کد خبر : 66584
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1399 - 4:38

چگونه پول زیاد بدست آوریم؟

چگونه پول زیاد بدست آوریم؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زندگی هر انسانی، کسب درآمد و پول زیاد است. همه‌ ما دوست داریم که به پول زیادی دست پیدا کنیم و کسب و کار ما رونق بسیار خوبی داشته باشد.
اکثر ما تلاش زیادی برای زندگی و داشتن درآمد مناسب می‌کنیم، اما شاید عده‌ کمی به درآمد بالا دست پیدا کنند. به نظر شما دلیل این مساله چیست؟ چرا همه نمی‌توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند؟ آیا تلاش کردن برای درآمد زیاد کافی است؟ آیا به نظر شما تنها با کار و تلاش شبانه‌روزی می‌توانید به درآمد بالا دست پیدا کنید؟ اصلا آیا تلاش و کوشش زیاد لزوما شما را به درآمد بالایی می‌رساند؟
در حال حاضر بسیاری از مشاغل رونق گذشته‌ خود را از دست داده‌اند و این مساله نشان دهنده‌ تغییرات اقتصادی امروز دنیای ماست. به همین خاطر باید بتوانید با استفاده از کسب و کارهای جدید، خودتان را به درآمد‌های رویایی برسانید.
از این رو قصد داریم تا در اینجا شما را با کسب و کار‌هایی آشنا کنیم که می‌توانید به واسطه‌ آن کسب در آمد کنید و پول زیادی به دست آورید. در این مقاله به شما راه‌کارهایی برای کسب پول زیاد معرفی می‌کنیم که البته در تمام این مشاغل جانب انسانیت ..

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زندگی هر انسانی، کسب درآمد و پول زیاد است. همه‌ ما دوست داریم که به پول زیادی دست پیدا کنیم و کسب و کار ما رونق بسیار خوبی داشته باشد.

اکثر ما تلاش زیادی برای زندگی و داشتن درآمد مناسب می‌کنیم، اما شاید عده‌ کمی به درآمد بالا دست پیدا کنند. به نظر شما دلیل این مساله چیست؟ چرا همه نمی‌توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند؟ آیا تلاش کردن برای درآمد زیاد کافی است؟ آیا به نظر شما تنها با کار و تلاش شبانه‌روزی می‌توانید به درآمد بالا دست پیدا کنید؟ اصلا آیا تلاش و کوشش زیاد لزوما شما را به درآمد بالایی می‌رساند؟

در حال حاضر بسیاری از مشاغل رونق گذشته‌ خود را از دست داده‌اند و این مساله نشان دهنده‌ تغییرات اقتصادی امروز دنیای ماست. به همین خاطر باید بتوانید با استفاده از کسب و کارهای جدید، خودتان را به درآمد‌های رویایی برسانید.

از این رو قصد داریم تا در اینجا شما را با کسب و کار‌هایی آشنا کنیم که می‌توانید به واسطه‌ آن کسب در آمد کنید و پول زیادی به دست آورید. در این مقاله به شما راه‌کارهایی برای کسب پول زیاد معرفی می‌کنیم که البته در تمام این مشاغل جانب انسانیت رعایت خواهد شد.

معرفی ۱۰ شغل برای کسب پول زیاد

پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که مهم‌ترین اصل برای موفقیت در یک کسب و کار، علاقه است. تا زمانی که به یک کسب و کار علاقه نداشته باشید، نمی‌توانید به پول زیاد هم دست پیدا کنید.

پس به جای اینکه دنبال یک شغل پردرآمد باشید، می‌توانید با کمی ابتکار و خلاقیت، شغل خود را تبدیل به یک منبع درآمد عالی کنید. اما اگر به هر دلیلی قصد تغییر شغل خود را دارید یا به دنبال یک کسب و کار جدید هستید تا آن را برای اولین بار آغاز کنید، با ما همراه شوید و ببینید که به کدام یک از آن‌ها علاقه‌ بیشتری دارید. پس به هیچ وجه فاکتور درآمد را در تمامی این مراحل فراموش نکنید.

