کد خبر : 140528
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 11:41

نوآوری جدید و جالب بازی اکسی اینفینیتی

نوآوری جدید و جالب بازی اکسی اینفینیتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه اکسی اینفینیتی بستری برای اعطای کمک مالی به سازندگان و تولیدکنندگان محتوای درون بازی راه‌اندازی کرده است. حداقل میزان حمایت 5000 دلار است. همچنین در توسعه جدید بازی، کاربران می‌توانند شخصیت‌های درون بازی را در ازای زمین و تجهیزات نابود کنند. توسعه‌دهندگان این بازی مبتنی بر بلاکچین یک صندوق

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه اکسی اینفینیتی بستری برای اعطای کمک مالی به سازندگان و تولیدکنندگان محتوای درون بازی راه‌اندازی کرده است. حداقل میزان حمایت 5000 دلار است. همچنین در توسعه جدید بازی، کاربران می‌توانند شخصیت‌های درون بازی را در ازای زمین و تجهیزات نابود کنند.

توسعه‌دهندگان این بازی مبتنی بر بلاکچین یک صندوق ۴۰۰ هزار دلاری برای کمک به سازندگان اکسی اینفینیتی ایجاد کرده‌اند. هدف از ایجاد این صندوق افزایش فعالیت کاربران و جذب سرمایه برای توسعه‌های بعدی است.

تعداد کیف پول‌هایی که با بازی Axie Infinity تعامل دارند 20 درصد افزایش یافته است. تحلیلگران بر این باورند که توسعه‌دهندگان این بازی تلاش‌های جدید را برای افزایش جذابیت بازی انجام داده‌اند. یکی از این تلاش‌ها ایجاد صندوق حمایت بوده است. تاسیس این صندوق منجر به تزریق سرمایه ۴۰۰ هزار دلاری برای توسعه و افزایش کیفیت محتوای درون بازی شده است.

حداقل سرمایه حمایتی 5000 دلار است. به نظر می‌رسد که ابتکار توسعه‌دهندگان بازی اکسی اینفینیتی در کوتاه‌مدت نتیجه داده است. وب‌سایت DappRadar گزارش می‌دهد که حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز Katana تقریباً 40 درصد افزایش یافته است. این صرافی بستری برای انتقال پول به بازی‌های کریپتو است.

راه‌های کسب درآمد از بازی Axie Infinity

در حال حاضر AXS-WETH و SLP-WETH محبوب‌ترین جفت‌ارزهای معاملاتی این بازی هستند. بازیکنان اکسی همچنان به کسب درآمد و استفاده از توکن SLP در بازی ادامه می‌دهند. توکن‌های AXS نیز برای مشارکت در مدیریت پروژه مورد نیاز است.

توسعه‌دهندگان اکسی از راه‌اندازی یک ویژگی جدید در بازی خبر دادند. این ویژگی به گیمر این امکان را می‌دهد که در ازای زمین‌ها، تجهیزات و … اکسی‌های دیگر کاربران را از بین ببرد. هنوز مشخص نیست این نوآوری چه تاثیری بر اقتصاد درون بازی خواهد گذاشت.

چندین کارشناس اخیرا گزارش داده‌اند که Axie Infinity در حال تبدیل شدن به یک هرم مالی است. به عنوان مثال هزینه ورود برای شرکت در بازی به 1000 دلار رسیده است. این میزان برای بسیاری از کاربران رقم بالایی محسوب می‌شود.

سازندگان اکسی اینفینیتی اعلام کرده‌اند که توسعه بازی به استقبال بازیکنان جدید بستگی دارد. بنیاد اکسی وعده داده است که ویژگی‌های جدیدی را در آینده به بازی اضافه کند. با این حال کاهش حداقل سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازی همچنان قطعی نیست و توضیحاتی در این خصوص ارائه نشده است.

نوشته نوآوری جدید و جالب بازی اکسی اینفینیتی اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.