کد خبر : 121238
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 12:59

ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال است

ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال است

برخی فیلم ها در حدی خوب و موفق ظاهر می شوند که قسمت های بعدی آنها ساخته می شود که بعدها تبدیل به کالکشن یا مجموعه خواهند شد. اینبار قصد داریم سراغ مجموعه فیلم های ماتریکس 4 برویم که خدمات شایانی به صنعت سینمایی دنیا کرده است. ماتریکس (The Matrix) به دلیل نیاز به درک

برخی فیلم ها در حدی خوب و موفق ظاهر می شوند که قسمت های بعدی آنها ساخته می شود که بعدها تبدیل به کالکشن یا مجموعه خواهند شد. اینبار قصد داریم سراغ مجموعه فیلم های ماتریکس 4 برویم که خدمات شایانی به صنعت سینمایی دنیا کرده است.

ماتریکس (The Matrix) به دلیل نیاز به درک عمیق دارد که چرا حسابی فلسفی گونه و پیچیده می باشد چراکه ایده ها و تفکرات فلسفی مذهبی در این مجموعه موج میزند و ژانر علمی تخیلی آن بر شاکله اصلی داستان سنگینی میکند. تکنیک های رزمی و اکشن در این مجموعه با مبارزه نمایشی و وایرفو که نوعی سبک مبارزه به کمک هدایت و بالا بردن افراد با سیم و ابزارهای چرثقیل مانند است که اکثراً در سینمای چین و فیلم های کونگفوکارها بکار می رود.

شاید بارها نحوه حرکت گلوله و اصابت آن به هدف را بصورت آهسته در فیلم هایی دیده باشید. روشی که در آن صحنه های اکشن بصورت حرکت آهسته به نمایش در می آید اما حرکت دوربین به گونه ای است که انگار حرکت معمولی است اما این نوع دقت و تیز بودن ربط داده می شود به ابرقهرمان داستان. این نوع جلوه بصری تاخیر گلوله از فیلم های ماتریکس مد شد. دانلود فیلم دوبله فارسی یکی از آرشیوهای پربازدید سایت ناب مووی است و قسمت های 1 تا 3 ماتریکس بصورت رایگان و دوبله شده در سایت قرار گرفته است.

ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال است

درباره مجموعه های ماتریکس بیشتر بدانید

در یک هتل متروکه در شهری بزرگ، یک زن که بعداً مشخص می‌شود نامش ترینیتی است، در تنگنای پلیس گیر افتاده‌است. با این‌ حال، او با کمک توانایی‌ های ابرقهرمانی خود، موفق به شکست آن‌ها و گریز از مهلکه می‌شود اما نیروی پلیس دست به تعقیب او می‌زند. علاوه‌ بر نیروی پلیس، گروه دیگری از ماموران که دارای قابلیت‌های ابرقهرمانی خاصی هستند نیز به تعقیب او می‌پردازند. ترینیتی وارد کیوسک تلفن عمومی می‌شود و تلفنی که زنگ می‌خورد را برمی‌دارد. او تنها چند ثانیه قبل از این که کیوسک تلفن مورد اصابت کامیونی حامل مأموران قرار بگیرد، ناپدید می‌ شود.

برنامه‌نویس کامپیوتری به نام توماس اندرسون، با نام مستعار «نئو» در جامعه هکرها، احساس می‌کند یک مشکلی وجود دارد، چرا که در محیط آنلاین دائماً با عبارت ماتریکس روبرو می‌شود. ترینیتی با او تماس می‌گیرد و می‌گوید پاسخ سوالات او نزد مورفئوس است. گروهی از مأموران به‌ همراه نیروی پلیس به سرکردگی مامور اسمیت، به محل کار نئو می‌ رسند و سراغ او را می‌گیرند. با این‌که مورفئوس تلاش می‌ کند به‌ نحوی نئو را با کمک تماس تلفنی هدایت کند تا به دست مأمورین نیفتد او دستگیر شده و تحت بازجویی برای کمک به پیدا کردن محل اختفای مورفئوس قرار می‌گیرد. آن‌ها از مورفئوس یه عنوان یک تروریست یاد می‌کنند.

نئو آزاد می‌شود و بعداً مورفئوس را ملاقات می‌کند. او به نئو دو قرص نشان می‌دهد: قرمز برای پی‌ بردن به حقیقت ماتریکس و آبی برای برگشتن به زندگی معمولی و روزمره همیشگی. پس از این‌که نئو قرص قرمز را می‌خورد، واقعیتی که با آن سروکار داشت درهم می‌ شکند و زمانی که بیدار می‌ شود، خود را در محفظه‌ای پر از مایعات محبوس می یابد، در محلی که تعداد بی‌ شماری از این محفظه‌ ها وجود دارد و همه آنها به صورت درهم‌ تنیده‌ای با رشته کابل‌هایی به یک‌ دیگر متصل هستند. در ادامه او توسط مورفئوس و افراد او پیدا شده و سوار سفینه‌ ای به نام بخت نصر می‌ شود.

