کد خبر : 203517
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 9:27
دیدگاه‌ها برای چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج بسته هستند

چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج

چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج

در این مقاله می‌خواهیم شما را با شغل تعمیرات پکیج، اهمیت تعمیرکار پکیج ماهر و نکات مربوط به آن آشنا کنیم. پکیج در واقع نوعی از سیستم گرمایشی است که این روزها جایگزین موتورخانه شده است و در تمام ساختمان جدید پکیج وجود دارد. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری در بازار موجودند. از

در این مقاله می‌خواهیم شما را با شغل تعمیرات پکیج، اهمیت تعمیرکار پکیج ماهر و نکات مربوط به آن آشنا کنیم. پکیج در واقع نوعی از سیستم گرمایشی است که این روزها جایگزین موتورخانه شده است و در تمام ساختمان جدید پکیج وجود دارد. پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری در بازار موجودند. از پکیج‌ها برای تامین گرمایش سیستم‌های مختلفی مانند شوفاژ، فن‌کوئل، رادیاتورهای قرنیزی، سیستم‌های گرما از کف و به طور کلی سیستم‌های گرمایشی که برای گرم کردن محیط از آب گرم استفاده می‌کنند به کار می‌روند.

مزایای استفاده از پکیج

استفاده از پکیج برای گرم کردن منازل دارای مزایای زیادی است که در زیر به آن‌ها اشاره کردیم.

  • بی‌نیاز شدن منازل در استفاده از موتورخانه و هزینه‌های سرویس و نگهداری آن
  • مدیریت مصرف انرژي و کاهش هزینه‌های مربوط به پرداخت قبض
  • راندمان بالاتر پکیج نسبت به موتورخانه بین ۲ تا ۳ برابر
  • در صورت بروز مشکل برای یک پکیج بقیه پکیج‌ها از کار نمی‌افتد که این ویژگی بر خلاف سیستم موتورخانه است.
  • امکان خاموش کردن پکیج یک واحد در صورت نیاز در مجتمع‌‌های آپارتمانی که این موضوع هم در مورد موتورخانه صادق نیست.
  • عدم نیاز به لوله‌ کشی‌های گسترده و جلوگیری از هدر رفت انرژي
  • عدم نیاز به فضای بزرگ در ساختمان برای قرارگیری و نصب پکیج

البته پکیج هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار نقص و مشکل شود و لذا وجود تعمیرکار پکیج ماهر برای تعمیر و رفع نقص سیستم پکیج ضروری است.

تعمیرات پکیج Ι تعمیرکار پکیج ماهر

تعمیر پکیج کاری تخصصی است که علاوه بر نیاز به داشتن دانش کافی مهارت و تجربه هم لازم دارد. پکیج‌های دیواری با گاز شهری کار می‌کنند و به این دلیل کار کردن و تعمیر آن‌ها کاری بسیار حساس است. زیرا بی‌احتیاطی در نصب و تعمیر این پکیج‌ها عواقب جبران ناپذیری دارد. برای اینکه بتوانید یک تعمیرکار پکیج ماهر شوید لازم است دوره‌های آموزشی مناسب را بگذرانید و مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنید. یکی از معمولی‌ترین روش‌ها برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار پکیج شاگردی کردن نزد یک استاد کار حرفه‌ای و با تجربه است. این روش در کنار داشتن مزایا معایب بزرگی هم دارد. وقتی شما به این شکل اقدام به یادگیری اصول آموزشی کنید از استانداردهای روز دنیا عقب می‌مانید و اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای وارد این شغل شوید با مشکلاتی مواجه می‌شوید.

بنابراین بهتر است از مراکز اموزشی کمک بگیرید و با ظرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها این مهارت را به صورت تخصصی و مطابق با استانداردهای روز دنیا آموزش ببینید. یکی از اساسی‌ترین عوامل موفقیت در شغل‌های فنی مانند تعمیرات پکیج داشتن تخصص و مهارت است. برای اینکه بتوانید در این شغل موفق عمل کنید باید با انواع برندهای پکیج آشنا شوید و نحوه تعمیر هر کدام را یاد بگیرید.

چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج

برای اینکه به یک تعمیرکار پکیج ماهر تبدیل شویم چقدر سرمایه لازم است

خوشبختانه برای ورود به شغل‌هایی مانند تعمیرکار پکیج نیاز به داشتن سرمایه خاصی نیست. البته برای شرکت در دوره‌ها و اموزش دیدن باید هزینه لازم را پرداخت کنید. وقتی به مهارت در این زمینه رسیدید می‌توانید به طور مستقل کار کنید و شروع به کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید با ارسال رزومه به شرکت‌های مختلف در این شرکت‌ها استخدام شوید و شروع به کار کنید.

