کد خبر : 102155
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:30

کدام نوع از توکن‌ها در هفته‌ای که گذشت بهترین عملکرد را داشتند؟

کدام نوع از توکن‌ها در هفته‌ای که گذشت بهترین عملکرد را داشتند؟

کدام نوع از توکن‌ها در هفته‌ای که گذشت بهترین عملکرد را داشتند؟داده‌های بازار نشان می‌دهد که در ۷ روز گذشته گروهی از ارزهای دیجیتال به تفکیک حوزه فعالیتشان عملکرد قابل‌توجهی داشته و مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. اما کدام گروه بهترین عملکرد را داشته و هر دسته شامل چه توکن‌هایی می‌شود.
به گزارش کریپتو نیوز، در هفته‌ای که با عملکرد متفاوت ارزهای دیجیتال همراه بود، گروهی از توکن‌ها در مقایسه با سایرین بازدهی بهتری داشتند. در ادامه خواهیم دید که کدام گروه‌ها عملکرد بهتری داشتند و هر گروه از چه پروژه‌هایی تشکیل شده است.
دسته‌بندی‌هایی که بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته‌اندتوکن‌های مربوط به قراردادهای بدون سررسیددسته توکن‌های مربوط به پلتفرم‌های ارائه‌دهنده قراردادهای بدون سررسید (Perpetual Contracts) در ۷ روز گذشته بهترین عملکرد را داشته‌اند و ارزش بازار آنها تقریباً ۸۸ درصد رشد کرده است.
این گروه از پروتکل‌هایی تشکیل شده است که قراردادهای آتی بدون سررسید غیرمتمرکز ارائه می‌دهند. عملکرد آنها چیزی شبیه به معاملات آنی صرافی‌های غیرمتمرکز است و پرپیچوال پروتکل (Perpetual Proto..

کدام نوع از توکن‌ها در هفته‌ای که گذشت بهترین عملکرد را داشتند؟

داده‌های بازار نشان می‌دهد که در ۷ روز گذشته گروهی از ارزهای دیجیتال به تفکیک حوزه فعالیتشان عملکرد قابل‌توجهی داشته و مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. اما کدام گروه بهترین عملکرد را داشته و هر دسته شامل چه توکن‌هایی می‌شود.

به گزارش کریپتو نیوز، در هفته‌ای که با عملکرد متفاوت ارزهای دیجیتال همراه بود، گروهی از توکن‌ها در مقایسه با سایرین بازدهی بهتری داشتند. در ادامه خواهیم دید که کدام گروه‌ها عملکرد بهتری داشتند و هر گروه از چه پروژه‌هایی تشکیل شده است.

دسته‌بندی‌هایی که بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشته‌اند

توکن‌های مربوط به قراردادهای بدون سررسید

دسته توکن‌های مربوط به پلتفرم‌های ارائه‌دهنده قراردادهای بدون سررسید (Perpetual Contracts) در ۷ روز گذشته بهترین عملکرد را داشته‌اند و ارزش بازار آنها تقریباً ۸۸ درصد رشد کرده است.

این گروه از پروتکل‌هایی تشکیل شده است که قراردادهای آتی بدون سررسید غیرمتمرکز ارائه می‌دهند. عملکرد آنها چیزی شبیه به معاملات آنی صرافی‌های غیرمتمرکز است و پرپیچوال پروتکل (Perpetual Protocol) و دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) دو مورد از بزرگ‌ترین‌ پروژه‌های مربوط به این دسته‌بندی هستند.

توکن‌های ریبیس

دومین دسته از توکن‌هایی که بهترین عملکرد را در این هفته داشته‌اند، توکن‌های ریبیس (Rebase) هستند. این گروه مربوط به دسته بزرگی از توکن‌ها و شامل تعداد زیادی از پروژه‌های با ارزش بازار کوچک است که تلاش می‌کنند قیمت یک توکن را با تنظیم میزان عرضه آن ثابت نگه دارند.

شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال در بین توکن‌های ریبیس، پروتکل ذخیره ارز غیرمتمرکز الیمپوس (Olympus) و پروتکل استیبل‌کوین‌مانند امپل فورث (Ampleforth) هستند که قیمت آنها در ۷ روز گذشته به‌ ترتیب ۲۹ درصد افزایش و ۱.۵ درصد کاهش یافته است. به‌طور کلی ارزش بازار توکن‌های ریبیس در ۷ روز گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

توکن‌های اکوسیستم اولنچ

اکوسیستم اولنچ (Avalanche) به‌سرعت در حال رشد است. این پروتکل به‌تازگی از نام‌های بزرگ فضای ارز دیجیتال مانند پالی چین کپیتال (Polychain Capital) و تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) سرمایه جذب کرده است.

«AVAX» توکن بومی پروتکل اولنچ و یازدهمین ارز دیجیتال ارزشمند بازار، بزرگ‌ترین توکن این دسته‌‌بندی محسوب می‌شود. پس از آن استیبل کوین‌‌های ترو یو‌اس‌دی (TrueUSD) و فراکس (Frax) قرار دارند که اولنچ را از میان چندین بلاک چین دیگر انتخاب کرد‌ه‌اند و به ترتیب در رده‌های ۸۴ و ۲۰۱ بازار قرار گرفته‌اند. ارزش بازار توکن‌های اکوسیستم اولنچ در ۷ روز گذشته تقریباً ۳۳ درصد رشد کرده است.

توکن‌های فعال در صنعت موسیقی

توکن‌های فعال در صنعت موسیقی با ۳۱ درصد رشد در ارزش بازار، در جایگاه چهارم برترین دسته‌بندی‌های این هفته قرار می‌گیرند. این دسته‌بندی شامل توکنی به نام اودیوس (Audius) است که نوعی توکن حاکمیتی در پروتکل پخش موسیقی غیرمتمرکزی با همین نام است و تا حدودی شناخته‌شده‌تر است. اودیوس در رتبه ۹۲ بازار قرار دارد.

رشد قیمت این توکن و اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری چند چهره مشهور صنعت موسیقی در پروتکل اودیوس، ازجمله چین اسموکرز (Chainsmokers) و کیتی پری (Katy Perry)، بر رشد هفته گذشته این دسته‌بندی مؤثر بوده است.

توکن‌های سهام‌گذاری در نسخه دوم اتریوم

دسته مربوط به توکن‌های سهام‌گذاری در نسخه دوم اتریوم که در رده پنجم قرار می‌گیرد، شامل توکن‌هایی است که به کاربران این امکان را می‌دهند تا با گردآوری سرمایه دیگران بتوانند در نسخه دوم اتریوم سهام‌گذاری کنند و از شبکه پاداش بگیرند.

معروف‌ترین پروژه میان پروتکل‌های فعال در سهام‌گذاری نسخه دوم اتریوم لیدو (Lido) است که توکن آن «STETH» نام دارد و در رتبه ۴۴ بازار قرار گرفته است. با این حال صرافی متمرکز بایننس هم یک توکن سهام‌گذاری دارد که نامش «BETH» است و در این دسته قرار می‌گیرد. در مجموع ارزش بازار توکن‌های سهام‌گذاری در نسخه دوم اتریوم در ۷ روز گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

کدام نوع از توکن‌ها در هفته‌ای که گذشت بهترین عملکرد را داشتند؟

در این باره بیشتر بخوانید

  • پرسودترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ با صرف نظر از بیت کوین
  • ارز Keep3r، توکن جدید بنیان‌گذار یرن فایننس، در چند ساعت ۲,۰۰۰ درصد رشد کرد!
  • ادامه جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ یکه‌تازی دوج کوین و ریپل در ۲۴ ساعت گذشته
  • رشد ۵,۹۰۰ درصدی یک آلت کوین ناشناخته در ۷ روز!
  • رشد ۱۰۰ درصدی قیمت پولکادات؛ وضعیت بازارهای آتی امیدوارکننده است

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.