۱- کسب پول زیاد از ارز دیجیتال

پول زیاد

حدود ۱۰ سال است که ارزهای مختلف دیجیتال به دنیای اقتصاد قدم گذاشته‌اند و این بازار را تا حد زیادی دچار تغییر و تحولات مختلف کرده‌اند. با به وجود آمدن ارزهای مختلف دیجیتال و به خصوص بیت کوین، مشاغل بسیاری به وجود آمده است و بسیاری از این طریق درآمد بسیار بالا و پول زیاد به دست آورده‌اند.

شاید برخی تصور کنند که یک کسب و کار جدید تنها برای مدتی کوتاه سودآوری دارد و گنجایش آن به سرعت تکمیل خواهد شد. البته در این مورد بد نیست که بدانید که برخی از افراد درآمد بسیاری زیادی با استفاده از بیت کوین به دست آورده‌اند، اما ماهی را هر وقت که از آب بگیرید تازه است.

پس اگر می‌خواهید در این حوزه دست به کار شوید، دو راه پیش رو دارید:

راه اول استخراج بیت کوین و خرید ماینر است. تا همین چند ماه پیش، استخراج بیت کوین کاملا غیر‌قانونی بود و این کار پیگرد شدید قانونی داشت. اما این روزها، دولت نیز با استخراج بیت کوین موافقت کرده است. به همین خاطر شما می‌توانید با خرید یک ماینر که بین یک تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد، شروع به استخراج بیت کوین کنید.

هر دستگاه نرخ خاصی دارد و با استفاده از مصرف برق و اینترنت، این کار را برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید بیت‌های استخراج شده‌ را پس انداز کنید تا رشد بیشتری داشته باشند یا در صرافی‌های معتبر آن را تبدیل به ارز‌های کاغذی مختلفی نمایید.

راه دوم کسب درآمد و پول زیاد از بیت کوین نیز خرید و فروش آن است. در حال حاضر بیت کوین حدود هفت هزار دلار قیمت دارد. این در حالی است که نرخ بیت کوین در سال ۲۰۰۹ کمتر از یک دلار بود و امروز حدود هفت هزار برابر ترقی کرده است. پس خرید و فروش بیت کوین را می‌توان یک شغل پردرآمد دانست که بسیاری را به پول زیاد رسانده و شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید.

۲- سرمایه گذاری در بازار بورس ایران

پول زیاد

متاسفانه با وجود اینکه بازار سرمایه ایران یکی از پویا‌ترین بازارهای سرمایه جهان است، اما کمتر کسی در آن سرمایه گذاری می‌کند. شاید در گذشته خرید و فروش سهام شرکت‌ها و سازمان‌ها مختلف کار بسیار دشواری بود و نیاز به حضور فیزیکی داشت. اما این روزها با کمک زیرساخت‌هایی همانند اینترنت، امکان خرید و فروش آنلاین سهام برای علاقه‌مندان نیز محیا شده است.

به این ترتیب، شما می‌توانید با ثبت نام در یک کارگزاری و در دست داشتن یک تلفن همراه با دسترسی به اینترنت، در هر لحظه، حتی در زمان استراحت خود، سهام خرید و فروش کنید و از این طریق درآمد زیادی را به دست بیاورید. خرید و فروش سهام می‌تواند یک سرمایه‌گذاری جزئی یا سرمایه‌گذاری کلان باشد.

اگر اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها را تعقیب کنید و سرمایه گذرای مطمئن و حساب شده‌اید داشته باشید، می‌توانید سودی بسیار کلان و تضمین شده‌ای را به دست بیاورید. فراموش نکنید که سرمایه گذاری در بازار بورس، نه تنها باعث احتکار و تورم نمی‌شود، بلکه به چرخش اقتصاد کشور ما نیز کمک چشم‌گیری می‌کند.

۳- فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ

در گذشته برای کسب درآمد نیاز به اجاره‌ مغازه، خرید اجناس مختلف، اخذ پروانه‌ کسب و از این گونه موارد داشتید. اما دنیای اقتصاد امروز کاملا تغییر کرده و برای کسب درآمد اصلا نیازی به حضور فیزیکی ندارید.

شما می‌توانید با ساخت یک شبکه‌ اجتماعی و یا وبسایت‌های فروش اینترنتی، کسب و کار خود را در هر جای دنیا آغاز کنید و حتی کوچک‌ترین سرمایه‌ای هم وارد بازار نکنید.

