کد خبر : 90075
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 13:39

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/02/25

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/02/25

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایران..

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۵

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، تولید ژلاتین کپسول ایران و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 5هزار و 5519واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 189هزار و 520واحد به کار خود پایان داد و بیش از 3میلیارد و 942میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 894میلیارد تومان در بیش از 404هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داورسازی زهراوی، قند ثابت خراسان و سرامیک‌های صنعتی اردکان بیشترین افت را تجربه کردند.

پرونده سهام عدالت باید برای همیشه بسته شود/ پیشنهاد تبدیل سرمایه‌گذاری‎‌های استانی به صندوق

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 255میلیون ورقه به‌ارزش 15هزار و 927میلیارد تومان در 60هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 60واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 553واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، تولید ژلاتین کپسول ایران و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکاریل، صنایع غذایی مینو شرق و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.