کد خبر : 195375
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 18:04

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد _ مشهد سرویس

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد _ مشهد سرویس

  هر کدام از ما در طول یک روز چندین بار به یخچال فریزر خانه مان احتیاج داریم و به سراغ آن می رویم تا در کنار نگه داری مواد غذایی، آن ها را سالم و خنک به دست ما برسانند. تنها وسیله آشپزخانه که تمام طول شبانه روز را مشغول کار است و مثل

 

هر کدام از ما در طول یک روز چندین بار به یخچال فریزر خانه مان احتیاج داریم و به سراغ آن می رویم تا در کنار نگه داری مواد غذایی، آن ها را سالم و خنک به دست ما برسانند. تنها وسیله آشپزخانه که تمام طول شبانه روز را مشغول کار است و مثل بقیه وسایل خاموشی و استراحت طولانی مدت ندارد، یخچال است. به همین خاطر این وسیله پرکاربرد و مهم نیاز به توجه و ورسیدگی ویژه دارد. مخصوصا در روزهایی که تعمیرات و جایگزین کردن وسایل نو هزینه بسیار سنگینی دارد. در این مطلب تصمیم داریم در خصوص، انواع یخچال های نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد مطالی را بنویسیم و راههای مناسب نگهداری و تعمیر این دستگاهها را مرور کنیم. اگر به دنبال تکنسین معتبر و با دانش برای تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد هستید، با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

انواع یخچال های سامسونگ

اگر قصد دارید تا یخچالی از نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد تهیه کنید، لازم است تا انواع این دستگاهها را بشناسید. توجه داشته باشید که اجناس تقلبی در بازار زیاد شده و برای تشخیص جنس اصل از تقلبی حتما بارکدهای دستگاه را چک کنید. در ادامه با برخی از مدلهای یخچال سامسونگ آشنا می شویم.

 

یخچال یا فریزر تک درب

این مدل ها برای فضاهای کوچک مناسبترند و قیمت پایین تری هم دارند. معمولا در ادارات و محل کسب و کار، یخچال های تکی سامسونگ مثل مدلهای سری RR، استفاده می شوند. این یخچال ها در مدل ها و ظرفیت های مختلف از 12 تا 20 فوت، در بازار موجودند. برای تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

 

یخچال فریزر، فریزر بالا یا فریزر پایین

این یخچال ها معمولا از مدل های تکی پهن تر هستند و فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. بسیاری از عروس دامادها برای صرفه جویی در هزینه ها و خرید همزمان یخچال و فریزر سراغ این مدل ها می‌روند. مدل های مختلف سری RTو RL از این دسته هستند.

 

یخچال فریزر دوقلوی موجود در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد

یکی دیگر از مدل های موجود در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته یخچال فریزر دوقلوب این برند است. در این نوع، یخچال و فریزر از یکدیگر به صورت جدا از هم هستند ولی کنار هم قرار گرفته و مکمل هم می‌شوند، پس یخچال و فریزر دقیقا اندازه و قرینه‌ی هم‌ هستند ولی در صورت کمبود فضا می‌توان آن‌ها را در دو جای مختلف و جدا از هم نیز قرار داد. این نوع از یخچال و فریزر، برای خانواده‌های با جمعیت بالا توصیه می‌شود، زیرا در کنار هم حجم زیادی دارند، ولی یکی از مزیت‌های آن امکان جدا کردن و جابجایی آسانشان به ویژه در آپارتمان‌ها است. برای تعمیر انواع یخچال سامسونگ در مشهد، ، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد _ مشهد سرویس2

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

محبوب ترین مدل یخچال فریزر نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد، مدل های مختلف ساید بای ساید این برند مانند مدل های سری G,H مدل رز مدل پلاریس و… است. تفاوت این یخچال ها با مدل دو قلو به هم چسبیده بودن آن ها و عدم امکان جابه جایی یا قرار دادن جدا از هم یخچال و فریزر است. یخچال های ساید برای آپارتمان های متوسط تا بزرگ با ابعاد 25 تا 28 فوت مناسب تر هستند. یخچال های سامسونگ از سال 2018 به بعد در همه انواع از جمله سایدهای این شرکت از سیستم نمایشگر تاچ استفاده می‌کنند.

 

یخچال های در فرانسوی

این دستگاهها که جدیدتر از سایر مدل ها هستند نیز، به خاطر جادار بودن و همچنین طراحی شیک و لاکچری، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.  برخی از مدل‌های آن دارای فریزر کشویی در قسمت پایین است و برخی دیگر نیز دو در بالا برای یخچال و دو در پایین برای فریزر دارند. این نوع از یخچال و فریزر را بیشتر به خانواده‌هایی که جمعیت بالا و هم‌چنین فضای نسبتا بزرگی در آشپزخانه دارند، توصیه می‌شود، زیرا ابعاد دستگاههای مدل فرنچ تا 35 فوت نیز می رسد.  برای تعمیر یخچال خود به نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد، مراجعه نمایید.

