کد خبر : 190572
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 8:01

احتمال جهش قیمت رمزارز آوه!

احتمال جهش قیمت رمزارز آوه!

زمان مطالعه: 3 دقیقه Aave از زمان عرضه AAVE V3 در اواسط ماه مارس، جهش‌های صعودی تحسین برانگیزی را در نمودار قیمت خود ثبت کرده است. ساختار کوتاه مدت بازار به شدت صعودی و مثبت است. تایم فریم بالاتر هم نشان داده است که بریک اوت از سطح 200 دلاری، اهمیت زیادی دارد. به نظر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Aave از زمان عرضه AAVE V3 در اواسط ماه مارس، جهش‌های صعودی تحسین برانگیزی را در نمودار قیمت خود ثبت کرده است. ساختار کوتاه مدت بازار به شدت صعودی و مثبت است. تایم فریم بالاتر هم نشان داده است که بریک اوت از سطح 200 دلاری، اهمیت زیادی دارد. به نظر می‌رسد که نمودار قیمت آوه در روزهای آینده هم این نیروی صعودی را حذف کند.

Aave hits extension target
نمودار 1 ساعته Aave

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، خط روند آبی رنگ، یک مقاومت است که از آگوست 2021 تاکنون بدون شکست باقی مانده بود. در روزهای گذشته، این خط روند مقاومتی تقریباً هشت ماهه سرانجام شکسته شد. این یک حرکت کاملاً صعودی و مثبت است. از اواسط مارس، AAVE در نمودار قیمت خود دیدگاه مثبتی را ایجاد کرده بود و حالا این جهش، به این دیدگاه صعودی قوت بخشیده است.

سطوح بسط و اصلاح فیبوناتچی (زرد رنگ) از حرکت صعودی نمودار آوه از سطح 158.6 تا 210 دلار کشیده است و سطوح 61.8 و 100 درصدی بسطی، در حوالی 241 و 261 دلار قرار دارد. همین باعث شد که نمودار قیمت قادر به عبور از سطح 261 دلار نباشد. سطوح 241، 224 و بعد 210 دلار از جمله محدوده‌های حمایتی پیش روی اصلاح قیمت آوه است که می‌توانند منجر به جهش قیمت شوند.

Aave hits extension target
اندیکاتورهای نمودار قیمت Aave

شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم 1 ساعته هنوز بالای سطح 50 درصدی است و این یعنی کنترل نمودار به دست گاوها است. البته اندیکاتور Stochastic RSI به محدوده بیش فروش وارد شده است. این دو اندیکاتور نشان می‌دهند که احتمالاً نمودار قیمت از روی سطح 241 دلار جهش خواهد کرد.

اندیکاتورهای نیروی محرکه و حجم معاملات دیدگاه مثبتی را برای آینده قیمت Aave در روزهای آتی ترسیم می‌کنند. البته احتمال اصلاح بیشتر قیمت تا 224 و بعد 210 دلار هم وجود دارد ولی در حال حاضر، احتمالاً حوالی سطح 240 دلار یک حمایت خوب برای آوه است.

حتی اگر نمودار قیمت اصلاح عمیق تری را ثبت کرده تا حوالی 200 دلار هم ریزش کند، تایم فریم بالاتر خبر از قدرت گاوها می‌دهد. حرکت صعودی نمودار در هفته‌های اخیر و رسیدن آن به بالای سطوح 150 و 192 دلار، اهمیت بسیار بالایی داشت و باعث شد که جو بازار به سمت خریداران متمایل شود و همچنین محدوده 200 دلار را به یک محدوده تقاضا تبدیل کند. از طرف دیگر، اگر نمودار به حرکت افزایشی خود ادامه بدهد و بتواند از مقاومت 260 دلار هم عبور کند، هدف بعدی سطح 312 دلاری (بسط 200 درصدی) خواهد بود.

نوشته احتمال جهش قیمت رمزارز آوه! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.