کد خبر : 163078
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 21:09

دکتر لله گانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های شش ماهه وزارت تعاون: اجرایی کردن انتشار انواع اوراق گام با همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس

دکتر لله گانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های شش ماهه وزارت تعاون: اجرایی کردن انتشار انواع اوراق گام با همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس

بورس تایمز: بیش از 300 هزار فقره تسهیلات در حوزه بازنشستگی، توسط بانک رفاه کارگران، به شکل غیر حضوری و بدون مراجعه بازنشستگان به بانک، در این شش ماه اخیر اعطا شده است. مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در شصت و یکمین سالگرد فعالیت بانک رفاه کارگران، سرمایه بانک از 23 هزار میلیارد ریال، به

بورس تایمز: بیش از 300 هزار فقره تسهیلات در حوزه بازنشستگی، توسط بانک رفاه کارگران، به شکل غیر حضوری و بدون مراجعه بازنشستگان به بانک، در این شش ماه اخیر اعطا شده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در شصت و یکمین سالگرد فعالیت بانک رفاه کارگران، سرمایه بانک از 23 هزار میلیارد ریال، به 192هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد که منجر به بهبود شاخص عملکرد بانک در همه ی زمینه ها شده و قدرت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی نیز افزایش یافت.

به گزارش سایت خبری – تحلیلی بورس تایمز، نمایشگاه دستاورد‌های شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، بعد از ظهر امروز شنبه 7 اسفند ماه 1400، با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، واقع در ساختمان مرکزی برگزار شد.

دکتر اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گفتگوی تصویری اختصاصی با خبرنگار ما، به تشریح اقدامات و دستاوردهای جدید بانک رفاه کارگران پرداخت که در ادامه از نظر شما بینندگان گرامی می گذرد:

 

بنا به این گزارش، این نمایشگاه با هدف روشنگری در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت مردم برگزار می ‌شود. بیان گزارش صادقانه و بدون مبالغه از فعالیت‌ها به مردم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده و هست، از اهداف برپایی این نمایشگاه است.


گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اثرگذاری آن بر اقتصاد کشور و معیشت مردم، ظرفیت بزرگی برای خدمت‌رسانی روزافزون در مسیر توسعه فراهم ساخته است.
در نمایشگاه شش ماهه دستاورد‌های وزارت مردم، عملکرد معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، در معرض بازدید مردم و دولتمردان قرار گرفته است.


«رفع فقر مطلق»، «ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی»، «سازماندهی بنگاه‌های اقتصادی» و «طرح زیست بوم اشتغال»، به عنوان ۴ پروژه کلان وزارت مردم است که در این بازده زمانی 6 ماهه، اقدامات مهم و اساسی در این زمینه صورت گرفته است.


وزارت مردم در دولت سیزدهم، بیش از ۲۰۰ اقدام اساسی را در ۱۰ محور اصلی اجرایی کرده که حدود نیمی از آنها جز اولین‌ها بوده و روزشمار خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم از سوم شهریور آغاز شده است.


تصویب زیست بوم ملی اشتغال ایران، تقسیم کار ملی جهت ایجاد یک میلیون و ۸۵۰ هزار فرصت شغل تا پایان سال ۱۴۰۱، اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال خط اعتباری قرض‌الحسنه برای حمایت از مشاغل خانگی، تصویب و آغاز اجرای سند مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان، اجرای طرح بیمه خانواده ایرانی برای زنان خانه‌دار، بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان، ۲۰ درصد افزایش تسهیلات رفاهی برای بازنشستگان، تشکیل ستاد راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت مردم، تکمیل و تحویل ۱۴۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر به همراهی دو دستگاه، انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن به تعداد ۵۶۰ هزار واحد، آغاز شناسایی ۴۰۰ هزار کارآفرین حرفه‌ای کشور و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها، کاهش زمان صدور مجوز آموزشگاه‌های آزاد، رونمایی از داروی تولیدی جدید، از جمله خدمات وزارت مردم می باشد.


برگزاری نشست‌های تخصصی، میزگرد، اتاق خبر و کارگاه‌های آموزشی، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است، نمایشگاه دستاورد‌های شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، از ۷ لغایت ۲۰ اسفند ماه سالجاری، به مدت ۲ هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، واقع در ساختمان مرکزی – خیابان آزادی – از ساعت ۸ صبح لغایت ساعت ۲۰ برپا و بازدید برای عموم آزاد است.

فیلم، عکس: کوروش جم

خبرنگار رسانه: یاسمین عمو

آلبوم عکس

فیلم ویدئویی نمایشگاه

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.