کد خبر : 139845
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 13:30

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) چیست؟ دانلود + آموزش کامل

زمان مطالعه: 6 دقیقه مقدمه بازی‌های بلاکچینی در حال گسترده‌تر شدن هستند و کسب درآمد از این بازی‌ها بسیار رونق گرفته است. بازی Crypto Blades یکی از انواع بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. رمزارز بومی این بازی توکن SKILL است. در این مطلب قصد داریم روش کسب درآمد از بازی کریپتو بلیدز را به شما

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

بازی‌های بلاکچینی در حال گسترده‌تر شدن هستند و کسب درآمد از این بازی‌ها بسیار رونق گرفته است. بازی Crypto Blades یکی از انواع بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. رمزارز بومی این بازی توکن SKILL است. در این مطلب قصد داریم روش کسب درآمد از بازی کریپتو بلیدز را به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید.

بازی Crypto Blades چیست؟

زنجیره هوشمند بایننس در سال 2014، بازی کریپتو بلیدز را معرفی کرد. CryptoBlades یکی از اولین بازی‌هایی بود که از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در ساختار خود استفاده کرد. توکن‌های NFT دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فردی هستند که می‌توان آنها را در بازی خرید یا فروخت. شرکت Riveted Games این بازی را به‌ صورت بازی مبتنی بر وب توسعه داد؛ یعنی برای کسب درآمد از بازی Crypto Blades فقط به یک مرورگر و کیف پول ارزهای دیجیتال نیاز دارید.بازی Crypto Blades

مشابه با دیگر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، در این بازی هم بازیکنان با ایجاد شخصیت‌های مختلف و شرکت دادن آنها در چالش‌ها، آنها را ارتقا می‌دهند. شما می‌توانید از طریق بازار CryptoBlades این شخصیت‌ها را با هم معامله کنید. برای کسب درآمد از بازی، بازیکنان می‌توانند از طریق خریدوفروش دارایی‌ها و از طریق انجام بازی، توکن SKILL کسب کنند. در واقع بازیکنان با ایجاد کالا و خدمات و فروش آنها، سود قابل‌توجهی از این بازی کسب خواهند کرد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از توکن SKILL برای ارتقای شخصیت‌ها و سطح بازی خود استفاده کنند.

معرفی توکن SKILL در بازی کریپتو بلیدز

توکن SKILL توکن بومی بازی CryptoBlades است. توکن SKILL برای ایجاد یا ارتقای یک دارایی NFT استفاده می‌شود که بازیکنان از آن برای شکست دادن حریفان خود استفاده می‌کنند. اگر قصد کسب درآمد از بازی کریپتو بلیدز را دارید، برای خرید توکن SKILL می‌توانید از صرافی‌های کوینکس، gate.io، پنکیک سواپ و اِل بانک استفاده کنید. با توجه‌ به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های ایرانی و با پرداخت ریال، تتر خریداری کنید. سپس تتر را به یکی از این صرافی‌ها منتقل کنید و با استفاده از تتر، توکن بومی این بازی را بخرید.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

کارمزد گس در بازی Crypto Blades

از آنجایی‌ که CryptoBlades بر بستر بلاکچین کار می‌کند، بازیکنان ملزم به پرداخت کارمزد برای هر تراکنش هستند. برای پرداخت این کارمزد می‌توانید از توکن بایننس کوین استفاده کنید. توسعه‌دهندگان این بازی با استفاده از این کارمزد، فناوری به کار برده شده در بازی را ارتقا می‌دهند و از ایجاد اختلال در بازی جلوگیری می‌کنند. بازیکنان برای استفاده از قراردادهای هوشمند CryptoBlades ملزم به داشتن مقداری BNB در کیف پول MetaMask خود هستند. بسته به مقدار تراکنش، میزان کارمزد گس بین 0.0007 تا 0.0010 BNB متغیر است.

بازی کریپتو بلیدز

آموزش بازی کریپتو بلیدز

برای شروع بازی CryptoBlades به 0.4783 SKILL و 0.0025 BNB نیاز دارید. در صورتی‌ که در مبارزه با دشمنان خود موفق شوید، توکن SKILL بیشتری دریافت خواهید کرد. با این‌ حال بسیاری از بازیکنان برای کسب توکن SKILL از ارز فیات و تبدیل آن به BNB استفاده می‌کنند.

