کد خبر : 121348
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 12:27

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟بیت کوین و اغلب آلت کوین‌های اصلی از سطوح حمایتی خود بازگشت قیمت داشته‌اند. این امر نشان می‌دهد که احساسات در حال بازیابی بوده و معامله‌گران در ریزش‌های جزئیِ قیمت خرید می‌کنند.
ریکاردو سالیناس پلیِگو (Ricardo Salinas Pliego)، میلیاردر و سومین فرد ثروتمند مکزیک، در پیام تبریک سال نوی میلادی خود گفت:
از ارزهای فیات دوری کنید. آنها پول‌هایی جعلی هستند.
او به مردم توصیه کرد که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه، اذعان داشته است که در طی تعطیلات نیمه پایانی ماه دسامبر، باید الگوهای شکست را در نمودار با شک‌وتردید بسیار رصد کرد.
نقشه بازار ارزهای دیجیتال در arz.watchتحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال همچنان دید صعودی نسبت به این بازار دارند. یکی از کاربران توییتر و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال با نام مستعار DecodeJar، معتقد است که بیت کوین می‌تواند از ۱۰۰ هزار دلار فراتر رفته و به هدف قیمتی ۱۹۰ هزار دلار برسد.
به نظر شما آیا بیت کوین می‌تواند د..

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟

بیت کوین و اغلب آلت کوین‌های اصلی از سطوح حمایتی خود بازگشت قیمت داشته‌اند. این امر نشان می‌دهد که احساسات در حال بازیابی بوده و معامله‌گران در ریزش‌های جزئیِ قیمت خرید می‌کنند.

ریکاردو سالیناس پلیِگو (Ricardo Salinas Pliego)، میلیاردر و سومین فرد ثروتمند مکزیک، در پیام تبریک سال نوی میلادی خود گفت:

از ارزهای فیات دوری کنید. آنها پول‌هایی جعلی هستند.

او به مردم توصیه کرد که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه، اذعان داشته است که در طی تعطیلات نیمه پایانی ماه دسامبر، باید الگوهای شکست را در نمودار با شک‌وتردید بسیار رصد کرد.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال در arz.watch

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال همچنان دید صعودی نسبت به این بازار دارند. یکی از کاربران توییتر و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال با نام مستعار DecodeJar، معتقد است که بیت کوین می‌تواند از ۱۰۰ هزار دلار فراتر رفته و به هدف قیمتی ۱۹۰ هزار دلار برسد.

به نظر شما آیا بیت کوین می‌تواند در چند روز آینده به بازیابی قیمت خود ادامه داده و آلت کوین‌ها را هم با خود همراه کند؟ بیایید نمودار ۱۰ ارز دیجیتال برتر را با هم بررسی کنیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در سه روز گذشته با موفقیت توانست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) را در ۵۰,۰۳۳ دلار حفظ کند. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران در ریزش‌ها خرید می‌کنند که به‌احتمال قوی باعث خرید بیشتر از سوی گاوها می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعودی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت قرار گرفته است که نشان می‌دهد دست بالاتر از آنِ گاوهاست.

چنانچه خریداران موفق شوند قیمت را به بالای سطح ۳۸.۲ درصدی فیبوناچی اصلاحی در ۵۲,۳۱۴ دلار برسانند، احتمال صعود قیمت تا سطح مقاومتی ۶۰,۰۰۰ دلار بیشتر می‌شود. انتظار می‌رود خرس‌ها با قدرت از این سطح مقاومتی دفاع کنند.

چنانچه قیمت از سطح فعلی یا مقاومت‌های پیش رو به سمت پایین چرخش کند و میانگین‌های متحرک را روبه‌پایین بشکند، این دیدگاه صعودی منتفی خواهد شد. در این صورت جفت‌ارز بیت کوین/ تتر (BTC/USDT) می‌تواند به سطح حمایتی قویِ خود در ۴۵,۴۵۶ دلار برسد.

