کد خبر : 99583
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 16:25

تهیه کالاهای مایحتاج حسینه‌ها و اماکن مذهبی توسط فروشگاه‌‌‌های رفاه

تهیه کالاهای مایحتاج حسینه‌ها و اماکن مذهبی توسط فروشگاه‌‌‌های رفاه

  بورس تایمز: قرارداد همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد. به گزارش روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی در آستانه ماه

 

بورس تایمز: قرارداد همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد.

به گزارش روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی در آستانه ماه محرم، ۱۲ مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مجتبی عبداللهی مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و جمعی از مدیران بلندپایه و کارشناسان طرفین قرارداد در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد. جزئیات قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران

تهیه کالاهای اساسی مایحتاج اماکن مذهبی، تکایا، حسینه ها، مساجد و امامزاده‌‌‌های استان تهران در آستانه ماه محرم در جهت برگزاری آیین‌ها و مراسمات مذهبی توسط فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است.

رسول محمدی عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه آغازگر تعامل کاربردی دو طرفه ما بین رفاه و سازمان اوقاف باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این بنگاه اقتصادی خصوصی است و خرسندیم که در آستانه این ماه عزیز در کنار مردم عزیز در جهت انجام هرچه بهتر مراسمات عزاداری با توزیع کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب به اماکن مذهبی، هئیت ها، تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌ها همزمان با برگزاری مراسمات ایام محرم در قالب اجرای این طرح خداپسندانه هستیم.

مجتبی عبداللهی مدیرکل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد اظهار کرد: نام معتبر فروشگاه‌‌‌های رفاه در سراسر کشور مورد اعتماد مردم ایران است و احتیاج به معرفی ندارد. در این روزهای شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی، همکاری با فروشگاه‌‌‌های رفاه در قالب این طرح را به فال نیک می‌گیریم و امید است که سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت فروشگاه‌‌‌های رفاه با انجام این طرح بتواند در ثواب عزاداری‌‌‌های مردم گرامی‌شریک باشد.

از دیگر قراردادهای همکاری شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه

گفتنی است؛ در سال‌‌‌های اخیر شرکت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان ها، سازمان‌ها و شرکت‌‌‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به قوه قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری در قالب طرح یاری، بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح رفاه ملی، سازمان بهزیستی، بانک کشاورزی، سازمان غذا و دارو، بانک‌‌‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی و همچنین مجتمع‌‌‌های تجاری و اداری معتبر در سراسر کشور، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان، شرکت تخفیفان(نت برگ)، آقای فرش ، سیتی‌سنتر یزد و … اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌‌‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت ها، مجتمع‌ها و سازمان‌‌‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.