کد خبر : 169953
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 20:50

آنتی اسکالانت اصل و مرغوب از کجا بخرم؟

آنتی اسکالانت اصل و مرغوب از کجا بخرم؟

  آنتی اسکالانت یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی محسوب می شود. اهمیت استفاده از آنتی اسکالانت ها در سیستم به عملکرد ممبران ها مربوط می شود. روند فیلتراسیون آب در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO به صورتی است که ممبران ها اصلی ترین عملکرد را

 

آنتی اسکالانت یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی محسوب می شود. اهمیت استفاده از آنتی اسکالانت ها در سیستم به عملکرد ممبران ها مربوط می شود. روند فیلتراسیون آب در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO به صورتی است که ممبران ها اصلی ترین عملکرد را دارند و برای جلوگیری از خرابی و ایجاد رسوب در ساختار آنها از آنتی اسکالانت استفاده می شود.

آنتی اسکالانت ها با برندهای متفاوتی تولید و ارائه می شوند، از آن جایی که نوع و سطح کیفی آنتی اسکالانت تا حد زیادی می تواند در روند کار و راندمان کلی سیستم های تصفیه آب صنعتی RO تاثیر گذار باشد خرید آنتی اسکالانت اصل و مرغوب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

مهم ترین نکته برای خرید آنتی اسکالانت اصل

عوامل زیادی وجود دارد که با توجه به آنها می توانید اصل یا تقلبی بودن آنتی اسکالانت را تشخیص دهید. با این حال در بسیاری از موارد شکل ظاهری آنتی اسکالانت های تقلبی به صورتی است که امکان تشخیص آن به هیچ عنوان وجود ندارد. این موضوع باعث شده تا توجه به خرید آنتی اسکالانت از فروشگاه معتبر اهمیت زیادی داشته باشد.

در واقع مهم ترین نکته ای که در صورت تمایل برای خرید آنتی اسکالانت اصل باید به آن توجه کنید، خرید از فروشگاه معتبر و دریافت مشاوره از افراد متخصص و آموزش دیده می باشد.

در کنار این بهتر است مشخصات آنتی اسکالانت را هم به دقت بررسی کرده و مطمئن شوید که با توجه به ویژگی ها برای کاربرد مورد نظر شما مناسب است. در این زمینه می توانید با کارشناسان تصفیه آب هم در ارتباط باشید و با دریافت مشاوره بهترین نوع آنتی اسکالانت را انتخاب کنید. بسیاری از فروشگاه های تصفیه آب معتبر، ضمن ارائه محصولات با بالاترین سطح کیفی و در برندهای مختلف، فرصت دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین و مرغوب ترین برندهای آنتی اسکالانت در ایران

همان طور که گفته شد آنتی اسکالانت ها در ایران با تنوع بالایی بر اساس برند ارائه می شوند، اما بهترین برند آنتی اسکالانت در ایران چیست؟ کدام برند آنتی اسکالانت برای سیستم مورد نظر من مناسب است؟ مشخصات آنتی اسکالانت ها با توجه به برند متفاوت است؟

برندهای مختلف آنتی اسکالانت ها، تفاوت زیادی در مشخصات ندارند و در واقع می توان در سیستم های تصفیه آب از برندهای مختلف آنتی اسکالانت استفاده کرد. بهترین و مرغوب ترین برندهای آنتی اسکالانت در تهران و ایران را در ادامه بررسی می کنیم.

1- آنتی اسکالانت فلوکن

یکی از بهترین برندهای آنتی اسکالانت در ایران، فلوکن است. آنتی اسکالانت های FLOCON برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران ها مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آنها تاثیر زیادی در افزایش طول عمر ممبران ها دارد. آنتی اسکالانت های فلوکن دارای مجوز سازگاری با انواع فیلترهای ممبران هستند، با توجه به این می توان از آنتی اسکالانت های فلوکن برای انواع فیلترهای ممبران استفاده کرد.

از آن جایی که استفاده از آنتی اسکالانت ها در افزایش طول عمر فیلترهای ممبران تا حد زیادی تاثیر گذار است، تزریق به موقع آنتی اسکالانت می تواند در راندمان کلی سیستم تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. آنتی اسکالانت های فلوکن در مدل های مختلفی بر اساس مشخصات تولید و ارائه می شوند، با این حال آنتی اسکالانت فلوکن 260 و آنتی اسکالانت فلوکن 135 دو مورد از پر کاربرد ترین مدل های آنتی اسکالانت فلوکن هستند.

2- آنتی اسکالانت آویستا

آنتی اسکالانت های آویستا برای طیف وسیعی از آب های خوراک با محدوده PH های مختلف قابل استفاده می باشند و می توانند برای انواع ممبران های پلی آمیدی و سلولز استات اسمز معکوس مورد استفاده قرار بگیرند. با استفاده از آنتی اسکالانت آویستا می توان از تشکیل رسوبات کلسیم کربنات، کلسیم سولفات، باریم سولفات، استرانسیوم سولفات، کلسیم فلوراید و سیلیس در ممبران ها جلوگیری کرد. استفاده از آنتی اسکالانت های آویستا تا حد زیادی در کاهش هزینه های کلی سیستم تاثیر گذار است.

3- آنتی اسکالانت اکسپتا

استفاده از آنتی اسکالانت های اکسپتا در مواردی که میزان سیلیس در آب بالاست کاربرد بالایی دارد. این آنتی اسکالانت ها با داشتن بهترین عملکرد برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران، مانع کاهش جریان آب در سیستم می شوند و در کاهش هزینه های کلی تا حد زیادی تاثیر گذار هستند. داشتن این مزیت ها باعث شده تا آنتی اسکالانت های اکسپتا تا حد زیادی در بهبود راندمان کلی سیستم تاثیر گذار باشند.

4- آنتی اسکالانت جنسیس

آنتی اسکالانت های جنسیس علاوه بر فیلترهای ممبران RO، می توانند برای جلوگیری از ایجاد رسوب در ممبران های نانو فیلتراسیون هم مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از این آنتی اسکالانت ها جایگزین مناسبی برای افزودن اسید در سیستم می باشد و باعث افزایش طول عمر فیلترهای ممبران می شوند. تزریق آنتی اسکالانت های جنسیس در سیستم های تصفیه آب صنعتی می تواند از ایجاد رسوب کلسیم سولفات، کلسیم کربنات، باریم، استرانسیوم سولفات، کلسیم فسفات، منیزیم هیدروکسید، آهن و منگنز در ممبران ها جلوگیری کند.

حتما بخوانید: تست آنتی اسکالانت ها برای کنترل رسوبات کلسیم فلوراید در RO

«یکی از بهترین راهکارها برای خرید محصولات تصفیه آب و مواد شیمیایی، دریافت مشاوره از افراد متخصص و آموزش دیده می باشد. این موضوع به شما اطمینان می دهد که بهترین و مناسب ترین نوع محصول را انتخاب کرده اید. سایت آبین در کنار ارائه محصولات با سطح کیفی بالا و در برندهای مختلف، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. برای بهره مندی از این امکان می توانید از طریق شماره 021-22228116 با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.