کد خبر : 199509
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای ورود توکن NFT به شبکه‌های اجتماعی! بسته هستند

ورود توکن NFT به شبکه‌های اجتماعی!

ورود توکن NFT به شبکه‌های اجتماعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای گذشته، ناودیپ سینگ (Navdeep Singh)، مدیر فنی متا (فیسبوک سابق)، گوشه‌ای از ویژگی جدید NFT PFP فیسبوک را نشان داد که در ابتدا برای گروهی از تولیدکنندگان محتوا در دسترس خواهد بود. PFP یک کلمه مخفف است که به طور گسترده در دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض استفاده شده و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، ناودیپ سینگ (Navdeep Singh)، مدیر فنی متا (فیسبوک سابق)، گوشه‌ای از ویژگی جدید NFT PFP فیسبوک را نشان داد که در ابتدا برای گروهی از تولیدکنندگان محتوا در دسترس خواهد بود. PFP یک کلمه مخفف است که به طور گسترده در دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض استفاده شده و به معنای “تصویر پروفایل” است.
به گفته سینگ، کاربران می‌توانند توکن‌های PFP خود را به گونه‌ای نمایش دهند که گویی در یک گالری عکس هستند و یک کلیک بر روی آنها برای نمایش تمام مشخصات آنها کافی است. فیسبوک اعلام کرده است که سرویس پشتیبانی NFT برای دستیابی به یکپارچگی کامل زمان می برد. همچنین، این سرویس در ابتدا به عنوان یک ویژگی فقط ایالات متحده در دسترس گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوا قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این، متا اکنون در حال کار بر روی پیاده‌سازی این سیستم در سایر رسانه‌های اجتماعی خود مانند واتساپ و اینستاگرام است. متا در اوایل ماه می وارد دنیای NFT شد، زمانی که برای اولین بار پشتیبانی از این توکن‌ها را در پلتفرم اینستاگرام معرفی کرد. در آن زمان، این شرکت قصد داشت از طریق فناوری واقعیت افزوده Spark AR، صحنه هنر دیجیتال را به دنیای فیزیکی پیوند دهد.
مارک زاکربرگ بارها به صراحت اعلام کرده است که فیس‌بوک (متا) علی‌رغم این‌که یک شرکت متمرکز است، می‌خواهد کل فرآیند پذیرش Web3 را تسریع بخشد. بنابراین، اگرچه ارزهای دیجیتال و NFTها در حال حاضر در وضعیت نزولی قرار دارند، اما در دنیای دیجیتال آینده، توکن‌های غیرقابل تعویض نقشی کلیدی خواهند داشت.

نوشته ورود توکن NFT به شبکه‌های اجتماعی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.