کد خبر : 196602
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 15:25

کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری در بورس

کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری در بورس

این روزها ردپای افزایش تورم و کاهش ارزش پول در زندگی همه ایرانیان کاملا مشهود است. در این میان کسب درآمد دلاری به عنوان راه حلی برای مقابله با تورم و آسیبهای ناشی از آن به حساب می آید اما این موضوع که کدام روش کسب درآمد دلاری از روشهای دیگر بهتر است، ذهن افراد

این روزها ردپای افزایش تورم و کاهش ارزش پول در زندگی همه ایرانیان کاملا مشهود است. در این میان کسب درآمد دلاری به عنوان راه حلی برای مقابله با تورم و آسیبهای ناشی از آن به حساب می آید اما این موضوع که کدام روش کسب درآمد دلاری از روشهای دیگر بهتر است، ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است. در این نوشته قصد داریم به موضوع کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری در بورس بپردازیم. شاید از خود بپرسید که کسب درآمد دلاری چه ارتباطی با بورس ایران دارد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا هم به این رابطه پی  برده و هم نحوه کسب درآمد دلاری از بورس را یاد بگیرید.

سهام دلاری در بورس ایران

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق روشهای بسیاری مثل یوتیوب و آمازون، فریلنسری، فارکس، سایتهای تبلیغاتی، بازی ها و … صورت می گیرد. شما حتی می توانید با استفاده از خودِ گوگل به کسب درآمد دلاری مشغول شوید اما واقعیت این است که سرمایه گذاری در بازارهای مالی به صورت حرفه‌ای، می تواند بیشترین درآمد ارزی را نصیب شما کند. به همین خاطر است که از میان انواع روشهای کسب درآمد دلاری، بورس را انتخاب کرده ایم چون میزان سوددهی آن نسبت به روشهایی مثل کسب درآمد دلاری از آمازون بیشتر است اما چه رابطه ای میان دلار و بورس ایران وجود دارد؟

  1. در بورس ایران رابطه تقریبا مستقیمی میان قیمت دلار و سهام وجود دارد به طوری که معمولا با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش قیمت سهام در بورس ایران هستیم. پس به جای کسب درآمد دلاری با خرید و فروش خودِ دلار می توانید با شناسایی سهم های ارزنده از این افزایش قیمتها سود به دست بیاورید.
  2. دستیابی به درآمد ارزی در بورس ایران از طریق یک سری سهام خاص به نام سهام دلاری هم امکان پذیر است. در اینجا منظور ما سهام شرکت های صادرات محور است. شرکتهایی که محصولات خود را با واحد پولی دلار به کشورهای خارج از ایران صادر می کنند.

نحوه انتخاب سهام دلاری

کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری در بورس

برای انتخاب سهام دلاری باید شرکت های صادرات محور در بورس را پیدا کنید. برای مثل پتروشیمی و فلزات اساسی جز صنایع صادرات محور به حساب می آیند که قیمت محصولات آنها بر پایه نرخ دلار تعیین می شود. بعد از پیدا کردن سهام های دلاری باید نمودار قیمتی آنها را از نظر تحلیل تکنیکال بررسی کنید. اگر سهام مورد نظر شما هم از نظر تحلیل تکنیکال و هم از نظر تحلیل بنیادی در وضعیت مطلوبی قرار داشت می توانید با پیدا کردن یک نقطه ورود مناسب، آن را بخرید اما مشکل از جایی شروع می شود که بدانید تعداد این شرکت های صادرات محور در بورس ایران بسیار زیاد است. همه افراد فرصت غربالگری این همه شرکت را برای یافتن چند سهم دلاری مهم و پربازده ندارند.

  • چطور سهام دلاری مناسب برای خرید را به سرعت پیدا کنیم؟

یکی از کارهایی که می توانید برای صرفه جویی در زمان انجام دهید استفاده از سیگنال بورس است. با استفاده از سیگنال های معتبر می توانید زودتر از بقیه، سهم های مناسب برای خرید را پیدا کرده و در آنها سرمایه گذاری کنید اما این روش هم مشکلات خاص خود را دارد چرا که همه سیگنالهای بورس تهران معتبر نیستند.

در این میان بعضی سایت های معتبر با ارائه سبد پیشنهادی سهام سعی در برطرف کردن این مشکل دارند. با استفاده از سهم های پیشنهاد شده در این انجمن می توانید پرتفوی مناسبی متشکل از بهترین سهم های بورس برای خود بچینید. این سبد پیشنهادی ویژگی های منحصر به فردی دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه سبد سهام میان مدت
  • ارائه سیگنال برای نوسان گیری
  • دسترسی به پرتفوی اساتید
  • دسترسی به تحلیل ۳۰۰ سهم پرطرفدار بورس
  • جلسات آنلاین مربوط به تحلیل اقتصادی
  • و….

زمان دقیق خرید و فروش سهام دلاری

از مهمترین نکاتی که به هنگام خرید سهام دلاری باید به آن توجه کنید، زمان دقیق خرید و فروش آن است. به عبارتی دیگر تحلیل شما باید آن قدر دقیق باشد که در بهترین نقطه یعنی ابتدای روند صعودی در بازار وارد شوید و قبل از شروع روند نزولی سهم خود را بفروشید. یکی از مزایایی که سبد پیشنهادی سهام دارد این است که زمان دقیق ورود و خروج را برای شما مشخص می کند بنابراین می توانید به راحتی و بدون دغدغه به کسب درآمدی معادل با درآمد دلاری و یا حتی بیشتر، از طریق بورس ایران دست پیدا کنید.

استراتژی معاملاتی و نقش آن در موفقیت سهامداران

برای به دست آوردن درآمد ارزی از بورس ایران، علاوه بر یادگیری روشهای مختلف معامله گری باید بتوانید از استراتژی‌های معاملاتی موفق نیز استفاده کنید اگر هم بتوانید برای خود یک استراتژی شخصی کارآمد و سودده بنویسید، می توانید به کسب درآمد پیوسته از بورس مطمئن باشید. خیلی از سهامداران هستند که با یادگیری مباحث پایه بورس بدون داشتن برنامه یا پلن معاملاتی در این بازار شروع به فعالیت می کنند و به جای سود کردن مرتبا متضرر می شوند و فکر می کنند بورس جایی است که مردم پول خود را از دست می دهند.

بله. خیلی از افرادی که بدون دانش اقدام به خرید و فروش سهام می کنند سرمایه خود را پس از مدتی از دست می دهند اما افراد توانمندی هم هستند که با استفاده از آموزشهای تخصصی و سبدهای پیشنهادی سهام که توسط مراجع معتبر در بورس تهیه شده است، پرتفوی مناسبی از سهم های دلاری و پُربازده برای خود می چینند و بدین طریق علاوه بر سود بردن از افزایش قیمت دلار و تاثیر آن در سهامی که خریده اند از طریق انتخاب سهم های مطمئن به سودی بیشتر از افزایش قیمت دلار دست پیدا می کنند.

حالا با توضیحاتی که ارائه دادیم می توانید به راحتی مفهوم کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری در بورس را متوجه شوید. کسب درآمدی که از طریق یادگیری بورس و شناسایی سهام دلاری یا استفاده از سهم های پیشنهادی مراجع معتبر صورت می گیرد و نسبت به سایر روشها مثل کسب درآمد دلاری از یوتیوب، سود دلاری بیشتری نصیب شما می کند.

sorce

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.