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد

پس از شناخت انواع یخچال سامسونگ، اگر می خواهید کار تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین مجاز در محل خودتان انجام شود، لازم است تا ایرادات دستگاه را بدانید و با دقت برای تعمیرکار توضیح دهید تا قطعه مورد نظر دستگاه شما را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، در ادامه با تعدادی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد آشنا می‌شویم.

 

خنک نکردن و تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

یکی از مشکلاتی که بیشتر از سایر ایرادات مصرف کنندگان را مجبور به، تماس با نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد کرده است خنک نکردن یخچال و گرم شدن محیط داخل آن است. این مشکل معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که، کویل های کندانسور کثیف شده باشد یا مشکلی در فن کندانسور وجود داشته باشد. ایراد در قسمت های مختلف نظیر فن موتور حرارتی، ترمیستور، ترموستات یخچال، خازن استارت، رله استارت، پنل کنترل دما، کمپرسور و برد نیز باعث می‌شود که دمای یخچال بالاتر رفته و داخل کابین به دمای مورد نظر برسد.

برای تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد توسط تکنسین های با دانش و آموزش دیده، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

یخچال سامسونگ برفک می‌زند

خرابی سیستم نوفراست یخچال سامسونگ، یکی دیگر از ایراداتی است که همشهریان را مجبور به مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد می‌کند. این خرابی، معمولا به دلیل ایراد در سنسورها، تایمر و المنت های یخچال به وجود می‌آید. برای رفع این موارد تکنسین متخصص باید دستگاه را چک کند و مطمئن شود که سیستم نوفراست هر هشت ساعت یک بار، به مدت پانزده تا بیست دقیقه تمام یخ ها و برفک های تشکیل شده در بدنه داخلی یخچال را آب کرده و اجازه تشکیل شدن برفک بزرگ را به یخچال نمی‌دهد. مورد دیگر که برای سیستم ضدیخ یخچال مشکل ایجاد می‌کند، بسته شدن دریچه های تهویه هوای یخچال سامسونگ است. همین طور، اگر لاستیک دور در ایرادی داشته باشد، یا در یخچال به هر دلیل دیگری به درستی بسته نشود، یخچال سامسونگ برفک خواهد زد و نیاز به رفع ایراد و تعمیر دارد. برای تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد، با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، با شماره های بالای صفحه، تماس بگیرید.

 

سر و صدای زیاد و مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد

حتما با صداهای عادی دستگاه خود، مانند: صدای کلیک و صدای انبساط و انقباض وسایل داخل یخچال یا بدنه یخچال، آشنا هستید. اما اگر صداهایی مثل: کلیک های متوالی، صدای کار کردن یکسره کمپرسور، صدای فن یخچال و … را شنیدید، احتمالا ایرادی در دستگاه وجود دارد و باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد بررسی شود.

به خصوص اگر صدای کار کردن یکسره کمپرسور را شنیدید، برای تعمیر آن سریعا اقدام نمایید. کمپرسور گاها به دلیل یکسره شدن یا کار کردن مداوم، سر و صداهای زیادی تولید می‌کند که اگر مشکل رفع نشود، ممکن است ایرادات جدی و خسارات سنگینی برای دستگاه به وجود بیاید. کار کردن یکسره یخچال می تواند به دلیل کم شدن شارژ گاز فریون هم باشد.

رله یخچال با دستور برد شروع به کار و تایمر آن نیز با صدای کلیک مانند آغاز به کار می کند. که این صدا را می توانید با کمی دقت هر چند دقیقه یک بار بشنوید. اما اگر این صدا را مکررا و پشت هم می‌شنوید، برد یا تایمر دستگاه خراب شده اند و نیاز به تعمیر دارند.

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد _ مشهد سرویس3

تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

دلایل مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد، بسیار متنوعند که در بالا تعدادی از مهم ترین آن ها را برشمردیم. اگر به دلایل بالا یا به هر دلیل دیگری، نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد، توسط تعمیرکار متخصص و دوره دیده داشتید، با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید. ما در این مرکز علاوه بر استخدام تکنسین های با سابقه، آخرین و به روز ترین نکات تعمیر یخچال سامسونگ را به آنها آموزش می‌دهیم. تجربه و ارائه نکات به روز، باعث آشنایی کامل این تعمیرکاران با انواع ایرادات دستگاه شما می شود و کیفیت تعمیر یخچال سامسونگ را به بیش ترین حد ممکن افزایش داده که همین دلیل، سبب استقبال گسترده همشهریان از مشهد سرویس در سالهای اخیر شده است. شما نیز برای استفاده از این خدمات، می‌توانید با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.