  • مقاومت‌ها: ۵۲,۳۱۴ – ۶۰,۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۵۰,۰۳۳ – ۴۵,۴۵۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم (ETH) روز پنجشنبه (۲ دی) میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) را در ۴,۰۶۵ دلار روبه‌بالا شکست و در بالای آن بسته شد؛ اما گاوها موفق نشدند از این فرصت برای ادامه صعود قیمت استفاده کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و در رالی‌ها موقعیت‌های لانگ خود را کاهش داده یا دارایی‌های خود را می‌فروشند.

نمودار قیمت اتریوم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شیب افقی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در نزدیکی نقطه میانی نشان‌دهندهٔ تعادل بین عرضه و تقاضا است. چنانچه گاوها بتوانند قیمت را به بالای سطح مقاومتی ۴,۲۰۰ دلار رسانده و آن را تثبیت کنند، شتاب حرکت صعودی قیمت ممکن است افزایش یابد. این امر می‌تواند راه را برای رالی احتمالی قیمت به سطح ۴,۴۸۸ دلار باز کند. در این صورت ممکن است قیمت یک بار دیگر سطح مقاومتی سقف تاریخی خود را در ۴,۸۶۸ دلار آزمایش کند.

برخلاف فرضیه فوق، چنانچه قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر سطح حمایتی ۳,۸۹۳.۲۳ دلار برسد، نشان‌دهندهٔ آن است که خرس‌ها دست بالاتر را از آنِ خود کرده‌اند. این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت جفت‌ارز اتر/ تتر (ETH/USDT) منجر شود و آن را به سطح ۳,۶۴۳.۷۳ دلار و بعد از آن به میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه (MA ۲۰۰ – خط قرمز در تصویر) در ۳,۳۳۹ دلار برساند.

  • مقاومت‌ها: ۴,۲۰۰ – ۴,۴۸۸ – ۴,۸۶۸
  • حمایت‌ها: ۳,۸۹۳.۲۳ – ۳,۶۴۳.۷۳ – ۳,۳۳۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین (BNB) طی سه روز گذشته در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۵۴۹ دلار بود که بعد از آن موفق شد از این ناحیه مقاومتی صعود کند.

نمودار قیمت بایننس کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شیب افقی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی در نقطه میانی نشان‌دهندهٔ وضعیتی متعادل بین گاوها و خرس‌هاست. چنانچه قیمت در بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه تثبیت شود، می‌توان گفت گاوها بر خرس‌ها چیره شده‌اند.

قیمت این ارز می‌تواند ابتدا تا سطح ۵۷۵ دلار و بعد از آن تا سطح ۶۱۷ دلار افزایش یابد. از طرف دیگر، چنانچه قیمت از سطح فعلی به سمت پایین چرخش کند، خرس‌ها تلاش می‌کنند آن را کاهش داده و به سطح ۵۰۰ دلار برسانند. این سطح یک حمایت کلیدی برای خریداران محسوب می‌شود؛ زیرا در صورت شکسته‌شدن آن، می‌تواند تا میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه در ۴۴۲ دلار (MA ۲۰۰ – خط قرمز در تصویر) به پایین کشیده شود.

  • مقاومت‌ها: ۵۷۵ – ۶۱۷
  • حمایت‌ها: ۵۴۹ – ۵۰۰ – ۴۴۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت سولانا

قیمت سولانا (SOL) در روز پنجشنبه (۲ دی) موفق شد میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) را در ۱۸۷ دلار روبه‌بالا شکسته و در بالای آن بسته شود. این موضوع نشان می‌دهد که اصلاح قیمتی ممکن است در حال اتمام باشد. روز جمعه (۳ دی) خرس‌ها سعی داشتند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند؛ اما گاوها تسلیم نشده و اجازه ندادند که به زیر این سطح نفوذ کند.

نمودار قیمت سولانا (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

این امر ممکن است باعث جذب خریداران بیشتر شود. در حال حاضر، جفت‌ارز سولانا/ تتر (SOL/USDT) می‌تواند تا سقف مقاومتی الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) صعود کند که به‌احتمال قوی از آن ناحیه با مقاومت شدید خرس‌ها مواجه خواهد شد.

