کد خبر : 163159
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 13:23

نشان و گواهی قدمت و ثبت برند گازسو در خاطرات جمعی از سوی  یونسکو  به گروه صنعتی گازسو اهدا شد.

نشان و گواهی قدمت و ثبت برند گازسو در خاطرات جمعی از سوی  یونسکو  به گروه صنعتی گازسو اهدا شد.

بر اساس این گزارش؛ در مراسم اهدای نشان و گواهی قدمت و ثبت برند گازسو در خاطرات جمعی که همزمان با چهلمین سالگرد فعالیت این شرکت برگزار شد ،آقای دکتر امیر روشن معاون ارتباطات و امور مشارکت های کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مهندس سید رضا فخرزاده مدیر شبکه شهر های کمیسیون ملی یونسکو

بر اساس این گزارش؛ در مراسم اهدای نشان و گواهی قدمت و ثبت برند گازسو در خاطرات جمعی که همزمان با چهلمین سالگرد فعالیت این شرکت برگزار شد ،آقای دکتر امیر روشن معاون ارتباطات و امور مشارکت های کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مهندس سید رضا فخرزاده مدیر شبکه شهر های کمیسیون ملی یونسکو در ایران و

دکتر رضا یادگاری دبیر باشگاه توسعه کسب و کار  کمیسیون ملی یونسکو ایران ، بنیان گذار تاریخ نگاری زندگی کارآفرینان بزرگ ایران وموسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران در سایت جهانی آمازون حضور داشتند و  این نشان طی مراسمی به بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در خاور میانه و  برترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران (گازسو) اهدا شد.

در این‌مراسم ، مهندس حسام کاشانی

مدیر عامل گروه صنعتی گازسو  با بیان اینکه  آخرین الگوی توسعه را توسعه مبتنی برکارآفرینی قلمداد کرده اند گفت:  آموزش کارآفرینی دراکثرکشورهای پیشرفته وحتی کشورهای درحال توسعه به عنوان یک ضرورت مطرح شده و به ویژه در کشورمان با توجه به مشکلات و چالش های مختلف اقتصادی که وجود دارد ،  توجه به این مبحث برای برون رفت از مشکلات موجود، انکار ناپذیر است.

وی ،توجه به کارآفرینی و از طرفی اشتغال زایی  در همه حوزه ها و صنایع مختلف را اولویتی مهم دانسته و در عین حال عنوان کرد: برای پیشرفت در هر حوزه ای و از جمله صنعت تجهیزات غذایی استفاده از آخرین فناوری هاو تکنولوژی ها بسیار مهم است ؛ ما نیز  در صنعت تجهیزات غذایی سعی کردیم این گونه عمل کنیم و در عین حال ، رقابت پذیری با برندهای مطرح جهان و تلاش برای صادرات و ارز اوری غیر نفتی برای کشور نیز از دیگر فاکتورهای مهم فعالیت ما در گروه صنعتی گازسو محسوب می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گازسو اظهار کرد:  تیم مهندسی گازسو همواره اقدام به طراحی تجهیزات جدید برای مشتریان خود می کند. محصولات آشپزی هوشمند و تجهیزات نانوایی از جمله جدیدترین محصولات تولیدی گازسو می باشد.

کاشانی ادامه داد: از دلایل موفقیت گروه صنعتی گازسو و همراهی مشتریانی که طی دهه های متوالی، کماکان نام گازسو را با اعتماد و کیفیت آمیخته می دانند، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گسترده ،  سریع و در دسترس بودن همیشگی قطعات فنی و ارائه خدمات توسط تیمی مجرب از زبده ترین مهندسین می باشد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر رضا یادگاری ، بنیان گذار تاریخ نگاری زندگی کارآفرینان بزرگ ایران وموسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران در سایت جهانی آمازون نیز در این مراسم اظهار کرد:  گروه صنعتی گاز سو در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و بنا بر علاقه مرحوم پیام کاشانی (فرزند مرحوم محسن حاج کاظم کاشانی)، نسبت به راه اندازی بنیاد خیریه مرحوم پیام کاشانی اقدام کرده است .

وی همچنین با اشاره به اهدای نشان

گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی به این مجموعه  از طرف یونسکو گفت: کمیسیون ملی یونسکوی ایران  در جهت حفظ ارزش‌های فرهنگی و ارج نهادن به فعالیت‌های مستمر و دامنه‌دار اقتصادی و ثبت قدمت کسب‌وکارها و برندهای دارای حسن سابقه تاریخی، سندی تحت عنوان «گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» دارد. هدف از اعطای این گواهی ایجاد هویت جهانی و ملی برای کسب‌وکارها است. کسب‌وکارهای معتبری که در طول سالیان متمادی حضور در عرصه کار و کارآفرینی، به خلق ارزش مشغول بوده‌اند و با حضور خود در حافظه اجتماعی مردم حک شده‌اند.

نشان و گواهی قدمت و ثبت برند گازسو در خاطرات جمعی از سوی  یونسکو  به گروه صنعتی گازسو اهدا شد.

وی افزود: این گواهی که اعتبار ویژه‌ای به برندها می‌دهد، فقط به مجموعه‌هایی تعلق می‌گیرد که بیش از دو نسل (۴۰ سال) به فعالیت اقتصادی مشغول هستند، ضمنا این گواهی در هر صنعت فقط به یک برند اعطا می‌شود.

دکتر یادگاری یادآور شد: یونسکو سازمانی است که با ثبت توافق‌نامه‌های همکاری بین‌المللی برای تامین امنیت «میراث جهانی» اقدامات پایدار و مهمی را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: بعد از تعلق این گواهی به یک برند باز هم بررسی‌ها و ارزیابی‌ها به شکل مستمر هر ۲ سال یکبار انجام می‌شود تا مخاطبان آن برند مطمئن باشند همواره با کسب‌وکاری معتبر و تایید شده در ارتباط هستند.

بر اساس این گزارش؛  گروه صنعتی گازسو در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم اکنون هم رده برترین تولید کنندگان جهانی می باشد. کیفیتی قابل اعتماد با استفاده از برترین تکنولوژی ها، گروه گازسو را به یکی از برترین برندهای این حوزه تبدیل کرده است و  تجهیزات اشپزخانه انواع رستوران ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و دیگر واحد های صنعتی را تامین کرده است.

گفتنی است ؛ اهدای این نشان به اعضای هیات مدیره این شرکت که خانوادگی و توسط همسر و فرزندان مرحوم محسن حاج کاظم کاشانی اداره می شود، صورت گرفت و در پایان از کارکنان باسابقه ای که بیش از ۳۰ سال در این شرکت فعالیت کرده اند نیز قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.