کد خبر : 127441
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 11:21

چرا سگا با بازی‌های NFT موافق نیست؟

چرا سگا با بازی‌های NFT موافق نیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال اخبار منتشر شده، اعم‌از علاقه شرکت سگا (SEGA) مبنی بر استفاده از توکن‌های غیرمثلی، هیاهوی زیادی به پا شده است. احتمالا جامعه طرفداری این شرکت از این اتفاق خوشحال نخواهند شد! شرکت سگا، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های بازی ‌سازی است که بازی‌های محبوبی همچون سونیک (Sonic) را

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال اخبار منتشر شده، اعم‌از علاقه شرکت سگا (SEGA) مبنی بر استفاده از توکن‌های غیرمثلی، هیاهوی زیادی به پا شده است. احتمالا جامعه طرفداری این شرکت از این اتفاق خوشحال نخواهند شد!

شرکت سگا، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های بازی ‌سازی است که بازی‌های محبوبی همچون سونیک (Sonic) را ساخته است.

درپی انتشار خبر علاقه این شرکت به استفاده از توکن‌های غیرمثلی، شرکت SEGA عنوان کرده است که هنوز تصمیمی درباره استفاده از این توکن‌ها نگرفته و اگر طرفدارانش راضی نباشند، به سمت استفاده از این تکنولوژی نیز نخواهد رفت!

بنابر اعلام مدیرعامل شرکت سگا، هاروکی ساتومی (Haruki Satomi) این شرکت برنامه‌ای برای استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون توکن‌های غیرمثلی و بلاکچین ندارد. همچنین این شرکت به استفاده از مفهوم Play to Earn نیز فکر نمی‌کند، ناگفته نماند که استفاده از مفهوم ذکر شده نیاز به آماده سازی زیرساخت‌هایی برای استفاده از بلاکچین و توکن‌های غیرمثلی (NFT) دارد که این شرکت فعلا با آن موافق نیست!

ساتومی در ادامه عنوان کرد که شرکت سگا در حال آزمایش و تست توکن‌های غیرمثلی است، ولی تصمیمی برای استفاده از آنها نگرفته است. این در حالی است که کابران شبکه‌های مجازی به همین مسئله نیز واکنش منفی نشان داده‌اند.

مدیرعامل این شرکت، هدف آنها در استفاده احتمالی از این تکنولوژی را خلق آیتم‌های دیجیتالی با ارزش عنوان کرده است. با این حال ساتومی عنوان کرده است که اگر عموم مردم فکر می‌کنند که این اقدام برای افزایش درآمد شرکت است، این کار را انجام نخواهم داد!

با استفاده از توکن‌های NFT می‌توان مالکیت واقعی یک فایل دیجیتال منحصربه‌ فرد را به شخصی واگذار کرد. مثلا این شرکت می‌تواند عکسی منحصربه فرد از کاراکتر سونیک را در قالب توکن غیرمثلی به فردی بفروشد!

این درحالی است که نتایج مالی شرکت سگا در ماه نوامبر، نشان‌گر این است که شرکت SEGA به دنبال افزایش درآمد خود با استفاده از توکن‌های NFT است! کاربران بسیاری از علاقه شرکت‌های مختلف به ایجاد توکن‌های غیرمثلی ابراز ناامیدی کرده‌اند، زیرا این عمل باعث آسیب دیدن محیط زیست می‌شود.

نوشته چرا سگا با بازی‌های NFT موافق نیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.