کد خبر : 106683
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 11:55

«بازار خبر» منتشر شد

«بازار خبر» منتشر شد

تهران- ایران پرس: کتاب «بازار خبر» با نگاهی به روند تکوین خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» به قلم «عباس محمدنژاد» منتشر شد. به گزارش خبرگزاری ایران پرس ، «بازار خبر» در ۵ فصل تحریر شده و نویسنده علاوه بر بیان شیوه‌های روایتگری درباره خبر و تکنیک‌های مختلف خبرنویسی به روند تشکیل و احداث خبرگزاری ایران پرس به‌عنوان

تهران- ایران پرس: کتاب «بازار خبر» با نگاهی به روند تکوین خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» به قلم «عباس محمدنژاد» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس ، «بازار خبر» در ۵ فصل تحریر شده و نویسنده علاوه بر بیان شیوه‌های روایتگری درباره خبر و تکنیک‌های مختلف خبرنویسی به روند تشکیل و احداث خبرگزاری ایران پرس به‌عنوان اولین خبرگزاری تصویری کشور می‌پردازد.

عباس محمدنژاد که پس از دو دهه فعالیت رسانه‌ای از سال ۱۳۹۶ مسئول راه‌اندازی پروژه خبرگزاری ایران پرس بوده و همچنان نیز ریاست این خبرگزاری را بر عهده دارد؛ در این کتاب، شاخصه‌های خبرگزاری تصویری را برشمرده تا خواننده درک بهتری از آن داشته باشد.

نگارنده در بخشی از این کتاب که به خبرگزاری ایران پرس می‌پردازد؛ علاوه بر آنچه طی سه سال گذشته در این خبرگزاری محقق و پایه‌ریزی شده؛ به چشم‌اندازهای بلند یک خبرگزاری تصویری موفق از جمله در رویکرد تخصصی موضوعی آن اشاره کرده است.

عباس محمدنژاد رئیس خبرگزاری بین‌المللی تصویری ایران پرس در آیین افتتاح رسمی خبرگزاری/ فروردین ۱۳۹۸

در یک فصل از این کتاب همچنین درباره مدیریت رسانه و نقش اخلاق در آن بحث شده است که برای مدیران رسانه‌ای مفید خواهد بود.

محمدنژاد فصل پنجم را نیز به یافته‌ها و نتایج پژوهشی در خصوص طرح راهبردی ارتقای اعتماد عمومی به رسانه ملی اختصاص داده است.

بازار خبر در ۱۵۴ صفحه و ۵ فصل به رشته تحریر درآمده و انتشارات ایزدیار آن را منتشر کرده است.

علاقه‌مندان جهت دریافت این اثر می‌توانند با انتشارات ایزدیار ۰۹۱۲۴۰۶۹۴۷۴ ، تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.