دانلود فیلم ماتریکس با 2 نسخه دوبله و زیرنویس در رسانه ناب مووی

ماتریکس 1 ، فیلمی اکشن و علمی تخیلی محصول سال 1999 کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی مشترک لانا واچوسکی و لیلی واچوسکی است که توسط سه کمپانی Warner Bros و Village Roadshow Pictures و Groucho Film Partnership تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز لانا واچوسکی و لیلی واچوسکی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، کری-ان ماس، هوگو ویوینگ، گلوریا فاستر، جو پانتولیانو، مارکوس چونگ، جولیان آراهانگا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که با بودجه 63 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 31 مارس سال 1999 میلادی توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 466.3 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم ماتریکس پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 42 جایزه از جمله 4 جایزه اسکار برای بهترین ویرایش جلوه‌های صوتی، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین صداگذاری و بهترین تدوین فیلم شده و نامزد دریافت 51 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی 3 جایزه بفتا برای بهترین طراحی تولید، بهترین فیلمبرداری و بهترین ویرایش اشاره کرد؛ این فیلم اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماتریکس با بازی کیانو ریوز می‌ باشد.

ناب مووی مرجع دانلود فیلم و سریال است

ماتریکس 4: رستاخیزها 2021 منتشر شد

فیلم سینمایی رستاخیزهای ماتریکس یا ماتریکس ۴ (The Matrix Resurrections) یک فیلم اکشن و علمی تخیلی محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی لانا واچوفسکی است که توسط کمپانی‌‌های Village Roadshow Pictures و NPV Entertainment و Silver Pictures و Warner Bros تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز لانا واچوفسکی، دیوید میچل و الکساندر هِمون به صورت مشترک به عهده داشته و هنرمندانی چون کیانو ریوز، کری-ان ماس، کریستینا ریچی، جسیکا هنویک، پریانکا چوپرا جوناس، جاناتان گروف، الن هولمن، جیدا پینکت اسمیت، نیل پاتریک هریس، یحیی عبدالمتین دوم، لمبرت ویلسون، دنیل برنارد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماتریکس و دنباله قسمت قبلی محسوب میشود، اولین بار در تاریخ 22 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد سپس توسط HBO Max به مدت یک ماه به صورت اینترنتی پخش میگردد؛ کیانو ریوز، کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت، لمبرت ویلسون و دنیل برنارد نقش‌ خود را از قسمت‌های قبلی این مجموعه حفظ کرده‌اند و سایر بازیگران در این قسمت به پروژه ماتریکس اضافه شده‌اند؛ جالب است بدانید فیلمبرداری ماتریکس 4 از تاریخ 4 فوریه 2020 در سان‌ فرانسیسکو آغاز شد؛ اما از تاریخ 16 مارس فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف گردید و ادامه آن از تاریخ 6 جولای 2020 بار دیگر از سرگرفته شد؛ این فیلم ابتدا برای اکران در تاریخ 21 می 2021 تنظیم شده بود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا اکران آن به 1 آوریل سال 2022 موکول شد؛ ولی در 5 اکتبر 2020، تاریخ قطعی اکران فیلم، 22 دسامبر 2021 اعلام شد؛ برخلاف سه‌گانه اول ماتریکس، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی به عهده خواهر او یعنی لانا واچوفسکی میباشد؛ از دلایل عدم حضور لیلی واچوفسکی، حضور وی در پروژه ساخت یک سریال بیان شده است؛ قسمت اول ماتریکس (The Matrix 1999) قسمت دوم با نام ماتریکس: بارگذاری مجدد (The Matrix Reloaded 2003) و قسمت سوم نیز با عنوان انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions 2003) در حدود بیست سال پیش منتشر گردید.

مجموعه فیلم های ماتریکس را قادرید در رسانه ناب مووی با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی دانلود کنید، همچنین جدیدترین فیلم های 2022 رو در دسته بندی های دانلود فیلم 2022 این رسانه قادرید با بهترین کیفیت دریافت کنید و از پخش آنلاین نیز استفاده کنید. ماتریکس 4 جز فیلم های خارجی می باشد که نسخه زیرنویس چسبیده فارسی آن در سایت ناب مووی بصورت اختصاصی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.