چنانچه قیمت از خط مقاومتی الگوی کنج نزولی به سمت پایین چرخش کرده اما موفق به شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشده و از روی آن احیا شود، می‌توان استدلال کرد که گاوها در هر ریزش جزئی خرید می‌کنند. این موضوع احتمال شکسته‌شدن الگوی کنج نزولی را روبه‌بالا افزایش می‌دهد و قیمت را برای آزمایش مجدد سطح مقاومتی ۲۵۹.۹۰ دلار آماده می‌کند.

برخلاف فرضیه فوق، چنانچه قیمت موفق شود میانگین متحرک ۲۰ روزه را روبه‌پایین بشکند، این جفت‌ارز می‌تواند تا سطح ۱۶۷.۸۸ دلار کاهش یابد. در صورت شکسته‌شدن این حمایت نیز ممکن است شاهد ریزش قیمت تا میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه در ۱۲۵ دلار (MA ۲۰۰ – خط قرمز در تصویر) باشیم.

  • مقاومت‌ها: ۲۵۹.۹۰
  • حمایت‌ها: ۱۸۷ – ۱۶۷.۸۸ – ۱۲۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

نمودار قیمت کاردانو (ADA) نشان می‌دهد که گاوها طی سه روز گذشته موفق شدند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱.۳۹ دلار دفاع کنند. این امر نشان می‌دهد که احساسات مثبت شده و خریداران در کف‌های قیمتی اقدام به خرید می‌کنند. کاردانو روز گذشته (دوشنبه ۶ دی) موفق شد روند صعودی خود را از سر بگیرد.

نمودار قیمت کاردانو (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شیب صعودی میانگین متحرک ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای عدد ۵۸ نشان می‌دهد که گاوها در حال ورود مجدد هستند. جفت ارز آدا/ تتر (ADA/USDT) می‌تواند تا سطح ۱.۷۶ دلار و بعد از آن تا مقاومت قدرتمند پیش روی مسیر خود در ۱.۸۷ دلار صعود کند.

این دیدگاه صعودی در صورتی که قیمت از سطح فعلی به سمت پایین چرخش کند و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را روبه‌پایین بشکند، منتفی خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که خرس‌ها در رالی‌ها موقعیت‌های لانگ خود را کاهش داده یا دارایی‌های خود را می‌فروشند. در نهایت این جریان فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح ۱.۱۸ دلار بکشند. در صورت موفقیت، این جفت ارز ممکن است تا سطح ۱ دلار ریزش کند.

  • مقاومت‌ها: ۱.۷۶ – ۱.۸۷
  • حمایت‌ها: ۱.۳۹ – ۱.۱۸ – ۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل (XRP) روز جمعه (۳ دی) از سطح مقاومت روانی خود در ۱ دلار به سمت پایین چرخش کرد که نشان‌دهندهٔ فعالیت فروشندگان در سطوح بالاتر است. این گروه توانستند قیمت را کاهش داده و به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۰.۹۰ دلار (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) برسانند؛ اما نکته مثبت جزئی این است که طی سه روز گذشته خریداران توانستند از ریزش قیمت به زیر این سطح جلوگیری کنند.

نمودار قیمت ریپل (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

قیمت در حال حاضر بین دو میانگین متحرک‌ نمایی و ساده به‌صورت عرضی در نوسان است. اگر خریداران موفق شوند قیمت را به بالای میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه (MA ۲۰۰ – خط قرمز در تصویر) در ۰.۹۴ دلار برسانند،‌ قیمت جفت ارز ریپل/ تتر (XRP/USDT) می‌تواند تا سطح ۱ دلار افزایش یابد. در صورت شکست روبه‌بالا و بسته‌شدن قیمت در بالای این سطح، قیمت می‌تواند الگوی سروشانه معکوس تشکیل دهد که به‌موجب آن می‌توانیم شاهد رالی قیمت تا سطح ۱.۲۵ دلار باشیم.

