کد خبر : 148814
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 11:25

کاردانو، شبکه‌ای پیشرفته یا پوچ‌افزاری هیجانی؟

کاردانو، شبکه‌ای پیشرفته یا پوچ‌افزاری هیجانی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاردانو علیرغم رشد چشمگیر همچنان شاهد دریافت موجی از انتقادات است. کریس برنیسک، یکی از سهامداران شرکت Placeholder، در توییت اخیر خود از کاردانو به عنوان پوچ‌افزار یاد کرده است. او در حقیقت به عملکرد ضعیف توکن ADA اشاره دارد. به گزارش وبسایت یو تودِی، سال گذشته نیز او اعلام کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو علیرغم رشد چشمگیر همچنان شاهد دریافت موجی از انتقادات است. کریس برنیسک، یکی از سهامداران شرکت Placeholder، در توییت اخیر خود از کاردانو به عنوان پوچ‌افزار یاد کرده است. او در حقیقت به عملکرد ضعیف توکن ADA اشاره دارد.

به گزارش وبسایت یو تودِی، سال گذشته نیز او اعلام کرد که رشد این پروژه بیشتر بر اساس هیجان‌های بازار است و ربطی به ماهیت و توانایی‌های فنی ندارد.

Burniske said Cardano Is Vaporware

برنیسک تنها مخالف بلاک چین کاردانو نیست. مارک کوبان، میلیارد مشهور نیز سودمندی شبکه کادانو را زیر سوال برده است.

طبق گزارش خبرگزاری U.Today، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، تیم توسعه پروژه کاردانو را گروهی ضعیف با ایده‌های عجیب معرفی کرده است. او چندی پیش در مصاحبه با وب‌سایت یاهو اعلام کرد ارزیابی‌های این تیم در حوزه‌های مالی، رمزارزی و سرمایه‌گذاری فاجعه‌بار بوده است.

روند قیمت توکن ADA نیز پس از این اظهار نظر چندان امیدوارکننده نبوده و نسبت به سایر ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیف‌تری داشته است. قیمت این توکن از ابتدای سال ۲۰۲۲ حدود 17 درصد کاهش یافته و نسبت به بالاترین رکوردهای خود حدود 62.82 ارزش کمتری دارد.

Burniske said Cardano Is Vaporware

رشد غیرقابل انکار کاردانو

علیرغم تمام حجمه‌ها و انتقادات، کاردانو رشد قابل توجهی را در سال گذشته تجربه کرده است. در اوایل این ماه، تعداد آدرس‌های کیف‌پول کاردانو از رقم سه میلیون عبور کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط تیم تحقیقاتی صرافی ارز دیجیتال کراکن، روندهای اخیر قیمت توکن ADA با فعالیت‌ها و توسعه این شبکه رابطه مسقیمی داشته است.

صرافی SundaeSwap اخیراً در شبکه اصلی بلاک چین کاردانو شروع به کار کرد. این پلتفرم اولین صرافی غیرمتمرکز در شبکه کاردانو محسوب می‌شود. پروتکل بانکی غیرحضوری MELD، پلتفرم توکن غیرقابل‌تعویض SpaceBudz و افزونه کیف پول Nami از جمله برجسته‌ترین پروژه‌هایی هستند که در شبکه کاردانو توسعه داده شده‌اند. این شبکه در حال حاضر در دوره Basho قرار دارد. طبق نقشه راه کاردانو در این دوره توسعه‌دهندگان بر روی ایجاد راه‌حل‌های افزایش مقیاس‌پذیری بلاک چین متمرکز خواهند شد.

نوشته کاردانو، شبکه‌ای پیشرفته یا پوچ‌افزاری هیجانی؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.