کد خبر : 133256
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 9:20

لیست خرید رمزارزی میلیاردر معروف در ماه جاری!

لیست خرید رمزارزی میلیاردر معروف در ماه جاری!

زمان مطالعه: 1 دقیقه میلیاردر رمزارزی، مارک کوبان (Mark Cuban) در حال استفاده از ریزش چند وقت اخیر بازار است! این میلیاردر آمریکایی در حال خرید چند آلت کوین بر بستر شبکه اتریوم (Ethereum) و چند توکن غیرمثلی (NFT) است. طبق داده‌های شبکه بلاکچین اتریوم، کوبان 4 رمزارز OCEAN ،GOHM ،RARI ،AUDIO را خریداری کرده

زمان مطالعه: 1 دقیقه

میلیاردر رمزارزی، مارک کوبان (Mark Cuban) در حال استفاده از ریزش چند وقت اخیر بازار است! این میلیاردر آمریکایی در حال خرید چند آلت کوین بر بستر شبکه اتریوم (Ethereum) و چند توکن غیرمثلی (NFT) است. طبق داده‌های شبکه بلاکچین اتریوم، کوبان 4 رمزارز OCEAN ،GOHM ،RARI ،AUDIO را خریداری کرده است.

کوبان همچنین تعدادی توکن غیرمثلی نیز خریداری کرده است که قرار است آن‌ها را در پلتفرم Lazy به نمایش بگذارد. توکن‌های غیرمثلی که این میلیاردر خریداری کرده است، بر بستر چندین بلاک‌چین اعم از بلاک‌چین سولانا (Solana)، اتریوم (Ethereum)، پولیگان (Polygon) و (Matic) متیک قرار دارند.

به تازگی و در مصاحبه‌ای، مارک کوبان عنوان کرده است که حدود 80 درصد سرمایه‌گذاری‌های او به بخش رمزارز‌ها اختصاص دارد، زیرا او معتقد است که استفاده از این حوزه در آینده بسیار چشمگیر خواهد شد.

کوبان در ادامه بیان کرده که او با سرمایه‌گذاری بیش از حد در صنعت رمزارزها، در حال قمار کردن نیست! او معتقد است که این صنعت در آینده و در چهارچوب قانون‌گذاری درست، می‌تواند بسیار پرکاربرد و مفید باشد.

ارز‌های دیجیتال، اقتصاد دنیای غیرمتمرکز را رقم خواهند زد، بعضی از افراد بر این باورند که نمی‌توان به این پروژه‌ها ورمزارز‌ها و حتی دنیای غیرمتمرکز اعتماد کرد، جواب این افراد این است که اصلا نیازی به اعتماد کردن نیست! در حالی که همه‌چیز غیرمتمرکز و شفاف است!

نوشته لیست خرید رمزارزی میلیاردر معروف در ماه جاری! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.