بعد از ایجاد حساب کاربری، برای تبدیل BNB به Skill در متامسک، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه اصلی کیف پول MetaMask خود، در بخش BNB، روی Swap کلیک کنید.
  • توکن SKILL و مقدار مورد نظرتان برای تبدیل را وارد کنید.
  • سپس روی Review Swap کلیک کنید.

بعد از محاسبه کارمزد شبکه و نمایش اطلاعات تراکنش، در صورتی‌ که همه چیز درست بود، روی گزینه Swap برای تکمیل تراکنش کلیک کنید.بازی کریپتو بلیدز

بعد از کسب مقدار لازم توکن SKILL، برای شروع بازی باید وارد صفحه اصلی سایت کریپتو بلیدز شوید. سپس روی گزینه Play CryptoBlades در منوی بالا کلیک کنید. CryptoBlades به طور خودکار کیف پول متامسک شما را شناسایی می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آن را به بازی متصل کنید. به‌ خاطر داشته باشید که در این مرحله باید از همان مرورگری استفاده کنید که افزونه کیف پول روی آن نصب است. در نهایت روی Next و سپس Connect کلیک کنید.

در صورتی‌ که این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، پاپ‌آپ Getting Started همراه با چند لینک آموزشی مفید در مورد نحوه بازی CryptoBlades نمایش داده می‌شود؛ روی Hide Warning کلیک کنید.توکن SKILL

بعد از این مرحله می‌توانید برای خرید شخصیت‌ها از بخش Plaza با استفاده از توکن SKILL اقدام کنید. برای خرید این کاراکترها، کیف پول متامسک تأیید خرید را از شما دریافت می‌کند و سپس توکن از حساب شما برداشت می‌شود. اولین شخصیتی که شما خریداری می‌کنید، یک ستاره دارد و سلاح آن به‌ صورت تصادفی، یکی از المان‌های آتش، زمین، رعدوبرق یا آب تعیین می‌شود. هر یک از عناصر نسبت به دیگری، مزایای خاص خود را دارد. بعد از خرید شخصیت‌های مختلف، می‌توانید وضعیت و آمار هر کدام را در بخش Plaza مشاهده کنید.

بعد از خرید و تجهیز شخصیت‌ها، می‌توانید با کلیک روی Combat وارد نبرد شوید. هر چه که در نبردهای بیشتری پیروز شوید، شخصیت‌های شما ستاره‌های بیشتری دریافت خواهند کرد. در صورتی‌ که در یک نبرد، تعداد شخصیت‌هایی که برای نبرد به کار می‌برید بیشتر از دشمنتان باشد، در صورت پیروزی تعداد توکن‌های دریافتی شما، کمتر خواهد بود.

شرایط برداشت از حساب بازی Crypto Blades

بعد از شرکت در چند نبرد و کسب توکن SKILL، می‌توانید جوایز خود را از حسابتان برداشت کنید. مقدار کارمزد برداشت از حساب بین 0 تا 15 درصد متغیر است. اگر قصد برداشت لحظه‌ای از حساب را دارید، باید 15 درصد کارمزد پرداخت کنید. در غیر این صورت بعد از 15 روز می‌توانید با کارمزد 0 درصد از حساب خود برداشت داشته باشید. در واقع کارمزد هر یک روز، 1 درصد است.

توکن SKILL

سخن پایانی

بازی کریپتو بلیدز یکی از انواع بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که امکان کسب درآمد از آن به روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید با خرید و نگهداری رمزارز بومی بازی Crypto Blades، یعنی توکن SKILL، از افزایش قیمت این دارایی سود کسب کنید. علاوه بر این، می‌توانید با شرکت در نبردهای مختلف این بازی و پیروزی در آنها، توکن SKILL را به‌ عنوان پاداش بگیرید و بعد از 15 روز با کارمزد 0 درصد، از حساب خود برداشت کنید.

همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

نوشته بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) چیست؟ دانلود + آموزش کامل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.