بسیاری از افراد در حال حاضر از این طریق مشغول کسب درآمد‌های هنگفت و میلیونی هستند، پس چرا شما یکی از آن‌ها نباشید؟

برای ورود به حوزه‌ دیجیتال مارکتینگ بهتر است کاملا تحقیق کنید و ببینید که کدام بخش آن توجه شما را بیشتر به خود جلب می‌کند.

به عنوان مثال شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مطرح و پرطرفدار مثل اینستاگرام، تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید و از طریق تبلیغات درآمد بسیار بالا و پول زیاد کسب کنید. همچنین تاسیس فروشگاه‌های اینترنتی و تبلیغات گسترده در زمینه‌ فروش محصولات متنوع یا خدمات جدید نیز می‌تواند یک روش عالی برای کسب درآمد شما باشد.

دنیای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ یک حوزه‌ بسیار وسیع محسوب می‌شود. اینترنت را می‌توان یک دریای بسیار گسترده دانست که هر کس در گوشه‌ای از آن مشغول به کار است و برای خودش ماهی‌گیری می‌کند. پس شما نیز قلاب خود را برداشته و اولین صید‌تان را انجام دهید. اینترنت فقط برای کسب اطلاعات یا سرگرمی نیست، به یاد داشته باشید که اکثر برند‌های بزرگ دنیا، تنها کسب و کار اینترنتی دارند.

۴- برنامه نویسی

پول زیاد

برنامه‌نویسی یک علم، یک هنر و یک مهارت بسیار مهم در دنیای امروز ما محسوب می‌شود. در تمام دنیا نیاز بسیار بالایی به انواع برنامه‌نویس وجود دارد. اگر به حوزه‌ کامپیوتر علاقه‌مند هستید، می‌توانید دوره‌های مخصوص برنامه‌نویسی را بگذرانید و در این حوزه آنقدر تمرین کنید تا به مهارت کافی رسیده و شروع به کار کنید.

در حال حاضر، بسیاری از افراد تنها با نوشتن برنامه‌های مختلف مخصوصا برای اندروید، درآمد بسیار زیادی به دست می‌آورند. شما نیز با کمی خلاقیت می‌توانید پا به این عرصه‌ پر رقابت بگذارید و درآمد‌های میلیونی به دست بیاورید. دنیای امروز ما، دنیای ارتباطات و تکنولوژی است.

این را به یاد داشته باشید که در که حوزه‌ برنامه‌نویسی قرار نیست که به عنوان یک کارمند مشغول به کار شوید. در حال حاضر برنامه‌نویسی یکی از پرطرفدارترین مشاغل دورکاری محسوب می‌شود و بسیاری از کسانی که در این حوزه مشغول به کار هستند، با شرکت‌های مختلف به صورت پروژه‌ای همکاری کرده و درآمد بسیار خوب و پول زیاد به دست می‌آورند.

شما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و به فکر طراحی اپلیکیشن‌های پرکاربرد و جدید باشید، می‌توانید یک شبه ره صد ساله را طی کرده و به هر آنچه که آرزو دارید برسید.

با برنامه‌نویسی، شما تبدیل به یک خالق خواهید شد. خالقی که می‌تواند هرچیزی را به وجود آورد و این یعنی قدرت محض در دستان شما است. پس اگر نسبت به این مسائل علاقمند هستید، همین امروز شروع کنید و هدفتان کسب تخصص کامل در این زمینه باشد.

۵- بازاریابی و مدیریت استراتژی فروش

پول زیاد

رقابتی شدن بازار باعث شده تا همه‌ برند‌های بازار، حتی برند‌های قدیمی و شناخته شده، به دنبال روش‌های جدید برای بازاریابی و مدیریت استراتژی فروش خود باشند.

در حال حاضر متاسفانه بسیاری از روش‌هایی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، روش‌های سنتی، کلاسیک و کاملا منسوخ شده‌ای هستند. بازاریابی امروز، نیاز به تکنیک‌های نوین دارد. به همین خاطر بسیاری از برندهای بزرگ و پرفروش دنیا نیز برای حفظ رتبه‌‌ی خود، به دنبال نیروهای کارشناس، تازه نفس و بسیار خلاق در حوزه‌ بازاریابی می‌گردند که همچون یک موج سوار بر تکنیک‌های روز بازاریابی دنیا شناور باشند.

