کد خبر : 207993
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 0:58
دیدگاه‌ها برای چطور با استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم بسته هستند

چطور با استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

چطور با استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

اگر برای اولین بار به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، وارد فضای معاملاتی جدیدی شده‌اید که ارزش بازار آن از 1 تریلیون دلار فراتر رفته است. در این راهنما، ما هر آنچه را که باید در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن موبایل بدانید را به شما آموزش می‌دهیم. موضوعات

اگر برای اولین بار به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، وارد فضای معاملاتی جدیدی شده‌اید که ارزش بازار آن از 1 تریلیون دلار فراتر رفته است. در این راهنما، ما هر آنچه را که باید در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن موبایل بدانید را به شما آموزش می‌دهیم. موضوعات کلیدی شامل نحوه انتخاب یک صرافی امن و کم هزینه ارز دیجیتال، انتخاب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی راحت‌تر و مراحلی که برای سرمایه گذاری باید طی کنید، است. در کمتر از پنج دقیقه اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید.

 

چگونه در 3 مرحله روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید که روی کریپتو ریسک کنید، ممکن است از خود بپرسید: “چگونه روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم؟”. ترید روی هر ارز دیجیتال کمی متفاوت است. بیایید مراحل نحوه شروع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برای ارزهایی مانند بیت‌کوین و لایت کوین پوشش دهیم:

  • یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید.
  • شروع به خرید ارز دیجیتال کنید.
  • ارز دیجیتال خود را در یک “کیف پول” ذخیره کنید.

اپلیکیشن ارز دیجیتال ios و android

این‌روزها با زیاد شدن تعداد کاربران، به نسبت حجم خرید و فروش ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی‌ها بسیار داغ شده، طوری که در هر مکانی از آن‌ها یاد می‌شود. اما سختی خاص خودش را نیز دارد. برای مثال بودن رایانه همراه، قطع و وصلی شبکه‌های اینترنت و عدم دسترسی همیشگی. چندی که گذشت برخی از صرافی‌ها مثل صرافی امن والکس راهکاری اندیشیدند که بتوان در تلفن همراه نیز به ترید پرداخت. آن هم دور از اتفاقات ناخوشایند که به علت تحریم در بایننس رخ می‌دهد. این صرافی اپلیکیشن ارز دیجیتال wallex را طراحی کرد تا معامله‌گران به راحتی بتوانند با هر سیستم عاملی که در تلفن‌های همراه خود دارند مثل اندروید و ios ترید کنند. این خبر خوب و یک پیشرفت درست و حسابی در صرافی‌های ایرانی بود. در واقع ضرورت وجود پلتفرم سریع و امن برای سهولت کار ترید باعث شد تا صرافی‌ای مثل صرافی ارز دیجیتال والکس دنبال چاره‌ای برای این امر باشد.

اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

این اپلیکیشن ارز دیجیتال طیف گسترده‌ای از امکانات زیر را فراهم می‌کند:

  • واریز و برداشت وجه
  • گزارش سود و زیان
  • سفارش سریع
  • معامله حرفه‌ای
  • مدیریت کیف‌پول
  • احراز هویت سریع
  • ابزارهای تحلیل نمودار
  • بازار ۲۴ ساعته
  • کیف پول اختصاصی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • حد ضرر Stop Loss

ارز دیجیتال خود را در یک “کیف پول” ذخیره کنید.

هنگامی که یک ارز دیجیتال را خریداری کردید، به “کیف پول” شما اضافه می‌شود. البته نه کیف پول واقعی شما، بلکه یک کیف پول مجازی که هنگام باز کردن حساب خود با صرافی دریافت خواهید کرد. کیف پول کدهای همه ارزهای دیجیتال شما را نگه می‌دارد. کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری وجود دارد. کیف پول نرم افزاری فقط یک برنامه نرم افزاری است که ارز دیجیتال شما را نگه می‌دارد. برای تجارت فعال به آن نیاز دارید و معمولاً زمانی که حسابی در یک صرافی باز می‌کنید، یکی را دریافت خواهید کرد. کیف پول سخت افزاری یک دستگاه فیزیکی است که ارز دیجیتال را نگه می‌دارد. به نظر می‌رسد یک درایو USB است و از یک کیف پول نرم افزاری امن تر است، اما لازم نیست مگر اینکه بخش بزرگی از ارز دیجیتال را خریداری کنید.

چطور با استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم

2 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران مبتدی

قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، شناخت انواع آن ضروری است. انواع مختلفی از سیستم‌های ارزهای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید. بیت کوین بدون شک پدربزرگ همه رمز ارزها است! بیش از 10 سال است که وجود دارد و بزرگترین سیستم ارز دیجیتال در جهان بوده که ارزش بازار آن حدود 128 میلیارد دلار است. در اینجا به توضیحی مختصری از چند ارز دیجیتال می‌پردازیم:

  • بیت کوین: بیت کوین یک مکان شروع عالی برای هر مبتدی است. هر صرافی از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌دانید در حال خرید چه چیزی هستید. بیت کوین صرفا نوعی پول نقد دیجیتال است. می‌توانید از آن به عنوان وسیله ای برای مبادله ارز و ارزش استفاده کنید که به آن مزیت رقابتی می‌دهد.
  • کاردانو: این ارز دیجیتال در درجه اول برای ذخیره داده‌های خصوصی استفاده می‌شود. جایگزینی برای Ehterium، و بنابراین هزینه کمتری دارد.

آیا کریپتو یک سرمایه گذاری خوب است؟

امیدواریم اکنون درک بسیار خوبی از ارزهای دیجیتال داشته باشید. اکنون ممکن است از خود بپرسید “آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی است؟” کریپتوکارنسی یک سرمایه گذاری با ریسک بالا است، زیرا همانطور که قبلا ذکر شد، دارایی بی ثباتی است. در اینجا سناریویی وجود دارد که احتمالاً در ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد. فرض کنید چند واحد بیت کوین می‌خرید. اتفاقی می‌افتد که تعداد زیادی از مردم را به خرید بیت کوین سوق می‌دهد:

  • مطبوعات: بیت کوین به دلیل یک فیلم، مقاله وارد آگاهی عمومی می‌شود که منجر به افزایش خرید خواهد شد.
  • دستکاری: دستکاری‌کنندگان سهام تعداد زیادی واحد بیت کوین را خریداری می‌کنند. آنها با صدها یا هزاران سرمایه گذار آماتور تماس می‌گیرند و آنها را متقاعد می‌کنند (یا مجبور می کنند) ارزهای دیجیتال را نیز خریداری کنند. وقتی همه شروع به خرید ارز دیجیتال می‌کنند، ارزش هر واحد رمزنگاری به شدت افزایش می‌یابد.

اپلیکیشن ارز دیجیتال از صرافی امن

به یاد داشته باشید که کریپتو یک دارایی فرار است و ارزش آن ممکن است به سرعت کاهش یابد. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و از دست دادن دارایی یک صرافی و اپلیکیشن امن برای خود پیدا کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس یک صرافی امن و شناخته شده است که به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کرده و در آن ترید کنید. برای اطلاعات بیشتر کافی‌ست سری به این وب سایت بزنید و درک خود را از این صرافی و اپلیکشین آن بیشتر کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.