ابزارهای اولیه لازم برای تعمیر پکیج

برای تعمیر پکیج و تبدیل شدن به یک تعمیرکار پکیج ماهر به یک سری ابزار نیاز دارید که باید تهیه کنید. از این میان می‌توان به دریل برقی، گیج فشارسنج، چراغ قوه، دستکش، آچار، تلمبه، گریس سیاه و سفید، مولتی متر، شیر پر کن، پیچ گوشتی، تراز، فازمتر، جک، سیم چین، دستگاه اتو لوله، سمباده و …. اشاره کرد. البته وقتی برای شرکت کار می‌کنید بخش زیاد یا تمام وسایل توسط شرکت در اختیار پرسنل فنی قرار می‌گیرد. همچنین گاهی نیاز به تعویض قطعه وجود دارد که تامین قطعات هم به عهده شرکت است و هزینه قطعه و دستمزد برای مشتری محاسبه می‌شود.

چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج

چه فرصت‌های شغلی برای تعمیر کار پکیج وجود دارد

برای یک تعمیر کار پکیج ماهر چندین فرصت شغلی وجود دارد که در ادامه بیان شده است.

  • استخدام در نمایندگی‌های نصب و تعمیرات پکیج
  • فعالیت در شرکت‌های خدماتی
  • اقدام به ایجاد و راه‌ادازی مغازه شخصی جهت انجام تعمیرات
  • انجام فعالیت به صورت مستقل و سیار

درآمد یک تعکیرکار پکیج ماهر حدودا چقدر است

وقتی شما برای کسب تجربه و تخصص زمان و هزینه صرف می‌کنید و در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت‌ می‌کنید می‌توانید انتظار داشته باشید که از نتیجه زحماتتان را به صورت داشتن یک درآمد ثابت و پایدار ببینید. شرکت در دوره‌های آموزشی مطابق با استانداردهای روز و همچنین کسب تجربه با تعمیر انواع پکیج به شما کمک می‌کند تا به یک تعمیرکار ماهر تبدیل شوید.

البته موارد زیادی در میزان حقوق دریافتی شما اثرگذار است که می‌توان به مواردی مانند خوش ‌قولی، سرعت عمل، دقت، کیفیت خدمات ارائه شده، نحوه برخورد و خوشرویی، میزان تبیلغات، داشتن تجربه، مشتری مداری، استفاده از قطعات اصل و با کیفیت و …. اشاره کرد که می‌تواند میزان حقوق شما را بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه و شاید بیشتر برساند.

چطور یک تعمیرکار پکیج ماهر بشم، نکات مهم برای ورود به بازار تعمیر پکیج

 

برای اینکه یک تعمیرکار پکیج شویم چه مهارت‌هایی لازم است کسب کنیم

برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار پکیج ماهر لازم است مهارت‌هایی را کسب کنید که در ادامه به بیان آن‌ها پرداختیم.

  • توانایی در لوله‌کشی برای آب مورد نیاز پکیج
  • توانایی در جوشکاری
  • توانایی در فلزکاری
  • آشنایی با رسوب‌گیری پکیج
  • آشنا بودن با نحوه تست گیری از قطعات و تعویض قطعات خراب
  • انجام هواگیری پکیج
  • آشنایی با چگونگی سرویس پکیج
  • تشخیص و عیب‌یابی
  • توانایی رفع کدهای خطا

کلام آخر

برای اینکه بتوانید در دوره‌های آموزشی برای تعمیر پکیج شرکت کنید بهتر است از شرکت‌های معتبر و موفق کمک بگیرید. یکی از این شرکت‌ها پکیجکار نام دارد که با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع پکیج و برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از شرکت‌های پیشتاز در تهران محسوب می‌شود. شما هم می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی این شرکت به یک تعمیرکار پکیج ماهر تبدیل شوید و صاحب یک شغل پردرآمد شوید. ساعات کاری این شرکت از ۹ صبح تا ۱۹ شب و هر روز هفته حتی روزهای تعطیل است و در صورتی که پکیج شما با مشکل روبه‌رو شد می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید و از متخصصان با تجربه این شرکت برای رفع نقص سیستم پکیج خود استفاده نمایید.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.