کد خبر : 128201
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 21:42

همه چیز درباره بروکر روبو فارکس

همه چیز درباره بروکر روبو فارکس

بروکرها در بازار فارکس نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. هرکدام از بروکر ها بر اساس سرعت تراکنش‌ها، امنیت بروکر و تنوع در خدمات و … طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بروکر روبوفارکس بپردازیم تا افرادی که به دنبال بروکر مناسب هستند با آشنایی بیشتر بتوانند بهترین بروکر

بروکرها در بازار فارکس نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. هرکدام از بروکر ها بر اساس سرعت تراکنش‌ها، امنیت بروکر و تنوع در خدمات و … طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بروکر روبوفارکس بپردازیم تا افرادی که به دنبال بروکر مناسب هستند با آشنایی بیشتر بتوانند بهترین بروکر فارکس را جهت معاملات خود در بازار فارکس انتخاب کنند.

معرفی بروکر روبو فارکس

بروکر روبو فارکس کارگزاری بین المللی است که توجه تعداد زیادی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار فارکس را از سراسر دنیا به خود جلب نموده است. این بروکر در سال 2009 فعالیت خود را آغاز نموده است. دفتر مرکزی روبو فارکس در قبرس واقع شده است. در حال حاضر بروکر روبو فارکس بیش از یک میلیون کاربر دارد. معامله‌گران از بیش از 160 کشور جهان در این بروکر فعالیت می‌کنند. بروکر روبوفاکس به 12 زبان زنده دنیا از طریق چت زنده، تلفن و ایمیل خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد.

کاربران بروکر روبو فارکس می‎توانند خبرهای اقتصادی که بر روی بازار های مالی موثر هستند را در این بروکر مشاهده نمایند. همچنین تحلیل‌های مختلف تحلیلگران در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری گوناگون در این بروکر در اختیار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

برکر روبو فارکس 8 نوع دارایی و 8700 ابزار تجاری را در قالب بازارهای فارکس، سهام‌های شاخص، انرژی، بورس آمریکا، بورس کالا، فلزات گرانبها و کریپتوکارنسی‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین روبو فارکس دارای حساب فیوچرز جهت ترید سهام بورس لندن و بورس نیویورک می‌باشد.

هر چند سایت اصلی روبو فارکس در ایران فاقد دفتر است، اما به ایرانیان خدمات ارائه می کند و دارای پشتیبانی فارسی برای تریدرهای ایرانی است. تریدرهای ایرانی می‎توانند با استفاده از آموزش‌های روبو فارکس تریدهای خود را ارتقا داده و معاملات باکیفیتی ارائه دهند. در بروکر روبو فارکس امکان ثبت نام تریدرهای ایرانی فراهم شده است، تا با استفاده از حداقل واریزی بتوانند از انواع حساب‌های معاملاتی بهره ببرند.

بروکر روبو فارکس از زمان تاسیس خود هر روزه در حال بهبود خدمات خود و ارائه هر چه بهتر آنها با استفاده از فن آوریهای نوین می‌باشد.

اعتبار و رگوله روبو فارکس

شرکت روبو فارکس در سال 2009 تاسیس شده و در قبرس فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت توسط سازمان CySEC در قبرس و IFSC با شماره ی IFSC/60/271/TS/17 در بلیز رگوله شده است. بروکر روبوفارکس یکی از اعضای گروه A کمیسیون مالی ( سازمان بین المللی مسئول حل و فصل اختلافات صنعت خدمات مالی در بازار Forex) است. کاربران بروکر روبو فارکس تا سقف 20000 یورو از بیمه مالی برخوردار هستند و در صورت مواجهه با هر گونه مشکل می‎توانند این مقدار غرامت را دریافت کنند.

بروکر رو بوفارکس توسط شرکت Returns در برابر شکایت از کمپانی تا مبلغ میلیون یورو بیمه شده است. مواردی مانند حذف، ارور، غفلت، تقلب و سایر ریسک ها از مواردی است که تحت پوشش شرکت Returns قرار دارند.

این بروکر محافظت از موجودی منفی را به کاربران خود ارائه می کند، یعنی در شرایط بی ثباتی بازار مانده حساب مشتریان به حالت صفر تنظیم می‌شود و منفی نمی‌شود.در این بروکر با استفاده از احراز هویت دو مرحله ای از طریق اس ام اس و کدهای پشتیبانی از حساب‌های کاربران محافظت می‌شود.

