کد خبر : 195302
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 22:37

آب تصفیه شده چه فوایدی دارد؟

آب تصفیه شده چه فوایدی دارد؟

تمام ما از خواص و فواید نوشیدن آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان با خبریم و می‌دانیم که 70 درصد وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد؛ البته این مقدار، بر اساس سن، جنسیت، شرایط محیطی و … متغییر است. حجم آب موجود در بدن انسان در افراد مختلف متغییر بوده و جالب است بدانید

تمام ما از خواص و فواید نوشیدن آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان با خبریم و می‌دانیم که 70 درصد وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد؛ البته این مقدار، بر اساس سن، جنسیت، شرایط محیطی و … متغییر است. حجم آب موجود در بدن انسان در افراد مختلف متغییر بوده و جالب است بدانید بیشترین حجم آب در بدن کودکان است و 78 درصد از وزن بدن آنها را تشکیل می‌دهد. پس این مایع حیات، در سلامتی انسان نقش بسزایی دارد. اما، جالب است بدانید اگر آب آشامیدنی سالم و عاری از املاح مضر مصرف نکنید، علاوه بر انواع بیماری‌هایی که می‌تواند به بدن شما از سمت آب آشامیدنی سرایت کند، پوست و زیبایی ظاهری را نیز از دست می‌دهید.

استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران می‌تواند آب آشامیدنی مصرفی روزانه شما عزیزان را به بهترین سختی آب برای آشامیدن برساند و این انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ro است، که توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی را دارد. بیشتر بخوانید نیترات در آب آشامیدنی مضرترین ذره موجود در آب است که این دستگاه‌ها حتی به دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات نیز مشهور هستند.

آب تصفیه شده برای پوست چه فوایدی دارد؟

تصفیه آب باعث از بین رفتن املاح موجود در آب می شود . هرچه املاح موجود در آب کمتر باشد ، بهتر توسط پوست جذب می شود و باعث می شود که پوست دارای شادابی بیشتری باشد .
وجود املاح موجود در آب و تاثیری که روی پوست می گذارد بسیار مضر می باشد . همچنین باعث خشکی پوست ، التهابات نا خوشایند می شود .

برای ضد عفونی کردن و از بین بردن باکتری های آب شهری از کلر استفاده می شود ، اما کلر برای شست و شوی پوست بسیار مضر می باشد .
آب تصفیه شده تاثیر بیشتری نسبت به کرم و بسیاری ماسک های دیگر دارد . به عنوان مثال یکی از شرکت های فرانسوی ، اسپری آب خالص و بدون املاح را تولید می کند و به فروش می رساند .

آب تصفیه شده چه فوایدی دارد؟2

درباره گروه صنعتی و تخصصی آب سازه

گروه صنعتی و مهندسی آب سازه در سال ۸۹، با تکیه بر دانش فنی مهندسین محیط زیست و آب دانشگاههای تهران، خواجه نصیر و صنعتی شریف و تجربیات اجرایی سایر عوامل شرکت، در تهران تاسیس شده است. امروزه این شرکت به عنوان یکی از شرکت های مهندسی بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد. پیدا کردن راه حل مناسب جهت تصفیه انواع پساب های صنعتی و بهداشتی و راهکارهای مهندسی جهت تصفیه و بهبود انواع آب های صنعتی و خاکستری، از خدمات اصلی شرکت و شعار ماست.

بیشتر: تصفیه آب صنعتی

گروه مهندسی آب سازه در راستای عرضه خدمات زیست محیطی و مهندسی خود با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاههای معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود طی چندین سال فعالیت در عرصه این صنعت نموده است.

بخشی از خدمات گروه صنعتی و مهندسی آب سازه شامل موارد ذیل می باشد:

  1. مشاوره رایگان، طراحی دقیق و ساخت انواع سیستم های تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی
  2. مشاوره رایگان، طراحی بر اساس جدید ترین رفرنس ها و مراجع معتبر علمی و تولید انواع سیستم های تصفیه آب با کاربری های گوناگون شامل تولید آب شرب، آب انواع صنایع، آب دامداری و مرغداری ، مصارف هتل، مصارف کشاورزی و تاسیسات و …
  3. مشاوره رایگان، طراحی دقیق و اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب و انتقال آب
  4. طراحی و تولید اناوع سیستم های پمپاژ و لیفت فاضلاب از ترازهای پایین دست به شبکه اگو سراسری (لیفت استیشن و پمپ استیشن فاضلاب)
  5. تولید انواع مخزن فایبر گلاس و پلی اتیلن جهت نگهداری انواع سیالات شیمیایی و بهداشتی
  6. طراحی و تولید انواع سیستم های پیش تصفیه و تصفیه بی هوازی فاضلاب از جنس پلی اتیلن شامل انواع سیستم های بی هوازی شامل UABR، UASB و ….
  7. تولید و تامین انواع محصولات پلی اتیلنی شامل لوله های پلی اتیلن، لوله های کاروگیت فاضلابی، منهول های تک جداره و کاروگیت، هندهول های پلی اتیلن و …
  8. طراحی، تولید و نصب انواع مخازن آب شرب و آب آشامیدنی از جنس GRP و FRP
  9. طراحی و محاسبه ظرفیت انواع مختلف پکیج های تصفیه آب صنعتی، کشاورزی، دامداری، تاسیسات و گلخانه ها شامل سختی گیر و فیلتر شنی، ازن ژنراتور، کربن اکتیو ، RO و …
  10. طراحی، تولید و تعمیرات مخزن اسید استیل، پلی اتیلن و فایبرگلاس در ظرفیت های مختلف بصورت عمودی و افقی ، دفنی و غیر دفنی
  11. طراحی و تولید اناوع مخازن تحت فشار، مخازن ثقلی، منابع کویلدار و مخازن استیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پکیج تصفیه فاضلاب UASB با ما در تماس باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.