کد خبر : 196199
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 16:31

طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

در این مقاله به بررسی نحوه طراحی سایت با وردپرس و چگونگی طراحی این نوع وب سایت را برای کسب و کار های مختلف میپردازیم . با ما همراه باشید : وردپرس چیست؟   وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. این چارچوبی برای طراحی سایت شما و نوشتن محتوای شما با رابطی فراهم می کند

در این مقاله به بررسی نحوه طراحی سایت با وردپرس و چگونگی طراحی این نوع وب سایت را برای کسب و کار های مختلف میپردازیم . با ما همراه باشید :

وردپرس چیست؟

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. این چارچوبی برای طراحی سایت شما و نوشتن محتوای شما با رابطی فراهم می کند که ویرایش صفحات شما را آسان می کند. این کنترل متمرکز بر محتوای سایت شما را فراهم می کند.

در حال حاضر بیش از 75 میلیون سایت وجود دارد که از وردپرس استفاده می کنند. یکی از دلایل محبوبیت آن این است که برای استفاده فردی و تجاری رایگان است زیرا وردپرس یک نرم افزار متن باز است. فروشندگان و کاربران نهایی با هزینه بسیار کم به یک محیط توسعه وب برتر دسترسی دارند.

وردپرس یک راه سریع برای ایجاد یک وب سایت ارائه می دهد. با یک رابط بصری و هزاران تم حرفه ای ایجاد شده در دسترس، هیچ تجربه طراحی وب مورد نیاز نیست. اما یک گرفتاری وجود دارد. به همان اندازه که طراحی‌های سایت‌های کنسرو شده عالی به نظر می‌رسند، به شدت بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند، و اکثر آنها محدودیت‌هایی دارند که باعث می‌شود سایت شما از آن چیزی که باید باشد جلوگیری می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با چگونگی طراحی سایت وردپرس اینجا کلیک کنید

 

در بخش بعدی، دلایلی را بررسی خواهیم کرد که چرا باید پروژه ایجاد وب سایت خود را به شرکتی که خدمات طراحی وب سایت وردپرس را ارائه می دهد واگذار کنید.

چرا طراح وب شما باید از وردپرس استفاده کند؟

وقتی برای طراحی یک وب سایت به شخصی پول می دهید، آیا توسعه دهنده نمی تواند به سادگی سایت را از ابتدا و بدون کمک CMS ایجاد کند؟

بله، و بسیاری از توسعه دهندگان وب احتمالاً از این شانس استفاده می کنند زیرا این به معنای تعداد زیادی ساعت قابل پرداخت است! این کار با استفاده از وردپرس بسیار سریعتر انجام می شود. وردپرس به طراحان وب سایت کمک می کند تا یک فرآیند تکرارپذیر را ایجاد کنند. یک طراح وب وردپرس باتجربه از یک روش اثبات شده پیروی می کند که زمان توسعه را کاهش می دهد اما همیشه یک طراحی سفارشی منحصر به فرد را به همراه دارد.

چنین کارایی تعداد سایت هایی را که یک طراح می تواند ایجاد کند افزایش می دهد که هزینه هر پروژه را کاهش می دهد. این عامل، همراه با تعداد زیادی از طراحان وردپرس که برای پروژه شما رقابت می کنند، به این معنی است که شما فرصتی عالی برای استخدام یک طراح با استعداد با نرخ های بسیار مناسب خواهید داشت.

برای بالا تر رفتن کیفیت وب سایت وردپرسی خود با به صورت اختصاصی یک سری پلاگین وردپرسی برای وب سایت خود بسازید که این نوع پلاگین ها ویژگی های مثبتی همچون :

بهتر شناخته شدن برند _ انجام یک سری از کار های وقت گیر برای سایت و امکاناتی که دقیقا مطابق با فعایت شما در هر حوزه کاری باشد.

برای آشنایی بیشتر با سفارش طراحی پلاگین وردپرس همین حالا کلیک کنید

الان شما یک آشنایی مختصر با نحوه ی طراحی سایت با وردپرس پیدا کردید اکنون شما باید حتما با یک تیم متخصص برای طراحی یک وب سایت حرفه ای مشورت کنید

پیشنهاد من به شما شرکت طراحی سایت آرتاکد است این شرکت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه های  طراحی سایت با وردپرس _ پلاگین نویسی اختصاصی قالب وردپرس _ طراحی قالب وردپرس اختصاصی فعالیت داشته و بیش از 100 ها پروژه موفق در این زمینه دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر به منبع این مقاله مراجعه کنید ممنون از توجه شما عزیزان

منبع : www.artacode.net

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.