کد خبر : 140590
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 14:00

خالق اتریوم با شیباهای خود چه کرد؟

خالق اتریوم با شیباهای خود چه کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه همان‌طور که می‌دانید، خالق اتریوم آقای ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، حدود نیمی از توکن‌های شیبا را در اختیار داشت و این مقدار از توکن، تقریبا 7 میلیارد دلار ارزش داشتند. تیم سازنده شیبا (SHIB) که در اوایل شروع به کار، خود را رقیب دوج کوین می‌دانستند، حدود نیمی از توکن‌های شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، خالق اتریوم آقای ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، حدود نیمی از توکن‌های شیبا را در اختیار داشت و این مقدار از توکن، تقریبا 7 میلیارد دلار ارزش داشتند.

تیم سازنده شیبا (SHIB) که در اوایل شروع به کار، خود را رقیب دوج کوین می‌دانستند، حدود نیمی از توکن‌های شیبا را در اختیار خالق شبکه اتریوم گذاشتند تا هم برایشان جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم با سوزانده شدن مقداری از آن‌ها ارزش توکن‌های شیبا بالاتر برود.

در مصاحبه‌ای از آقای بوترین، عنوان شده بود که شما چطور توانستید تصمیم به این بزرگی را بگیرید که 7 میلیارد دلار را بسوزانید و از بین ببرید! همچنین آقای بوترین در این مصاحبه گفته بود که او با دریافت این حجم از توکن شیبا موافق نبوده است!

در ماه می سال 2021 سازندگان شیبا، نیمی از توکن‌های موجود را که حدود 504 تریلیون توکن SHIB بود و در آن زمان 8 میلیارد دلار قیمت داشت را به ویتالیک بوترین اهدا کردند. خالق اتریوم پس از مدتی نگهداری این توکن‌ها تصمیم گرفت از آن‌ها در جهت کمک به خیریه استفاده کند و حدود 50 تریلیون از آن را که حدود 1 میلیارد دلار ارزش داشت به سازمان مبارزه با ویروس کرونای هند اهدا کرد.

آقای بوترین بقیه توکن‌های شیبای خود را که حدود 400 تریلیون واحد بودند به یک آدرس غیرفعال فرستاد و آن‌ها را سوزاند و نابود کرد! پس از این مسئله نیز عنوان کرد که دیگر هدایایی از این دست قبول نمی‌کند، زیرا نمی‌خواهد منبع قدرت یک توکن یا رمزارز خاص باشد.

نوشته خالق اتریوم با شیباهای خود چه کرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.