روبو فارکس تا به امروز برنده ی بیش از 10 جایزه‌ی معتبر شده که توسط متخصصین معتبر صنعت مالی تایید شده اند.

از زمان فعالیت این بروکر تا به امروز گزارشی منفی در خصوص امنیت آن گزارش نشده است.

همه موارد اشاره شده در فوق دلایلی بر امنیت سرمایه و تجارت با روبو فارکس هستند.

حساب‌های معاملاتی روبو فارکس

بروکر روبو فارکس دارای چندین حساب معاملاتی است که عبارتند از:

  1. حساب سنت: مناسب افراد تازه کار با مناسب سرمایه‌های کم
  2. حساب استاندارد: مناسب معامله‌گران با تجربه
  3. حساب ECN: مناسب معامله‌گران حرفه ای
  4. حساب Prime: مناسب معامله‌گران حرفه ای

حساب Cent

در این نوع حساب بالانس و سود و زیان براساس سنت آمریکا نمایش داده می‌شود. (هر دلار آمریکا معادل 100 سنت است) حساب Cent مناسب معامله‌گران تازه وارد با سرمایه کم می‌باشد. حساب سنت از طریق پلتفرم‌های متاتریدر 4، متاتریدر 5 و وب تریدر در دسترس است.

حساب استاندارد

حساب استاندارد معروف‌ترین حساب تجاری ارائه شده توسط بروکر روبو فارکس است. این نوع از حساب به سرمایه کم (10 دلار آمریکا) نیاز دارد. از طریق همه پلتفرم‌های ارائه شده توسط بروکر روبوفارکس قابل دسترسی است. معامله‌گران با تجربه بهتر است از این حساب برای انجام معاملات خود استفاده کنند. معامله‌گران با استفاده از این حساب می‎توانند ابزارهای معاملاتی مانند فلزات، 36 نوع جفت ارز، کریپتوکارنسی‌ها و CFD ها ترید کنند.

حساب ECN

معامله 36 جفت ارز، فلزات، CFD ها و کریپتوکارنسی‌ها از طریق حساب ECN امکان‌پذیر است . حساب ECN مناسب افراد با تجربه است. حساب ECN از طریق همه پلتفرم‌های ارائه شده توسط بروکر روبو فارکس قابل دسترسی است.

حساب Prime

معامله‌گران حرفه‌ای که دارای سرمایه بالایی هستند، می‎توانند از این حساب برای انجام معاملات خود استفاده کنند. 28 جفت ارز، فلزات، CFD ها و کریپتوکارنسی‌ها از طریق پلتفرم‌های متاتریدر 4، وب تریدر و موبایل قابل معامله هستند.

کاربران تازه‌کار در این بروکر می‎توانند در ابتدا از حساب دمو استفاده نموده و بعد از تمرین و آموزش وارد دنیای فارکس شوند و معاملات واقعی را انجام دهند.

حساب اسلامی (بدون سوآپ) در روبو فارکس

در روبو فارکس افرادی که تمایل به استفاده از حساب‌های اسلامی دارند می‎توانند از حساب Pro و Pro Cent استفاده کنند. در این نوع حساب‌ها به جای بهره شبانه، کمیسیونی بر اساس حجم معاملات و جفت ارزهای معامله شده از معامله‌گر دریافت می‌شود.

واریز و برداشت وجه در روبو فارکس

در روبو فارکس، معامله‌گران می‎توانند از طریق بیش از 20 روش پرداخت، بدون کمیسیون، وجوه را واریز و یا برداشت کنند. معامله‌گران ایرانی می‎توانند از طریق زیر در حساب معاملاتی خود سپرده‌گذاری کنند:

  • وبمانی
  • پرفکت مانی
  • بیت کوین
  • پرداخت ریالی

تمامی سپرده ها بلافاصله به حساب معامله گر واریز می‌شود. هزینه های سپرده‌گذاری توسط روبوفارکس پرداخت می‌شود و برای سپرده‌گذاری هزینه‌ای از معامله‌گر دریافت نمی‌شود. در مورد کپیتال اکستند بخوانید.

