کد خبر : 93157
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 12:43

اسکرابر های نوین پاک در سالن های بورس تهران

اسکرابر های نوین پاک در سالن های بورس تهران

یکی از مشکلات امروزه مسئولین، نظافت و بهداشت در دوره ویروس کرونا  در اماکن عمومی می باشد، که همین امر سبب شده است رعایت نظافت به امری مهم در روزمرگی افراد بدل شود. تجهیز اماکن عمومی با اسکرابر در دوره کرونا امری ضروری است مهندس محمد قهرمانی و مجتبی میرمبینی، دو تن از کارشناسان خبره

یکی از مشکلات امروزه مسئولین، نظافت و بهداشت در دوره ویروس کرونا  در اماکن عمومی می باشد، که همین امر سبب شده است رعایت نظافت به امری مهم در روزمرگی افراد بدل شود.

تجهیز اماکن عمومی با اسکرابر در دوره کرونا امری ضروری است

مهندس محمد قهرمانی و مجتبی میرمبینی، دو تن از کارشناسان خبره در عرصه فروش و مشاوره انتخاب دستگاه های نظافت صنعتی در مجموعه نوین پاک، از تجهیز اماکن عمومی و سالن های بورس با دستگاه های نظافت صنعتی خبر دادند. قهرمانی گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا ، نظافت و بهداشت محیط اماکن عمومی برای  مردم به امری بسیار مهم تبدیل شده است و تمیز نگه داشتن اماکن عمومی از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، همین امر باعث شده است مجموعه نوین پاک اسکرابر های خود را در سالن های بورس تهران و اماکن عمومی عرضه کند.

مهندس قهرمانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نوین پاک تامین کننده اسکرابر و سوییپر، و سایر دستگاه های نظافت صنعتی برترین کمپانی ها در ایران است که در حال حاضر به تامین این دستگاه ها برای سالن های بورس در تهران مشغول است. اسکرابرهای عرضه شده در سالن های بورس تهران در دو نوع اسکرابر های برقی و اسکرابر های باطری دار هستند، که هر کدام از این محصولات در مکان های خاص و بسته به جنس محیط، وسعت و بزرگی فضا و دسترسی به کابل های برق مورد استفاده واقع می شوند. ایشان در ادامه صحبت خود گفت: اسکرابر های باطری دار و اسکرابر های برقی تفاوت چندانی ندارند و هر دو یک عملکرد  را به نمایش می گذارند،  تنها تفاوت بزرگ آنها تامین نیروی محرکه آنها می باشد که با باطری و یا برق هستند.

در ادامه ی صحبت های قهرمانی، مهندس میرمبینی افزود: در سالن های بورس و اماکن عمومی به دلیل ازدحام زیاد مردم وجود دستگاه های نظافت صنعتی، بسیار حیاتی است و تمیز نگه داشتن این اماکن به ما کمک می کنند تا هم عابران و استفاده کنندگان از این فضاها در امنیت بیشتری باشند و در معرض ویروس ها قرار نگیرند، و هم کاربر هایی که از دستگاه های نظافت صنعتی برای پاکیزه کردن سطوح استفاده میکنند سلامت بمانند و راندمان کاری خود را بالاتر ببرند.

میرمبینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره انواع مختلف اسکرابر ها پرسیده بود گفت: انواع اسکرابر های نوین پاک، در دو نوع سرنشین دار و دستی هستند که معمولا اسکرابر های سرنشین دار در اماکنی که از فضای بسیار بزرگ برخوردار هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. و اسکرابر های دستی معمولا در فضاهایی  مانند، اماکن اداری، بیمارستان ها، کتابخانه ها که در آنها معماری خاص موجب ایجاد کنج های کوچک تر می شود استفاده می شوند. در واقع مزیت بزرگی که در دستگاه های اسکرابر دستی دیده می شود این است که دسته این مدل اسکرابر ها تا شده و این امکان را به ما می دهند که به هر مکانی دسترسی پیدا کنیم و نظافت به آسانی انجام شود.

تجهیز اماکن عمومی با اسکرابر در دوره کرونا امری ضروری است

قهرمانی،  در ادامه صبحت های مهندس میرمبینی افزود: یکی دیگر از محصولات پر کاربرد مجموعه نوین پاک زمین شوی صنعتی خودرویی است که در دو نوع  زمین شوی صنعتی باطری دار و زمین شوی صنعتی برقی هستند. وی در ادامه گفت: هر دوی این مدل های زمین شوی صنعتی،  از نظر قدرت در نظافت و عملکرد و نحوه اسفاده یکسان هستند، و تنها نکته ای که باعث تفاوت این دو محصول شده است تامین نیروی محرکه ی آن ها که همان تامین نیروی برق است و در دو نوع باطری دار و برقی است.

مهندس قهرمانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از ایشان پرسیده بود، تفاوت کارکرد این دو محصول در چیست پاسخ داد: زمین شوی برقی صنعتی معمولا در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرند که سطح محیط زیاد باشد و دارای پریز های برق باشند. ایشان تاکید کردند که و بسته به جنس سطح، باید برس های خاصی را استفاده کرد تا طول عمر و بازدهی این دستگاه ها در طول زمان استفاده کم نشود.

زمین شوی صنعتی باطری دار، در مکان هایی که عدم وجود یا دسترسی به پریز های برق امکان پذیر نیست بسیار کاربرد دارند و کاربرها به آسانی می توانند از دستگاه های زمین شوی صنعتی در این فضاها استفاده کنند.

در حال حاضر زمین شوی صنعتی در اماکن عمومی، از جمله سالن های بورس تهران کاربرد به سزایی دارند، زیرا در این اماکن به دلیل رفت و آمد و وجود وسایل در سالن های انتظار و راهرو ها، قدرت مانور، استفاده آسان و سرعت عمل، در عملکرد نظافت اهمیت بسزایی دارند.

مهندس میرمبینی، در تکمیل حرف جناب قهرمانی گفت: مهم ترین رکن این زمین شوی صنعتی، مزیت کم صدا بودن موتور و نظافت این زمین شوی صنعتی می باشد که در سالن های بورس و اماکن عمومی که تردد در آنها بسیار زیاد است، صدای کم این دستگاه ها برای افراد مزاحمتی ایجاد نمی کند. به همین دلیل است که  تجهیز اماکن عمومی به تجهیزات و دستگاه‌هایی چون زمین شوی صنعتی توسط مجموعه نوین پاک در دوره کرونا به امری ضروری تبدیل شده است.

ایشان در سخن های پایانی خود گفت: مشتریان عزیزی که قصد خرید محصولات نوین پاک را برای مکان های  مورد نظر خود دارند، ولی به هر دلیلی در خرید آن ها شکی دارند میتوانند، با مشاوران خبره و با تجربه ما در تماس باشد، تا پرسنل پرتلاش مجموعه نوین پاک بهترین محصول را به آن ها معرفی کرده تا بازدهی بالایی در راستای نظافت محیط مورد نظر خود داشته باشند. ما در مجموعه نوین پاک آماده خدمات رسانی به مشتریان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.