کد خبر : 128926
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 23:41

چگونه کیف مناسبی برای خود خریداری نماییم؟

چگونه کیف مناسبی برای خود خریداری نماییم؟

خرید کیف برای خانم ها، همواره یکی از دوست داشتنی خرید ها محسوب می شود، به گونه ای که برای خرید کیف همواره ذوق زده هستند. خصوصاً اگر دست بازی در انتخاب داشته باشند! یکی از بهترین و محبوب ترین کیف های زنانه و دخترانه کیف های دوشی و یا رودوشی هستند که این روزها

خرید کیف برای خانم ها، همواره یکی از دوست داشتنی خرید ها محسوب می شود، به گونه ای که برای خرید کیف همواره ذوق زده هستند. خصوصاً اگر دست بازی در انتخاب داشته باشند! یکی از بهترین و محبوب ترین کیف های زنانه و دخترانه کیف های دوشی و یا رودوشی هستند که این روزها بسیار رواج یافته اند و در طرح ها و رنگهای مختلف و در سایزهای متنوع موجود می باشند. انواع کیف های دوشی معمولا در سه دسته اصلی قرار می گیرند که این دسته عبارت اند از: دسته اول کیف هایی هستند که دو بند در دو طرف کیف دارند و روی شانه قرار می گیرند و معمولا هم این کیف ها تا بالای لگن می آیند، دسته دوم کیف های دوشی ای هستند که یک بند بلند دارند و در یک طرف بدن قرار می گیرند که به این کیف ها، مدل پستچی یا نامه رسان هم گفته میشود و به حالت ضربدری هم می توان از آنها استفاده کرد. دسته سوم کیف های دستی-دوشی هستند. این کیف ها دارای دوبند کوتاه هستند که با دست گرفته می شوند و یا روی آرنج قرار می گیرند و یک بند بلند هم دارند که قابل جدا شدن است و معمولاً هم زیاد به کار نمی آید. علاوه بر خرید حضوری خرید آنلاین کیف دوشی، با در نظر گرفتن مواردی مانند سن و رنگ و اندام می تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد و یک خرید بی عیب و نقص باشد.

خرید هر مدل کیفی بسته به نوع استایل و تیپ، سن و فرم بدن ما می تواند متفاوت باشد، بنابراین باید کیفی را خریداری نماییم که مکمل استایل ما باشد نه یک وصله ناجور!

نکات خرید کیف بر اساس سن، فرم بدن و رنگ

خرید کیف بر اساس سن

اگرچه در نظر گرفتن سن در انتخاب کیف کار درست و صحیحی نیست و سن ما ارتباط با حال خوب دلمان دارد، اما یک سری از نکات در رابطه با سبک استایل و سن وجود دارد که گفتن آنها هم خالی از لطف نیست و رعایت آنها می تواند یک جلوه کامل و موقر از افراد ارائه دهد.

دختران جوان و نوجوان بهتر است از کیف های بزرگ و رنگی استفاده کنند. خانم های میان سال بهتر است از کیف های کوچک استفاده کنند که رنگ ملایمی هم دارد و خانم هایی که در سن پنجاه و شصت هستند، می توانند از کیف های کوچک و ظریف استفاده کنند.

خرید کیف بر اساس فرم بدن

شاید جالب باشد بدانید که هنگام خرید کیف لازم است تا فرم بدن خود را در نظر بگیرید. در حالت کلی ما سه فرم بدنی، اندام ورزشکاری، اندام سیبی و اندام گلابی شکل داریم و هر فرم بدنی، برای جلوه بیشتر و پوشش نواقص، نیاز به کیفی مخصوص دارد.

افرادی که تناسب اندام دارند، دستشان در انتخاب باز است و هر مدل کیفی که بخواهند می توانند انتخاب کنند. افرادی با اندام گلابی شکل که در ناحیه باسن و ران پر هستند، کیف های کوچک و متوسط که رنگ هایی شاد و جذاب دارند بسیار مناسب هستند. این افراد نباید کیفی بخرند که روی لگن قرار بگیرد، زیرا در این صورت پایین تنه آنها بزرگتر نمایش داده می شود. برعکس اندام های سیبی شکل، که بالاتنه بزرگی دارند، باید کیف هایی بگیرند که توجه را به سمت پایین تنها آنها جلب کند، برای این افراد، کیف های دوشی مدل پستچی یا کیف هایی با بند بلند مناسب هستند. کیف های کوچک و رنگی که توجه را به سمت بالاتنه جلب می کند برای این افراد مناسب نیست. افراد ورزشکار باید کیف هایی انتخاب کنند که اندام آنها را خشن نمایش ندهد. این افراد بهتر است سراغ انتخاب کوله پشتی های حجیم بروند و یا کیف های طرح دار و گلدوزی شده انتخاب نمایند.