فروش، یک بازی بسیار پیچیده است که باید در آن دیگران را به خرید چیزی که می‌خواهید، قانع کنید. روشی که برای بسیاری از افراد تبدیل به سبک زندگی شده و علاقه‌ زیادی به آن نشان می‌دهند. اگر در این حوزه مشغول به کار هستید یا می‌خواهید بازاریابی را به عنوان شغل خود انتخاب کنید، حتما آن را به عنوان یک حرفه‌ کاملا تخصصی ببینید.

در حال حاضر مدیریان ارشد بازاریابی برندهای معتبر جهان، درآمد‌هایی دارند که اصلا حتی نمی‌توانید تصور آن را بکنید. اگر به دنبال پول زیاد هستید، به جای کارمندی و ویزتوری ساده، به دنبال کسب مقام مدیریت بازاریابی و استراتژی فروش باشید. به این طریق هم جایگاه اجتماعی بسیار خوبی را کسب خواهید کرد و هم به درآمد زیاد خواهید رسید.

در ضمن به یاد داشته باشید که همواره فرصت‌های شغلی زیادی برای شما فراهم خواهد بود و شرکت‌های متعدد به دنبال جذب شما با درآمدی بسیار بالاتر هستند!

۶- طراحی وبسایت و مدیر شبکه های اجتماعی

پول زیاد

این روزها همه‌ برند‌های مختلف به دنبال ایجاد کسب و کار اینترنتی و مجازی برای خود هستند. به همین خاطر همه نیاز به طراح وبسایت و مدیر شبکه‌های اجتماعی خواهند داشت تا بتوانند جایگاه مناسبی در گوگل به دست آورند.

برخی از افراد در حوزه‌ سئو مشغول به کار می‌شوند و برخی دیگر طراحی وبسایت را ترجیح می‌دهند. به هر صورت، کار در زمینه‌ طراحی وبسایت، سئو و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند یکی از گزینه‌های پردرآمد باشد که به شما اجازه می‌دهد به صورت دورکاری و پروژه‌ای با کارفرماهای مختلف همکاری کنید.

این یعنی نیازی نیست که حتی دفتر کار فیزیکی داشته باشید و می‌توانید به صورت کاملا فریلنسر مشغول به کار شده و پول زیاد و مناسبی را نیز به دست بیاورید. اما فراموش نکنید که افراد زیادی در این حوزه مشغول به کار هستند و بازار بسیار رقابتی است.

پس پیش از ورود به بازار حتما تلاش کنید تا مهارت لازم و کافی را به دست آورید تا بتوانید در این بازار بی‌رحم جایگاه خود را پیدا کنید.

۷- آرایشگری

پول زیاد

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی که می‌تواند در مدت زمان کمی شما را به هدفتان یعنی کسب درآمد نزدیک کند، وارد شدن به مشاغلی است که نیازهای روزمره افراد را تأمین می‌کند.

قطعا شما هم شنیده‌اید که آرایشگری جزو پنج حرفه‌ شاد و مفرح دنیا است. علاوه بر فضای صمیمی و راحتی که در محیط‌های آرایشگاه حاکم است درآمد این شغل نیز معمولا از حد متوسط درآمد جامعه بالاتر است.

ضمن این که به طور پیوسته این حرفه در حال به روزرسانی است و مخصوصا در مورد خانم‌ها خدماتی که هر روز به فهرست کارهای آرایشگران اضافه می‌شود نیز می‌تواند منبع دیگری برای درآمدزایی این حرفه محسوب شود.

ورود به کار آرایشگری به پیچیدگی خاصی نیاز ندارد. کافیست مدت زمان کوتاهی که معمولا شش ماه طول می‌کشد را در مراکز فنی حرفه‌ای یا زیر نظر آرایشگران معتبر آموزش ببینید و بعد از گرفتن مدرک اگر فضای مناسبی دارید آرایشگاه شخصی خودتان را تأسیس کنید. اگر هم فضای شخصی در اختیار ندارید باز هم می‌توانید در آرایشگاه‌های دیگر صندلی کرایه کنید و خدماتی را که آموزش دیده‌اید ارائه کنید.

اگر مهارت لازم و هنر و استعداد کافی در این زمینه داشته باشید شک نکنید که ظرف مدت کوتاهی مشتریان ثابتی پیدا خواهید کرد و درآمد قابل توجهی به دست می‌آورید.

