کد خبر : 102108
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:34

بهترین کباب شیشلیک برای کجاست؟

بهترین کباب شیشلیک برای کجاست؟

خوشمزگی غذاهای ایرانی برای همه ثابت شده است. تنوع غذایی که در شهرهای مختلف ایران وجود دارد، امری بی­نظیر و منحصر بفرد است. البته در کنار تنوع، طعم و عطر و ظاهر فوق­العاده این غذاها نیز، زبانزد خاص و عام است. غذاهای کبابی هم در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و هم در میان توریست­های

خوشمزگی غذاهای ایرانی برای همه ثابت شده است. تنوع غذایی که در شهرهای مختلف ایران وجود دارد، امری بی­نظیر و منحصر بفرد است. البته در کنار تنوع، طعم و عطر و ظاهر فوق­العاده این غذاها نیز، زبانزد خاص و عام است. غذاهای کبابی هم در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و هم در میان توریست­های خارجی که به ایران سفر می­کنند، طوری که آنها معمولا ترجیح می­دهند در رستوران­ها، غذاهای کبابی مختلف از جمله کباب برگ و کوبیده و جوجه را امتحان کنند. یکی از لذیذترین این غذاهای کبابی، کباب شیشلیک می­باشد. این کباب معمولا در شهرهای مختلف تهیه می­شود، اما ما در این مقاله می­خواهیم سه تا از رستوران­های معروف در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد را که یکی از بهترین شیشلیک­های زندگی­تان را می­توانید در این رستوران­ها میل کنید، به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر شناختن این رستوران­ها، روشی آسان برای خرید بلیط اتوبوس را در انتها با شما در میان بگذاریم.

شیشلیک در تهران

در شهر تهران رستوران­های مختلفی وجود دارد که شیشلیک­های خوشمزه­ای را به مشتریانشان ارائه می­دهند، تعدادی از این رستوران­ها سمت دربند و درکه نیز می­باشند. اما یکی از معروفترین رستوران­های تهران، رستوران شاندیز جردن می­باشد. شما می­توانید در این رستوران، یکی از بهترین شیشلیک­های عمرتان را میل کنید. البته که این رستوران منوی متنوعی از غذاهای کبابی را ارائه می­دهد، اما شیشلیک آن چیز دیگری­ست. اگر دوست داشتید سری به این رستوران بزنید، باید در ابتدا خود را به بلوار نلسون ماندلا (جردن) برسانید، سپس به سمت بلوار صبا حرکت کنید. این رستوران داخل بلوار صبا قرار دارد.

شیشلیک در مشهد

شهر مشهد از نظر غذایی، هم به داشتن شیشلیک­های لذیذ معروف است و هم بخاطر داشتن چلوماهیچه­های خوشمزه. به همین دلیل رستوران­های مختلفی در این شهر شیشلیک سرو می­کنند که یکی از معروف­ترین و قدیمی­ترین­های آنها، رستوران ارم شاندیز است. این رستوران در شاندیز و فاصله حدودا ۳۰ کیلومتری از مرکز شهر مشهد قرار دارد و می­توانید یکی از لذیذترین شیشلیک­های زندگی­تان را اینجا نوش جان کنید.

شیشلیک در اصفهان

اگر در تعطیلات نوروز به شهر اصفهان رفته باشید، حتما اسم رستوران شهرزاد را شنیده­اید و اگر سری به آن زده باشید، قطعا با صف­های طولانی که از رستوران بیرون زده­است، مواجه شده­اید. این رستوران یکی از معروف­ترین رستوران­های شهر اصفهان می­باشد که شیشلیک­های لذیذی دارد. این رستوران در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته و فاصله خیلی کمی با زاینده­رود دارد، طوری که از این رستوران تا سی­و­سه پل، به کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده­روی نیاز است.

سفر با اتوبوس

اگر تمایل داشتید که سفری به شهر اصفهان یا مشهد داشته باشید و از شیشلیک­های فوق­العاده­شان میل کنید، می­توانید با اتوبوس به هر کدام از این شهرها سفر کنید. برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد می­توانید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و با انتخاب گزینه اتوبوس و تعیین مبدا و مقصد و زمان سفر خود، بلیط­تان را خریداری کنید. شما همچنین می­توانید بلیط اتوبوس تهران اصفهان را نیز از اسنپ تریپ خریداری کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید و دیگر نگران رفت و برگشت خود نباشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.