تاریخ : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
1

سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند

  • کد خبر : 29958
  • 19 مرداد 1399 - 8:22
سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند

سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حداکثر اوایل مهرماه ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس نهایی می‌شود.
به گزارش ایبِنا، مهدی علی‌نژاد در برنامه یک برنامه تلویزیونی در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: قصد داریم اشتباه ۴۰ ساله دولت در باشگاهداری را برطرف کنیم و به دلیل موانع و مشکلات موجود در خصوصی سازی دو باشگاه روند طولانی شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در عین حال دو ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و دو ورزشگاه شهید گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس در خواهد آمد و در مرحله صدور سند قرار دارد و تصور می کنیم حداکثر اوایل مهرماه ورود به بورس را در مورد این دو باشگاه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه اداره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سخت است، عنوان کرد: بخش عمده بدهی استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است و در هفته گذشته پرسپولیس ۸۵۰ هزار یورو از بدهی های قبلی خود را پرداخت کرد که مربوط به سه دستیار برانکو به طور کامل و بخشی از طلب برانکو بود و با وجود مسائل مطرح شده فیفا در این مورد قبول کرده که مطالبات دستیاران برانکو را پرداخت کند.

سرخابی مهرماه بورسی می‌شوند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حداکثر اوایل مهرماه ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس نهایی می‌شود.

به گزارش ایبِنا، مهدی علی‌نژاد در برنامه یک برنامه تلویزیونی در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: قصد داریم اشتباه ۴۰ ساله دولت در باشگاهداری را برطرف کنیم و به دلیل موانع و مشکلات موجود در خصوصی سازی دو باشگاه روند طولانی شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در عین حال دو ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و دو ورزشگاه شهید گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس در خواهد آمد و در مرحله صدور سند قرار دارد و تصور می کنیم حداکثر اوایل مهرماه ورود به بورس را در مورد این دو باشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اداره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سخت است، عنوان کرد: بخش عمده بدهی استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است و در هفته گذشته پرسپولیس ۸۵۰ هزار یورو از بدهی های قبلی خود را پرداخت کرد که مربوط به سه دستیار برانکو به طور کامل و بخشی از طلب برانکو بود و با وجود مسائل مطرح شده فیفا در این مورد قبول کرده که مطالبات دستیاران برانکو را پرداخت کند.

منبع : ایبنا

لینک کوتاه : https://bourstimes.ir/?p=29958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0