برخلاف فرضیه فوق، چنانچه قیمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را روبه‌پایین بشکند و زیر آن تثبیت شود، این جفت ارز می‌تواند تا سطح حمایتی ۰.۸۵ دلار ریزش کند. در صورت شکسته‌شدن این سطح نیز می‌توانیم شاهد ریزش قیمت تا سطح حمایت بحرانی ۰.۷۵ دلار باشیم. احیای قیمت از این سطح حمایتی می‌تواند آن را برای چند روز دیگر بین سطوح ۰.۷۵ و ۱ دلار حفظ کند.

  • مقاومت‌ها: ۰.۹۴ – ۱ – ۱.۲۵
  • حمایت‌ها: 0.9 – ۰.۸۵ – ۰.۷۵

تحلیل هفتگی قیمت لونا

گاوها طی سه روز گذشته بارها قیمت ترا (LUNA) را به بالای سطح مقاومتی ۱۰۰ دلار رساندند؛ اما در تثبیت قیمت بالای این سطح ناکام ماندند. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها باقدرت از این سطح مقاومتی دفاع می‌کنند.

نمودار قیمت لونا (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

در حال حاضر، جفت ارز لونا/ تتر (LUNA/USDT) می‌تواند یک اصلاح قیمتی تا سطح ۳۸.۲ درصدی فیبوناچی اصلاحی در ۸۳.۸۳ دلار و بعد از آن تا سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی در ۷۷.۷۲ دلار داشته باشد. این سطح به‌احتمال قوی نقش یک حمایت کلیدی را ایفا می‌کند.

در صورت احیای قیمت از این ناحیه، می‌توان گفت که روند همچنان صعودی باقی می‌ماند و معامله‌گران در این ریزش‌ها خرید می‌کنند. سپس گاوها دوباره تلاش خواهند کرد قیمت را به بالای سقف مقاومت تاریخی خود در ۱۰۳.۶۰ دلار برسانند. در صورتی که آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت می‌تواند تا سطح ۱۲۴.۶۵ دلار و بعد از آن سطح ۱۵۰ دلار صعود کند.

این دیدگاه صعودی در صورتی که قیمت به سمت پایین چرخش کند و سطح حمایت ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی اصلاحی را در ۷۱.۶۱ دلار روبه‌پایین بشکند، باطل خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۱۰۳.۶ – ۱۲۴.۶۵ – ۱۵۰
  • حمایت‌ها: ۸۳.۸۳ – ۷۷.۷۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اولنچ

قیمت اولنچ (AVAX) بار دیگر در روز یکشنبه (۵ دی) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود در ۱۰۹ دلار (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) احیا شد که نشان‌دهندهٔ جریان خرید گاوها در کف‌های قیمتی است. شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای عدد ۵۷ نشان می‌دهد که دست بالاتر از آنِ گاوهاست.

نمودار قیمت اولنچ (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

اگر قیمت بتواند در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت شود، گاوها سعی می‌کنند قیمت را به ناحیهٔ مقاومتیِ بین سطح ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی اصلاحی در ۱۱۹.۶۹ دلار و سطح ۷۸.۶ درصدی فیبوناچی اصلاحی در ۱۳۱.۷۰ دلار برسانند. در صورت موفقیت آنها، جفت‌ارز آواکس/ تتر (AVAX/USDT) می‌تواند تا سقف تاریخی خود در ۱۴۷ دلار صعود کند.

برخلاف فرضیه فوق، چنانچه قیمت این ارز از سطح فعلی یا ناحیه مقاومتی پیش رو به سمت پایین چرخش کرده و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، می‌توان استدلال کرد که معامله‌گران در سطوح بالاتر ذخیره سود می‌کنند. با توجه به این موضوع، این جفت‌ارز می‌تواند تا سطح حمایتی ۹۸ دلار ریزش کند که به‌احتمال زیاد خریداران از این سطح حمایت کرده و از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری می‌کنند.