در روبو فارکس همه برداشت‌ها حداکثر تا 24 ساعت پردازش می‌شود. برداشت‌ها از طریق زیر امکان پذیر است:

  • وبمانی
  • پرفکت مانی
  • بیتکوین

انواع پلتفرم‌های معاملاتی در روبو فارکس

پلتفرم‌های تجاری روبو فارکس عبارتند از:

  1. متاتریدر 4
  2. متاتریدر 5
  3. پلتفرم cTrader
  4. پلتفرم تحت وب R Trader

روبو فارکس دو پلتفرم پر طرفدار و معروف MetaTrader 4 (M14) و MetaTrader 5 (MT5) را برای تحلیل‌های بازارهای مالی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاوه بر این روبوفارکس پلتفرم cTrader را نیز برای استفاده مشتریان خود ارائه نموده است که طرفداران خاص خود را دارد. یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی روبوفارکس R Trader است که محیط کاربری جالبی دارد. R Trader تنها در پلتفرم تحت وب روبو فارکس در دسترس است و با موجودی 100 دلار فعال می‌شود.

دارایی های قابل معامله در روبو فارکس

بروکر روبو فارکس نمادهای متنوعی را برای معامله در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انواع نمادها در این بروکر عبارتند از:

نحوه ثبت نام در روبو فارکس

  1. برای ثبت نام ابتدا به سایت روبو فارکس بروید.
  2. در پنجره باز شده اطلاعات مربوط به ایمیل و نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به زبان لاتین وارد نمایید.
  3. بعد از اینکه اطلاعات را وارد نمودید بر روی گزینه « Next Step» کلیک کنید.

تایید ایمیل

  1. در ادامه ایمیلی حاوی اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ارسال می‌شود.
  2. به ایمیل خودرفته و ایمیل تایید را از اینباکس یا باکس اسپم باز کنید.
  3. حساب کاربری خود را تایید کنید.

افتتاح حساب معاملاتی

  1. بعد از اینکه در بروکر روبو فارکس ثبت نام نمودید بایستی در ادامه حساب معاملاتی مناسب را ایجاد کنید.
  2. پلتفرم معاملاتی خود را براساس توضیحات ارائه شده انتخاب کنید.
  3. در ادامه ارز پایه مناسب خود مثل دلار و لوریج مناسب را انتخاب کنید.
  4. جهت دریافت پاداش 30 دلاری ثبت نام کد rthl را در قسمت Affiliate code وارد کنید.
  5. کشور و شهر محل سکونت خود را وارد کنید.
  6. کد پستی را وارد نموده و گزینه Confirm را کلیک کنید.
  7. حال ایمیلی حاوی اطلاعات ثبت نام برایتان ارسال خواهد شد.

مرحله احراز هویت

در پنجره باز شده ایمیل خود را وارد کنید و گزینه (Send code) را کلیک کنید؛ تا ایمیل تایید برایتان ارسال شود.

حال دوباره به صندوق اینباکس یا اسپم خود در ایمیل ها بروید و آخرین ایمیل ارسال شده توسط روبو فارکس را باز نموده و کد دریافتی را کپی نموده و در پنجره personal information verification در قسمت Enter the confirmation code وارد کنید. در ادامه گزینه CONFIRM را جهت تایید ایمیل کلیک کنید.

بعد از تایید ایمیل در پایین صفحه قسمت ID/Passport Verification را کلیک کنید.

اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل کنید.

تصویرکار ملی یا پاسپورت خود را بارگذاری کنید.

اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را وارد نموده و برای تأیید آدرس، مدارک مورد نیاز را که شامل یکی از مدارک زیر است بارگذاری کنید.

  • قبض آب، برق، گاز
  • بیمه خودرو، سند خودرو، سند منزل
  • صورتحساب بانکی یا دفترچه حساب بانکی که در آن آدرس ذکر شده باشد.
  • اجاره نامه رسمی بارکد دار

بعد از بارگذاری مدارک روی گزینه Sendکلیک کنید تا مدارک به بروکر روبو فارکس ارسال شود. تا 2 روز کاری حساب شما وریفای خواهد شد و به محض تایید توسط بروکر، ایمیل تاییدیه‌ای برایتان ارسال خواهد شد. در مورد باینری آپشن بخوانید.

جمع بندی

بروکر روبو فارکس یکی از معتبرترین و با سابقه ترین بروکرهایی است که به تریدرهای ایرانی خدمات مختلف را ارائه می کند. به راحتی می‎توان در این بروکر ثبت نام نموده و حساب معاملاتی مناسب را افتتاح کرد. حتما در ابتدای کار از 30 دلار بونوس خوش آمدگویی روبوفارکس استفاده کنید. بروکر روبو فارکس با رفتار های حرفه‌ای خود در طی سالهای فعالیت خود توانسته است اعتماد تریدرهای ایرانی را جلب نماید تا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی بدون دغدغه و بدون هراس و شیطنت بر روی معاملات خود تمرکز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.