کد خبر : 13459
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 7:33

چگونه در بورس در ۱٫۵ ماه ۱۱ میلیون کسب کردم؟

چگونه در بورس در ۱٫۵ ماه ۱۱ میلیون کسب کردم؟

https://www.khanesarmaye.com/AtlasNegar/uploads/2020/05/bourse-Ali-Saberian.mp3 علی صابریان هستم با کارگاه‌‌های آموزشی بورس شغل دوم، درآمد اول در خدمت شما هستم، در یک سری از این کارگاه‌ها می‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که اصلا بورس چی هست و چطور می‌توانیم در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ قبل از این من داستان زندگی خودم را در مورد بورس خدمت شما می‌خواهم بگویم. من از کودکی علاقه زیادی به کسب ثروت و سرمایه گذاری در بازار بورس داشتم ولی خب نمی‌دانستم بورس به چه شکل است و همیشه منابع مختلفی را مطالعه می‌کردم و مجله‌های موفقیت را می‌خواندم و کتاب‌هایی که مربوط به افراد ثروتمند بودند را مطالعه می‌کردم و با نحوه زندگی آن‌ها آشنا می‌شدم. در مطالعه زندگی ثروتمندان جالب است بدانید که خیلی از افراد ثروتمند همه به یک نتیجه می‌رسند که برای ثروتمند شدن پول شما برای شما کار می‌کند و نه شما برای پول!. من اولین سرمایه گذاری را که شروع کردم یک مقدار پولی داشتم و مقداری پول از خانوادم گرفتم و سرمایه گذاری در مسکن کردم که یادم هست در اطراف شهر زمینی چندین سال پیش خریدم و چندین سال از آن نگهداری کردم و آن را فرو..

 

علی صابریان هستم با کارگاه‌‌های آموزشی بورس شغل دوم، درآمد اول در خدمت شما هستم، در یک سری از این کارگاه‌ها می‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که اصلا بورس چی هست و چطور می‌توانیم در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ قبل از این من داستان زندگی خودم را در مورد بورس خدمت شما می‌خواهم بگویم. من از کودکی علاقه زیادی به کسب ثروت و سرمایه گذاری در بازار بورس داشتم ولی خب نمی‌دانستم بورس به چه شکل است و همیشه منابع مختلفی را مطالعه می‌کردم و مجله‌های موفقیت را می‌خواندم و کتاب‌هایی که مربوط به افراد ثروتمند بودند را مطالعه می‌کردم و با نحوه زندگی آن‌ها آشنا می‌شدم. در مطالعه زندگی ثروتمندان جالب است بدانید که خیلی از افراد ثروتمند همه به یک نتیجه می‌رسند که برای ثروتمند شدن پول شما برای شما کار می‌کند و نه شما برای پول!. من اولین سرمایه گذاری را که شروع کردم یک مقدار پولی داشتم و مقداری پول از خانوادم گرفتم و سرمایه گذاری در مسکن کردم که یادم هست در اطراف شهر زمینی چندین سال پیش خریدم و چندین سال از آن نگهداری کردم و آن را فروختم که باز سرمایه گذاری در مسکن من را کاملا راضی نمی‌ساخت و احساس می‌کردم یک کم و کاستی‌هایی دارد که باید از یک بازار دیگر برای سرمایه گذاری باید استفاده کنیم.

من یک روزی در دانشگاه بودم که یکی از دوستانم در بورس سرمایه گذاری می‌کرد و من از او خواستم که یک سری آموزش در مورد سرمایه گذاری به من بدهد که با موافقت او داستان زندگی من در زمینه بورس آغاز شد که با بورس آشنا شدم و متوجه شدم چه بازار و محل جالبی برای کسب ثروت است. با آموزش‌های دوستم و مطالعه مختصری شروع به سرمایه گذاری در بورس کردم که متاسفانه در همان اوایل راه من در بازار بورس ضرر کردم که برایم سوال پیش آمد که چرا این اتفاق برایم افتاد؟ بعد شروع به مطالعه منابع فارسی و منابع انگلیسی کردم و کم کم متوجه شدم که چه قدر من ساده سرمایه گذاری می‌کردم و اصلا روش سرمایه گذاری در بورس یک مقدار پیچیده است و نیاز به آموزش دارد.

بعد از این که مدتی مطالعه کردم و آموزش‌های لازم را یاد گرفتم سرمایه گذاری من در بورس کم کم بهتر شد و شغلی هم که بنده انتخاب کرده بودم آموزش بورس بود که این امر خیلی به من کمک می‌کرد که علمم را در این زمینه زیاد کنم. در نهایت الان هم به جایی رسیدم که مطمئن می‌توانم در بورس سرمایه گذاری کنم و سود کسب کنم و واقعا بازار بورس را به عنوان جایی قبول دارم که شما بدون دغدغه بعد از مدتی فعالیت می‌توانید مطمئن باشید که در بازار سود می‌کنید و می‌توانید سطح رفاه زندگیتان را با سرمایه گذاری در بورس تغییر بدهید و صبح هر زمانی که علاقه داشتید از خواب بیدار شوید و هر زمانی هر جایی که می‌خواهید به راحتی پولتان را خرج کنید و خلاصه سطح رفاه زندگی خیلی از افراد که در حد کارمندی است می‌تواند خیلی ارتقا پیدا کند و آن چیزی که تصورش را حتی نمی‌توانید کنید برایتان خواهد رسید. در جلسات بعد در مورد این صحبت خواهم کرد که چطور در بورس می‌توان ثروتمند شد و راه‌های درست سرمایه گذاری در بورس چه می‌باشند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.