افراد قد بلند و لاغر باید کیفی متوسط انتخاب کنند، انتخاب کیف های کوچک، قد آنها را بلندتر نشان خواهد داد. افراد کوتاه قد بهتر است کیف های کوچک بخرند تا اندامشان بزرگتر نمایش داده شود. علاوه بر این، خانم هایی که درشت هیکل هستند.

 کیف مناسبی 2

خرید کیف بر اساس رنگ

رنگ ها در جلب توجه اهمیت بسیار زیادی دارند، خانم ها همواره علاقه مند به دیده شدن و از آن مهمتر، زیبا دیده شدن هستند، بنابراین باید در انتخاب رنگ کبف توجه بسیار زیادی داشته باشند. رنگ کیف ها به سه رنگ مشکی، قهوه ای، کرم و بژ خلاصه نمی شود. قوانین بی دلیل را کنار بگذارید، رنگ های خاص انتخاب کنید. رنگی انتخاب نمایید که مکمل تیپ شما باشد. رنگی که جذاب و چشم نواز باشد. اگر لاغر اندام هستید یک کیف طرح دار انتخاب کنید تا اندام شما را پرتر نشان دهد. اگر اندامی چاق دارید، سراغ کیف هایی با خطوط باریک بروید. اگر بلند قامت هستید، یک کیف دوشی بزرگ با رنگ روشن انتخاب کنید.

رنگ کیف را با چه چیزی ست کنیم؟

پیشنهاد ما به شما این است که همواره کیف و کفش ست انتخاب کنید و یا اینکه رنگ کیف و کفشتان را یکی انتخاب کنید، همرنگ بودن کیف و کفش سبب می شود تا جلوه شما چندین برابر شود و خوش استایل تر به نظر برسید. اگر کیف و کفش هم رنگ دوست ندارید، می توانید هارمونی رنگ را بین کیف و کفشتان رعایت کنید و یا جلوه هایی از رنگ کیفتان در کفشتان باشد. مثلا اگر کیف تان سبز است، بند کفشتان را سبز انتخاب کنید و یا کفشی با طرح های سبز انتخاب نمایید.

علاوه بر این در انتخاب رنگ کیف، به رنگ شال، روسری و مانتو هم توجه کنید و رنگهایی در یک طیف رنگی و یا مکمل را انتخاب نمایید.

با توجه به نکاتی که گفتیم، برای خرید یک کیف خوب، نیاز داریم تا در انبوهی از کیف ها جستجو کنیم تا بتوانیم کیفی مناسب را برای خود بیابیم. پیشنهاد ما به شما گشت و گذار در صفحات فروشگاه آنلاین بگ مگ است که می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای خرید آنلاین کیف زنانه باشد.

 کیف مناسبی 3

 

فروشگاه آنلاین بگ مگ استور

فروشگاه آنلاین بگ مگ با شعار ” یک قدم تا خوشتیپ شدن فاصله دارید.” و ” یک قدم تا انتخاب شیک و مطمئن فاصله دارید.” مجموعه بسیار متنوعی از انواع کیف های زنانه و دخترانه را برای ارائه به شما بانوان ایران زمین، که بهترینید و شایسته بهترین ها هستید، آماده نموده است.

در فروشگاه بگ مگ به آدرس bagmagstore.com، خرید کیف دخترانه و کیف زنانه از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا امکان پذیر است و شما می توانید هر انچه از خرید کیف پول، خرید کیف زنانه مجلسی، خرید کیف زنانه چرم، خرید کیف دوشی را با بهترین کیفیت و بالاترین خدمات مانند ارسال رایگان و پشتیبانی 24 ساعته در بگ مگ بیابید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.