  • مقاومت‌ها: ۱۱۹.۶۹ – ۱۳۱.۷۰ – ۱۴۷
  • حمایت‌ها: ۱۰۹ – ۹۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

با نگاهی به نمودار قیمت پولکادات (DOT) متوجه می‌شویم که گاوها در روز جمعه و شنبه (۳ و ۴ دی) با موفقیت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۲۸.۹۱ دلار (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) دفاع کردند. این موضوع نشان می‌دهد که احساسات بازار مثبت شده و خریداران در ریزش‌ها خرید می‌کنند. خریدهای مداوم در روز گذشته (دوشنبه ۶ دی) باعث شد تا قیمت این ارز به بالای سطح مقاومت پیش روی خود در ۳۱.۴۹ دلار برسد.

نمودار قیمت پولکادات (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به‌تدریج شروع به صعود کرده و شاخص قدرت نسبی به ناحیه مثبت جهش کرده است که نشان می‌دهد گاوها کنترل را در دست دارند.

چنانچه خریداران موفق شوند قیمت را در بالای سطح ۳۱.۴۹ دلار تثبیت کنند، ممکن است شتاب روند صعودی بیشتر شده و جفت ارز دات/ تتر (DOT/USDT) حرکت صعودی جدیدی را آغاز کند. در این صورت اولین هدف قیمتی سطح ۳۹.۳۵ دلار بوده و در صورت عبور از این سطح مقاومتی، توقف بعدی قیمت ممکن است سطح ۴۳.۵۶ دلار باشد.

برخلاف فرضیه فوق، چنانچه قیمت به سمت پایین چرخش کرده و میانگین متحرک‌ها (نمایی و ساده) را روبه‌پایین بشکند، این جفت ارز می‌تواند تا ناحیه حمایتی قدرتمند بین سطوح ۲۵ تا ۲۲.۶۶ دلار ریزش کند.

  • مقاومت‌ها: ۳۹.۳۵ – ۴۳.۵۶
  • حمایت‌ها: ۲۸.۹۱ – ۲۵ – ۲۲.۶۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت دوج کوین

دوج کوین (DOGE) در سه روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۰.۱۸ دلار (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و سطح مقاومتی ۰.۱۹ دلار معامله شده است. این موضوع نشان می‌دهد که گاوها و خرس‌ها معاملات هیجانی ندارند و توأم با احتیاط مشغول معامله هستند.

نمودار قیمت دوج کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

شکست روبه‌بالا و بسته‌شدن قیمت بالای سطح ۰.۱۹ دلار نشان می‌دهد که گاوها فشار عرضهٔ این کوین را جذب و خنثی کرده‌اند. این امر می‌تواند آغازگر بازیابی قیمت تا سطح ۰.۲۲ دلار باشد و در صورت عبور از این سطح، جفت ارز دوج/ تتر (DOGE/USDT) می‌تواند تا میانگین متحرک سادهٔ ۲۰۰ روزه در ۰.۲۳ دلار صعود کند. به‌منظور شروع یک روند صعودی پایدار، گاوها باید این مقاومت‌های پیش رو را از سر راه خود بردارند.

از طرف دیگر، چرخش قیمت به سمت پایین و شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، نشان‌دهندهٔ مزیتی برای خرس‌ها خواهد بود. در این صورت قیمت می‌تواند تا سطح حمایت قویِ خود در ۰.۱۴ دلار ریزش کند.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۹ – ۰.۲۲
  • حمایت‌ها: ۰.۱۸ – ۰.۱۴

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا شاهد احیای قیمت‌ها طی روزهای باقیمانده تا سال جدید میلادی خواهیم بود؟

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین، سولانا و اولنچ
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ آیا در انتهای سال میلادی شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود؟
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ کشمکش در بازار بیت کوین و روند امیدوارکننده لونا
  • تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ مقاومت سرنوشت‌ساز بیت کوین و ترس در بازار شیبا اینو
  • سقوط مجدد بازار یا بازیابی قیمت‌ها؟ پنج ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.