کد خبر : 16069
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:38

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهران

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهران

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهرانبه گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازارسرمایه ایران، نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی ایران برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و با حضور «سید علی حسینی» مدیر عامل بورس انرژی و «علی صحرایی» مدیر عامل بورس تهران به طور نمادین بازگشایی شد.
نماد معاملاتی “انرژی۳” در بخش فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط، گروه فعالیت های کمکی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه فعالیت های مرتبط با اوراق بهادار به عنوان پانصد و سی و نهمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.
گشایش رسمی این نماد معاملاتی در حالی به فردا (یکشنبه) موکول شد که پس از کشف قیمت در نماد معاملاتی “انرژی۳”، نماد معاملاتی “انرژی۱” مربوط به نهادهای مالی بورس انرژی و نماد معاملاتی “انرژی۲” مربوط به فعالان بورس انرژی نیز آماده انجام معامله خواهند بود.
بر این اساس بازگشایی این نماد معاملاتی از طریق حراج ناپیوسته با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پایان می‌یابد.

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهران

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازارسرمایه ایران، نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی ایران برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و با حضور «سید علی حسینی» مدیر عامل بورس انرژی و «علی صحرایی» مدیر عامل بورس تهران به طور نمادین بازگشایی شد.

نماد معاملاتی "انرژی۳" در بخش فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط، گروه فعالیت های کمکی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه فعالیت های مرتبط با اوراق بهادار به عنوان پانصد و سی و نهمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

گشایش رسمی این نماد معاملاتی در حالی به فردا (یکشنبه) موکول شد که پس از کشف قیمت در نماد معاملاتی "انرژی۳"، نماد معاملاتی "انرژی۱" مربوط به نهادهای مالی بورس انرژی و نماد معاملاتی "انرژی۲" مربوط به فعالان بورس انرژی نیز آماده انجام معامله خواهند بود.

بر این اساس بازگشایی این نماد معاملاتی از طریق حراج ناپیوسته با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پایان می‌یابد.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.