کد خبر : 197156
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 9:29

خرید و فروش تخصصی اپارتمان های مسکن مهر در شهر پرند

خرید و فروش تخصصی اپارتمان های مسکن مهر در شهر پرند

پرند یک شهرک جدید است که در شهر رباط کریم پایتخت قرار دارد و به فرودگاه بین المللی امام خمینی نزدیک است و در سی کیلومتری جنوب غرب تهران در مسیر آزاده راه تهران ساوه قرار دارد پس می توان گفت از موقعیت بسیار ایده الی برخوردار است و از نظر رفت آمد مشکلی برای

پرند یک شهرک جدید است که در شهر رباط کریم پایتخت قرار دارد و به فرودگاه بین المللی امام خمینی نزدیک است و در سی کیلومتری جنوب غرب تهران در مسیر آزاده راه تهران ساوه قرار دارد پس می توان گفت از موقعیت بسیار ایده الی برخوردار است و از نظر رفت آمد مشکلی برای مسافران وجود ندارد.

اگر شرایط شما به گونه ای است که نیاز به تردد مداوم از پرند با تهران را دارید جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید از ون استفاده کنید و حتی از ایستگاه های تاکسی نیز در برخی از نقاط بهره مند شوید و البته علاوه  بر امکان تردد راحت پرند تا تهران بلکه برای قم، ساوه، شهریار و کرج نیز محیا است.

برای رفتن به تهران از پرند با مترو می توانید اتوبوس و تاکسی به متروی صادقیه بروید و برای رفتن به مترو شاهد از اتوبوس و تاکسی ون هم میتوانید استفاده کنید. البته بعد از اینکه متروی پرند به صورت کامل راه اندازی و احداث شود قطعاً مسیر تهران به پرند به صورت راحت تر میسر خواهد بود.

متاسفانه طی سال های اخیر شرایط قیمت مسکن به گونه ای تبدیل شده است که عده ای زیادی توانایی خرید مسکن را ندارند و با بالاترین قیمت مسکن تقریبا از خرید منصرف می شوند و از اجاره و رهن استفاده می کنند اما یکی از روش های که می تواند منجر به صاحب خانه شدن عده ای زیادی از این افراد شود خرید مسکن در شهرهای جدید و تازه تاسیس نظیر پرند می باشد و اگر نگاهی به قیمت مسکن مهر پرند داشته باشید قطعا متوجه می شوید که نسبت به دیگر مناطق از قیمت های پایین تری برخوردار است و به عنوان یک مزیت اصلی برای شهر پرند محسوب می گردد.

از نظر موقعیت مکانی پرند به تهران نزدیک است و از لحاظ آلودگی بسیار شرایط عالی تری در مقایسه با تهران دارد؛ برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند خرید ملک در پرند توصیه می شود چرا که شهری جدید با امکانات مناسب است و در آینده نیز با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو خواهد شد و افرادی که می خواهند ملکی با قیمت معقولانه بخرند مسکن مهر شهر پرند گزینه ی ایده الی محسوب می گردد.

شهر پرند با وجود اینکه مساحتی بیشتر از ۱۷ هزار هکتار دارد اما نسبت به شهرهای دیگر از نظر جمعیت مثل کرج و قم خلوت تر بوده و همچنین از آلودگی کمتری برخوردار است و هوای تمیز و خنکی دارد که شرایط زندگی را برای افراد حساس به آلودگی راحت‌تر خواهد کرد. شهر پرند دارای هفت فاز متفاوت می باشد که فازهای ۰ تا ۳ را خانه های شخصی ساز تشکیل می‌دهد و شرکت های خصوصی و اشخاص به عنوان سازنده املاک بوده‌اند اما در فازهای ۴ و ۵ و ۶ واحدهای مسکن مهر شهر پرند می باشد که از لحاظ قیمت مسکن مهر پرند نسبت به املاک دیگر ارزان تر است.

 

خرید و فروش تخصصی اپارتمان های مسکن مهر در شهر پرند

خرید مسکن مهر پرند

قطعا امکانات شهر پرند به تدریج کامل و تکمیل می‌شود و آن را به یک محیط عالی و بی نظیر را برای زندگی تبدیل می کند؛ اما در خانه های ویلایی که در فاز های دو و سه پرند وجود دارد می توان امکانات خوب و فضای سبز متناسبی را مشاهده کرد و با این وجود از لحاظ قیمت نسبت به دیگر فازها گران تر هستند.

خانه های شخصی در فازهای صفر و یک وجود دارد که از خدمات شهری و امکانات متناسبی برخوردارند اما قیمت کمتری به نسبت خانه های فاز های دو و سه داشته اند و از طبقات کمتری برخوردارند. با توجه به اینکه قیمت مسکن با شرایط فعلی متغیر است می توانید برای استعلام دقیق قیمت مسکن مهر پرند از مشاور املاک معتبر نظیر املاک پرند استفاده کنید.

یک نکته مهم در خصوص خرید واحد های پیش فروش در پرند را به خاطر داشته باشید که همانند مناطق دیگر مشکلاتی در خصوص پیش خرید خانه و خرید و فروش آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پرند وجود دارد ولی اگر شما می خواهید با این مشکلات روبرو نشوید باید از مشاورین معتبر و مجاز نظیر دپارتمان املاک و سرمایه گذاری املاک پیرا مید پرند استفاده کنید؛ همچنین در نظر داشته باشید که پروژه های متعددی در شهر جدید پرند راه اندازی شده اند که برخی از آنها را پیمانکاران به اتمام رساندند و گاهی با املاکی نامطبوع و کیفیت ساخت پایین روبرو هستیم و بیشتر در فاز شش این مشکلات دیده می شود اما املاک معتبر و مطمئن نظر کارشناسی دقیق را به واسطه مشاوران حرفه ای و خبره در اختیار شما قرار می دهند.

 

خرید و فروش تخصصی اپارتمان های مسکن مهر در شهر پرند

معرفی بهترین مشاور املاک برای خرید آپارتمان مسکن مهر در پرند

اگر میخواهید برای خرید و فروش آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پرند اقدام کنید و به دنبال یکی از بهترین مشاور املاک هستید میتوانید از دپارتمان املاک پرند با مدیریت حسین هدایتی استفاده نمایید. این مجموعه ای حرفه ای با بهترین خدمات را در حوزه مسکن مهر شهر پرند و خرید و فروش خانه و آپارتمان در پرند به مشتریان عزیز ارائه بدهد.

با خیالی آسوده و مطمئن می توانید برای هر گونه خرید و فروش آپارتمان مسکن مهر در شهر جدید پرند و خرید املاک در فازهای مختلف آن از املاک پرند استفاده کنید و بد نیست که بدانید دارای گروه حقوقی معتبر نیز می باشد و تمامی معاملات زیر نظر آن ها انجام می شود.

وبلاگ املاک پرند تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه بدهد و تضمین بهترین قیمت ممکن را برای شما حاصل نماید. اگر به دنبال خرید مسکن مهر در شهر پرند هستید یا قصد سرمایه گذاری با خرید املاک در فازهای مختلف پرند دارید کافیست از مشاوره با کارشناسان املاک پرند استفاده کنید

افزون بر آنچه که گفته شده است علاوه بر خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند و آپارتمان در فازهای این شهر جدید میتوانید از خدمات کامل از طراحی تا ساخت و دکوراسیون واحد در املاک پرند نیز استفاده کنید.

به منظور استعلام قیمت مسکن مهر پرند می توانید با کارشناسان مجموعه املاک پرند در ارتباط باشید.

شماره های تماس

09106667004

02156953700

02156953800

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.