۸- تعمیرات گوشی و لپ تاپ

پول زیاد

اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید می‌بینید که تقریبا در هر خانواده‌ای به ازای هر نفر یک گوشی موبایل و شاید هم تبلت و لپ‌تاپ وجود دارد. افزایش قابل توجه وسایل دیجیتال در زندگی ما در عین این که بسیاری از نیازهایمان را به سرعت رفع می‌کند نیاز دیگری هم به وجود می‌آورد. این وسایل مانند هر وسیله‌ دیگری با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند و ایراداتی پیدا می‌کنند که برطرف کردن آن‌ها کار هر کسی نیست.

در صورتی که علاقه‌مند به کارهای فنی و تعمیراتی باشید می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیرات وسایل دیجیتال که معمولا زمان زیادی هم لازم ندارند، با فعالیت در این حرفه و کمک گرفتن از استعداد و توانایی خود تبدیل به یک تعمیرکار ماهر شوید که همیشه برایش کار هست و در ضمن درآمد خوبی هم دارد. زیرا شما مهارتی به دست آورده‌اید که افراد زیادی در جامعه از آن بی‌نصیب هستند و هر لحظه ممکن است به شما برای تعمیر وسایل دیجیتال خود احتیاج پیدا کنند.

۹- ساخت زیورآلات و وسایل تزیینی

پول زیاد

موضوعی که در مورد بیشتر خانم‌ها وجود دارد این است که فرقی نمی‌کند که از چه طبقه‌ اجتماعی و اقتصادی باشند، علاقه آن‌ها به وسایل تزیینی و زیورآلات تحت هیچ شرایطی از بین نمی‌رود.

البته همیشه استثنائاتی هم وجود دارند ولی به طور کلی میل به زیبایی و استفاده از زیورآلات می‌تواند برای کسانی که در زمینه‌ ساخت این گونه وسایل مهارت دارند بازار پررونق و همیشگی‌ای بسازد.

اگر هم تجربه‌ای در زمینه ساخت زیورآلات ندارید می‌توانید دوره‌های کوتاه مدتی را با استفاده از اینترنت و فیلم‌های آموزشی رایگان بگذرانید و پس از مدتی که مهارت کافی را به دست آورید دست به کار شوید و از هنر و خلاقیت خود کمک بگیرید.

اگر ساخته‌های شما تفاوت و زیبایی چشم‌گیری داشته باشند مطمئن باشید که مشتریان خود را در بازار پیدا خواهید کرد. با توجه به این که مواد اولیه این گونه وسایل معمولا هزینه‌ چندانی ندارند و سود ساخت زیورآلات بسیار بالاست، می‌توانید درآمد خوبی از این طریق به دست ‌آورید.

۱۰- تسلط به نرم‌افزارهای کامپیوتری معروف و کاربردی

یکی از مهارت‌هایی که می‌تواند شما را برای همیشه از لحاظ امنیت شغلی تأمین کند آشنایی کامل و تسلط به نرم‌افزارهای کامپیوتری است. نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، اتوکد، متلب، کتیا، تری دی مکس و … در بسیاری از رشته‌های شغلی از مهندسی گرفته تا هنری کاربرد دارند و واقعیت این است که تعداد افرادی که مهارت و دانش کافی در زمینه این نرم‌افزارها دارند، هنوز به اندازه‌ای نرسیده است که بازار را اشباع کند.

بنابراین اگر کمی وقت بگذارید و دوره‌های آموزشی این نرم‌افزارها را در مدت زمان کوتاهی بگذرانید، موقعیت‌های شغلی بسیاری در انتظار شما هستند؛ از کار در آتلیه عکاسی و آژانس تبلیغاتی گرفته تا شرکت‌های مهندسی.

درآمد حاصل از این نوع فعالیت‌ها هم برای کسانی که نامشان به عنوان شخص حرفه‌ای مطرح شده باشد، مبلغ قابل توجهی است. پس از کسب توانایی لازم در رابطه با نرم‌افزارهای مختلف حتی می‌توانید به تدریس در مراکز خصوصی و یا فضای اینترنت هم فکر کنید.

نوشته چگونه پول زیاد بدست آوریم؟ اولین بار در خانه سرمایه. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.