کد خبر : 103362
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 10:33

رکوردشکنی سلر نتورک در میان ریزش رمزارزها!

رکوردشکنی سلر نتورک در میان ریزش رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دلیل اعلام ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال در چین، بازار کریپتو همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و قیمت بسیاری از رمزارزهای برتر بازار، به زیر سطوح حمایتی مهم سقوط کرده است. در همین حال، سلر نتورک (Celer network) در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و اخبار منفی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دلیل اعلام ممنوعیت معامله ارزهای دیجیتال در چین، بازار کریپتو همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برد و قیمت بسیاری از رمزارزهای برتر بازار، به زیر سطوح حمایتی مهم سقوط کرده است.

در همین حال، سلر نتورک (Celer network) در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و اخبار منفی منتشرشده از چین، جلودار آن نبوده است.

سلر نتورک که در سال ۲۰۱۸ میلادی راه‌اندازی شد، یکی دیگر از راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم است. این پروژه خود را به عنوان یک پلتفرم مقیاس‌پذیر برای ایجاد برنامه‌های بلاکچینی سریع، آسان برای استفاده، با کارمزد پایین و ایمن توصیف می‌کند.

ارز دیجیتال سلر نتورک (CELR) به لطف توانایی آن در کاهش کارمزد تراکنش‌ها از طریق استفاده از تراکنش‌های برون زنجیره‌ای – که به افزایش مقیاس‌پذیری و توان تراکنش شبکه کمک می‌کند – در هفته‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، ارز دیجیتال سلر نتورک در تاریخ ۲۶ سپتامبر موفق به ثبت رکورد قیمتی جدید خود در ۰٫۱۹۸ دلار شده است.

celer-network-rally
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال سلر نتورک (CELR).

داده‌های بازار نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ درصد و طی هفت روز گذشته، بیش از ۵۵ درصد رشد داشته است.

رشد قیمتی قابل‌توجه سلر نتورک منجر به افزایش ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز شده است. سلر نتورک با ارزش بازار ۱٫۰۶۸ میلیارد دلاری خود، در حال حاضر در جایگاه هشتادم فهرست رمزارزهای برتر قرار دارد که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ پله صعود داشته است.

افزایش قیمت و تقاضا برای توکن CELR پس از راه‌اندازی پل میان زنجیره‌ای cBridge 2.0 آغاز شد. این پل انتقال دارایی‌ها میان پروتکل‌های بلاکچینی مختلف، از جمله اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و آربیتروم (Arbitrum) را تسهیل می‌کند.

نوشته رکوردشکنی سلر نتورک در میان ریزش رمزارزها! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.