‌کنند.

داده‌های مربوط به امتیاز ورتکس (VORTECS) نشان می‌دهد که این شاخص چشم‌انداز صعودی ارز دیجیتال کیپ نتورک را چند روز قبل از افزایش قیمت اخیر و در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) شناسایی کرده است.

امتیاز ورتکس که به‌صورت انحصاری از سوی وب‌سایت کوین تلگراف ارائه می‌شود، مقایسه الگوریتمی سابقه تاریخی و وضعیت فعلی بازار است که از ترکیب چند نوع داده مختلف شامل احساسات بازار، حجم معاملات، نوسانات اخیر قیمت و فعالیت کاربران توییتر به دست می‌آید.

نمودار مقایسه قیمت و امتیاز ورتکس کیپ نتورک

همان‌طور که از نمودار فوق پیداست، امتیاز ورتکس کیپ نتورک در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) شروع به افزایش کرده و یک روز قبل از آنکه قیمت این ارز دیجیتال ۵۸۵ درصد رشد کند، به اوج خود در سطح ۷۵ رسیده است.

افزایش شتاب صعودی قیمت کیپ نتورک در ادامه با رشد قیمت نو سایفر همراه شد و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این جهش صعودی تحت‌تأثیر همکاری این دو پروژه در راه‌اندازی نسخه دوم پل ارتباطی تی بی‌تی‌سی در شبکه کیپ نتورک بوده است.

رشد قیمت اورکید با ایده جذاب VPN مبتنی بر بلاک چین

اورکید یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که نام خود را به‌عنوان «اولین شبکه مبتنی بر حریم خصوصی تشویقی همتا به همتا جهان» مطرح کرده است.

شاخص ورتکس توانسته است چشم‌انداز صعودی ارز دیجیتال اورکید را چند روز قبل از افزایش قیمت اخیر و در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) شناسایی کند.

نمودار مقایسه قیمت و امتیاز ورتکس اورکید

همان‌طور که در نمودار بالا دیده می‌شود، امتیاز ورتکس اورکید در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) وارد ناحیه سبز (صعودی) شده و در ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر)، ۱۵ ساعت پیش از آنکه قیمت این ارز دیجیتال ۸۲ درصد رشد کند، به اوج خود در سطح ۷۵ رسیده است.

اگر نگاهی به صفحه توییتر اورکید بیندازید، متوجه می‌شوید که افزایش تمرکز این پروژه بر مسائل مربوط به حریم خصوصی یکی از دلیل اصلی جهش روز گذشته قیمت این ارز دیجیتال بوده است. نو سایفر و کیپ نتورک هم هدف مشابهی را دنبال می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که پروژه‌های مبتنی بر حریم خصوصی این شانس را دارند که توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۲.۴۸۴ تریلیون دلار رسیده و نرخ تسلط بیت کوین ۴۶.۶ درصد است.

رشد قیمت ارزهای مبتنی بر حریم خصوصی، هم‌زمان با جهش بیت کوین

در این باره بیشتر بخوانید

  • ادامه جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ یکه‌تازی دوج کوین و ریپل در ۲۴ ساعت گذشته
  • وضعیت بازار؛ روز قرمز آلت کوین‌ها پس از اصلاح قیمت بیت کوین
  • وضعیت بازار؛ رسیدن قیمت اتریوم به ۴ هزار دلار همزمان با عبور قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار
  • وضعیت بازار؛ روز خونین بازار، اختلال در صرافی‌ها و حجم بالای سرمایه‌های لیکوییدشده
  • وضعیت بازار؛ سقوط ارزها همچنان ادامه دارد

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.