کد خبر : 93184
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 12:10

آینده قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟

آینده قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟

کمتر از 10 سال پیش بود که فردی با انتشار مطلبی در سایت reddit مدعی شد که سفری از سال 2025 به گذشته داشته است. وی در آن زمان با مطرح کردن 2 پیش‌بینی در مورد آینده قیمت بیت کوین در سال‌های 2015 و 2017 سعی در اثبات ادعای خود کرد. پیش‌بینی‌های وی در مورد

کمتر از 10 سال پیش بود که فردی با انتشار مطلبی در سایت reddit مدعی شد که سفری از سال 2025 به گذشته داشته است. وی در آن زمان با مطرح کردن 2 پیش‌بینی در مورد آینده قیمت بیت کوین در سال‌های 2015 و 2017 سعی در اثبات ادعای خود کرد. پیش‌بینی‌های وی در مورد قیمت بیت کوین تقریباً درست از آب در آمد. اگر پیش‌بینی آینده این ارز برای شما نیز هیجان‌انگیز است، ادامه این مطلب شما را در جای خود میخکوب خواهد کرد. در این مقاله به بررسی پیش بینی هایی درباره آینده نقشه ارز دیجیتال می پردازیم.

 آینده بیت کوین از زبان صاحب نظران

اکنون زمان آن است که با برخی از این پیش‌بینی­ها آشنا شویم.

مسافر زمان

فردی که تا حدودی قیمت بیت کوین در سال‌های 2015 و 2017 را درست حدس زده بود قیمت این ارز گران‌بها را در سال 2019 بیش از 100 هزار دلار پیش‌بینی کرد. البته این بار شانس با وی یار نبود و بیت کوین به این قیمت نجومی دست پیدا نکرد. این در حالی است که وی قیمت این طلای رمزارزها را بیش از 1 میلیون دلار در سال 2021 پیش‌بینی کرده است که غیر قابل توجیه است. در دفتر خاطرات وی سال 2022 سالی است که بیت کوین تمام دنیا را در قبضه خود دارد و دیگر از دلار و البته دیگر ارزهای فیات خبری نیست. احتمالاً آن زمان پاسخ این سؤال که طلا بهتر است یا بیت کوین، بیت کوین پاسخ عامه مردم خواهد بود. البته در سال 2025 نیز اگر کسی بیش از 0.001 بیت کوین داشته باشد جزو افراد ثروتمندتر قرار می‌گیرد.

وی معتقد است در این سال ابرقدرت‌های جهان از نظر میزان دارایی کریپتویی کره جنوبی و عربستان سعودی هستند.

بابی لی (بنیان‌گذار اولین صرافی چینی)

بابی لی که مؤسس اولین صرافی ارز دیجیتال در چین است، معتقد است که آینده بیت کوین بسیار درخشان خواهد بود. وی قیمت این رمزارز را در پایان سال 2021 بیش از 333 هزار دلار تخمین می­زند. البته که قیمت آن در سال 2023 به 41 هزار دلار سقوط خواهد کرد. پس از این سقوط قیمت بیت کوین رو به ثبات قیمت خواهد رفت.

جاستین سان

جاستین سان که مؤسس و مدیرعامل ترون است، نگاهی خوش بیانه به آینده ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین دارد. وی قیمت بیت کوین در سال 2025 را بیش از 100 هزار دلار پیش‌بینی کرده است. وی در مصاحبه‌ای با اذعان به این موضوع گفته است که با افزایش قیمت بیت کوین، قیمت آلت کوین­ها مانند اتریوم و ترون نیز افزایش پیدا می­کند. وی علاوه بر بیت کوین اقدام به خرید سایر ارزها مانند خرید اتریوم و ریپل نیز کرده است.

بیت کوین 50 هزاردلاری رویا یا واقعیت؟

فارغ از همه پیش‌بینی­هایی که در این زمینه وجود دارد، باید گفت که در بازار پرتلاطم بهترین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. اما نکته مهمی که از آن نباید غافل شد این است که رسیدن قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار چندان دور از انتظار نیست. شاهد این موضوع نیز رکوردشکنی‌های پی­در­پی در سال 2021 توسط بیت کوین و البته اتریوم است. البته بسیاری از صاحب‌نظران حوزه ارزهای دیجیتال نیز این موضوع را تأیید می­کنند.

سخن پایانی

بیت کوین و رمزارزها در آینده‌ای نه‌چندان دور تبدیل به اولویت اول بسیاری از تاجران دنیا در معاملات خود خواهند شد. در این میان، دو نکته حساس وجود دارد که نباید از آنها غافل شد:

اول اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد که بر مبنای آن بتوان آینده درخشان همه ارزهای دیجیتال را تضمین کرد؛ بنابراین در هنگام سرمایه­گذاری روی ارزهای دیجیتال، همه جوانب احتیاط را مدنظر قرار دهید. این حساسیت را در مورد ارزهای دیجیتالی که به تازگی به دنیای کریپتو پا گذاشته‌اند بسیار بیشتر باید باشد. کلاهبرداران همیشه در کمین شما هستند.

دوم اینکه برای خرید همین بیت کوین نیز ترجیحاً از صرافی­های آنلاین معتبر داخلی خرید کنید و از خرید و فروش آن در بازار سیاه بپرهیزید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.