کد خبر : 169537
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 10:49

آغاز پذیرش دوره‌های کاربردی DBA ، MBA و POST DBA در دانشگاه علامه طباطبایی

آغاز پذیرش دوره‌های کاربردی DBA ، MBA و POST DBA در دانشگاه علامه طباطبایی

با وجود دانش تخصصی و فنی لازم در شرکت‌ها و سازمان‌ها چه عواملی می‌تواند اداره بهتر سازمانتان را تضمین کند؟ یا ریسک شما را در راه‌اندازی کسب‌وکار به حداقل برساند؟ یا چگونه سوددهی شرکت خود را در شرایط متغیر بازار تضمین کند؟ اینها سؤالاتی است که در دنیای جدید کسب‌وکار مدت‌هاست با آن‌ها مواجه بودیم

با وجود دانش تخصصی و فنی لازم در شرکت‌ها و سازمان‌ها چه عواملی می‌تواند اداره بهتر سازمانتان را تضمین کند؟ یا ریسک شما را در راه‌اندازی کسب‌وکار به حداقل برساند؟ یا چگونه سوددهی شرکت خود را در شرایط متغیر بازار تضمین کند؟

اینها سؤالاتی است که در دنیای جدید کسب‌وکار مدت‌هاست با آن‌ها مواجه بودیم تا زمانی که ضرورت پاسخ به این نیاز موجب به‌وجودآمدن دوره‌ای با نام دوره MBA و بعدها دوره پیشرفته‌تر DBA و POST DBA شد.

امروزه صاحب‌نظران حوزه مدیریت بر این باورند که نیروی انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین دارایی سازمان‌ها و به‌عنوان یک مزیت رقابتی محسوب می‌گردد و سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف تجاری و ادامه کار به‌صورت موفقیت‌آمیز، به مدیرانی با توان و دانش مدیریتی بالا نیاز دارند. سازمان‌ها با استفاده از برنامه‌های آموزشی مدیریتی همچون دوره MBA، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مدیران و به طور کلی کارمندان، مهارت‌های لازم برای انجام هر چه بهتر وظایف خود را دارند. نقش یک مدیر با تنوع وسیعی از مسئولیت‌ها همراه است، بنابراین سازمان‌ها باید تعیین کنند که کدام حوزه‌های آموزشی با نیازهای این افراد تطابق بیشتری دارد. دوره­های کاربردی مدیریت کسب‌وکار دانشگاه علامه طباطبائی، برنامه­های تخصصی‌ای هستند که برای کمک به مدیران آینده در یادگیری تکنیک­های جدید و بهبود مهارت­های اساسی مدیریت طراحی شده­اند. دوره‌های آموزشی عالی مدیریت می‌تواند مهارت افراد را برای کارکردن در مشاغل مختلف تقویت کند. دوره­های تخصصی مدیریت در زمینه­های مختلف دانشجویان را برای ورود به دنیای کسب‌وکار که دائماً در حال تغییر و پیشرفت است، آماده می‌سازد.

 

در دوره‌های کنکوری مدیریت معمولاً متقاضیان با تئوری‌های مدیریت آشنا می‌شوند برای آنکه بدون سابقه قبلی بتوانند در یک سازمان مشغول به کار شوند اما در دوره‌های کاربردی و مهارتی MBA ,DBA و یا Post DBA متقاضیان معمولاً افراد باسابقه‌ای هستند که بدنبال کسب مهارت‌های کاربردی و نوین مدیریتی برای راه‌اندازی و اداره بهتر کسب‌وکار می‌باشند.

از طرفی ظهور کسب‌وکارهایی منعطف و با رشد سریع، فناوری‌های نو همراه با اتفاقات عصر اطلاعات و رسانه و در نهایت فشارها و بحران‌های اقتصادی به دانش مدیریت شکلی تازه و پیچیده داده است. در دوره مدیریت کسب‌وکار MBA و دوره‌های پیشرفته‌تر DBA و POST DBA نه‌تنها آموزش دانش مدیریت اهمیت دارد بلکه مهارت مدیر ماندن یا به‌روز ماندن در مقابل تغییرات فضای کسب‌وکار نقش ویژه‌ای دارد. دیگر مزیتی که تأثیر به سزایی در آموزش شما دارد، بهره جستن از اساتیدی است که خود سوابق اجرایی و مشاوره‌ای در کسب‌وکارهای مختلف تولیدی و خدماتی دارند. البته شکل‌گیری شبکه بین فراگیران نیز از دیگر فواید جانبی است که تجربه و دانش شما را در قطب مدیریت کشور افزایش خواهد داد.

بر همین اساس، مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی، اقدام به برگزاری دوره‌های كاربردی و مهارتی MBA، DBA و POST DBA به همراه دیگر دوره‌های تخصصی مدیریت نموده است. از مزایای این مرکز می‌توان به پشتیبانی علمی آن توسط مشاهیر و بزرگان علم مدیریت كشور و تاكید دانشگاه معظم علامه طباطبایی بر كاربردی و كیفی بودن آموزش در این مركز اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.atcatu.com مراجعه کنید و یا برای رزرو وقت مشاوره با شماره 7-88857655-021 تماس حاصل فرمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.